Kirjoittaja Aihe: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?  (Luettu 7026 kertaa)

tomi

Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #30 : 30.05.2021, 21:16 »
Todellakin! Afroamerikkalainen Domme kelpaisi kyllä. Ei sillä enemmän kuin tyytyväinen olen nykyiseenkin, mutta vastaus kysymykseen on ehdottomasti kyllä.

Sea Breeze

  • Vieras
Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #31 : 29.06.2021, 21:14 »
En koe, että eksoottisuudella olisi minulle mitään merkitystä kumppanin valinnassa. Muut asiat ratkaisevat.

...pidän silti mm.Sandra Leen ulkonäöstä ::) mutta sekin johtuu hänen positiivisesta olemuksestaan. Hän ei kiinnostaisi minua yhtään negatiivisella olemuksella.

subitar89

Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #32 : 02.07.2021, 22:45 »
Ei erityisemmin. En mä sanoisi etten voisi olla jonkun muun maalaisen kanssa, mutta en mä sen enempää heistä viehäty kuin suomalaisistakaan. Ja en toisaalta hakemalla hakisi kovin erilaisen kulttuuritaustan omaavaa kumppania.

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 323
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #33 : 02.07.2021, 23:00 »
Olen ollut afrikkalaistaustaisen naisen kanssa, ei se nyt kovin ihmeellistä tai erikoista sinällään seksinä ollut, mutta eksotiikkaruksin siitä sai.  ;D

Paintedsnake

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 40
  • Galleria
Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #34 : 02.07.2021, 23:12 »
En sano ettei joku eksoottinen voisi säväyttää, mutta itse kun olen jäyhä siilitukkainen skandinaavi , niin latinot tai aasialaiset eivät välttämättä syty. Molemmissa suunnissa on jotain mistä pidän, mutta silti keski-eurooppalainen/ skandinaavilainen nainen vetää enemmän puoleensa. Toistenkanssa on kiva juhlia, mutta toisten kanssa on kiva elää elämää.

Se mitä elämän aikana oppinut eri kulttuurista, niin jokaisen pitäisi osaa oppia eri asioita toisilta, niin saataisiin todella kaunis/hyvä pakkaus. Elämäni aikana lähinnä reissannut Eurooppaa ja pohjois-afrikkaa, mutta muuten tutustunut latinoihin/aasialaisiin yms. Kaikilla kulttuureilla on oppimista toisistaan 

SaRu

Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #35 : 02.07.2021, 23:14 »
Nykyinen on ihan riittävän eksoottinen...  :o
Ei oo hinkua kerätä "eksotiikka-rukseja".
Jännästi sinällään, pidempään suhteeseen mun kanssa ei oo selviytynyt kuin syntyperäisiä suomalaisia.

Purulelu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 28
  • ”I’m Perv and I’m Proud”!
  • Galleria
Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #36 : 24.05.2023, 18:25 »
Mua ei sinänsä säväytä ”eksoottisuus”. Asuin vuosikymmenen Keski-Euroopassa ja Tyynellä valtamerellä, ja olin parisuhteessa ja aviossa melkein koko sen ajan ulkomaalaisen kanssa, jolla oli kolmea eri etnistä taustaa. Opiskelukavereita on ollut kaikista maailman kolkista, samoin työkavereita ja asiakkaita, myös treffikumppaneita ennen pitkää parisuhdetta ja sen jälkeen. Jos jokin ”erilaisuudessa” mua viehättää, niin erilaiset aksentit ja puhetavat, eri kielet ja kulttuuritaustat. Ehkä myönnän silti, että rapanuilaiset miehet on kyllä ulkonäöltä tooosi 🔥🔥🔥🤷🏼‍♀️

Mutta esim aikuisviihdettä katsoessa skippaan kaikki ”eksoottisen näköiset”, ja valitsen ”itseni näköisiä” aikuisviihdenäyttelijöitä, sillä heihin on helpompi samaistua tyyliin ”kuin olisin itse paikan päällä”.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #37 : 25.05.2023, 11:47 »
Todellakin! Afroamerikkalainen Domme kelpaisi kyllä. Ei sillä enemmän kuin tyytyväinen olen nykyiseenkin, mutta vastaus kysymykseen on ehdottomasti kyllä.

Mulle kelpain myös afroafrikkalainen Domme!

fido

Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #38 : 25.05.2023, 11:49 »
Todellakin! Afroamerikkalainen Domme kelpaisi kyllä. Ei sillä enemmän kuin tyytyväinen olen nykyiseenkin, mutta vastaus kysymykseen on ehdottomasti kyllä.

Mulle kelpain myös afroafrikkalainen Domme!

Samma här.

GoodLife

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 63
  • Fetlifessä on vähän enemmän tietoa ja kuvakin.
  • Galleria
Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #39 : 26.05.2023, 10:32 »
No mullahan on ollut kyllä. Eksoottisuudesta puhuessa kannattaa pitää erillään eksoottinen ulkonäkö ja sitten aivan toisesta kulttuurista tulevat ihmiset. Näissä ns eksotiikka toteutuu hyvinkin eri tavoin.

Mulla on ollut vieraasta kulttuurista kumppaneita jotka ovat liittyneet kulttuurikiinnostukseen (joka sittemmin tulikin yli 100% tyydytettyä eli on ns. "nähty"  ;D) ja toisaalta sanoisin, että jos taas joku kulttuuri ei tunnu yhtään vetovoimaiselta, niin se olisi jotenkin aivan eri asia.

Toisaalta eksotiikkahan on jotain kiehtovaa erilaisuutta. Se on tietysti vetovoimaista, mutta sellaista voin kokea upeasti myös aivan suomalaisen valkoihoisen henkilön kanssa. "Paras" kumppanihan on sopivasti erilainen ja sopivasti samanlainen.



« Viimeksi muokattu: 26.05.2023, 10:58 kirjoittanut GoodLife »

tumppi94

  • Vieras
Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #40 : 27.05.2023, 21:49 »
Omalla kohdalla etnisyydellä ei ole oikeastaan merkitystä tärkein asia minulle onse onko helkilö mukava ja muuten yhteen sopiva. Oma elämän filosofia on ollut yksin kertainen olen kiva niille jotka osaavat käyttäytyä hyvin ja kuspäille olen kusipää koska minua ei kinnostaa käyttää ylimääräistä energiaa siihen että olisin heille mukava.

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 153
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Vs: Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #41 : 28.05.2023, 13:13 »
Latinot miellyttävät kyllä usein silmää. Jotkut afroamerikkalaiset myös.

Mutta mä en ole koskaan valinnut ulkonäön perusteella. Se, millä on merkitystä, on miten synkkaa ja kuka saa hormonit hyrräämään. Synkkaamisen suhteen kulttuurierot voi helposti haitatakin, jopa ihan kotimaan sisällä.

IXSBtmKarhu66

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 1
  • Bottom NahkaBear, avoimin mielin tutustuen...
  • Galleria
Säväyttäisikö eksoottinen kumppani?
« Vastaus #42 : 28.05.2023, 21:56 »
Itseäni kyllä säväyttää ja olisin aidosti ylpeä sellaisesta kumppanista.
On jopa koettu 1 x aasialainen, 3 x afro, 1 x latino, olempahan kokemusta rikkaampi ja ihan positiivisin kokemuksin aasialaisen ja latinon seurassa, enkä vakikumppania kaihtaisi lain...  ;) :love:  t Sami ;)