Kirjoittaja Aihe: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?  (Luettu 3330 kertaa)

tomi

• Baarikärpänen
  • Ei niin reipas poika...
  • Galleria
Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #30 : 30.05.2021, 21:16 »
Todellakin! Afroamerikkalainen Domme kelpaisi kyllä. Ei sillä enemmän kuin tyytyväinen olen nykyiseenkin, mutta vastaus kysymykseen on ehdottomasti kyllä.

Sea Breeze

« Vastaus #31 : 29.06.2021, 21:14 »
En koe, että eksoottisuudella olisi minulle mitään merkitystä kumppanin valinnassa. Muut asiat ratkaisevat.

...pidän silti mm.Sandra Leen ulkonäöstä ::) mutta sekin johtuu hänen positiivisesta olemuksestaan. Hän ei kiinnostaisi minua yhtään negatiivisella olemuksella.

subitar89

« Vastaus #32 : 02.07.2021, 22:45 »
Ei erityisemmin. En mä sanoisi etten voisi olla jonkun muun maalaisen kanssa, mutta en mä sen enempää heistä viehäty kuin suomalaisistakaan. Ja en toisaalta hakemalla hakisi kovin erilaisen kulttuuritaustan omaavaa kumppania.

Mr Kinkerton

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Utelias aloittelija
  • Galleria
« Vastaus #33 : 02.07.2021, 23:00 »
Olen ollut afrikkalaistaustaisen naisen kanssa, ei se nyt kovin ihmeellistä tai erikoista sinällään seksinä ollut, mutta eksotiikkaruksin siitä sai.  ;D

Paintedsnake

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #34 : 02.07.2021, 23:12 »
En sano ettei joku eksoottinen voisi säväyttää, mutta itse kun olen jäyhä siilitukkainen skandinaavi , niin latinot tai aasialaiset eivät välttämättä syty. Molemmissa suunnissa on jotain mistä pidän, mutta silti keski-eurooppalainen/ skandinaavilainen nainen vetää enemmän puoleensa. Toistenkanssa on kiva juhlia, mutta toisten kanssa on kiva elää elämää.

Se mitä elämän aikana oppinut eri kulttuurista, niin jokaisen pitäisi osaa oppia eri asioita toisilta, niin saataisiin todella kaunis/hyvä pakkaus. Elämäni aikana lähinnä reissannut Eurooppaa ja pohjois-afrikkaa, mutta muuten tutustunut latinoihin/aasialaisiin yms. Kaikilla kulttuureilla on oppimista toisistaan 

SaRu

« Vastaus #35 : 02.07.2021, 23:14 »
Nykyinen on ihan riittävän eksoottinen...  :o
Ei oo hinkua kerätä "eksotiikka-rukseja".
Jännästi sinällään, pidempään suhteeseen mun kanssa ei oo selviytynyt kuin syntyperäisiä suomalaisia.