Kirjoittaja Aihe: (KUVA) Valtiattaren varpaat kesäkuntoon: Nautintoa toisen nautinnosta?  (Luettu 2359 kertaa)

Valtiatar_Femme

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 50
  • Sapioseksuaali hedonisti
  • Galleria
Kesäkuu on täällä! Aika laitattaa varpaat kesäkuntoon  :D Ja miksi tehdä itse sitä, minkä voi teettää toisella...

Hän saapui paikalle sovittuun aikaan, tyylikkäällä autolla. Hyväkroppainen ja kivannäköinen mies. Hyvin leikattu kesätukka, pehmeä niskasta ja karhea päältä. Kohtelias, nöyrä, tottelevainen Orja.

Hän ei pyytänyt mitään muuta kuin saada palvoa Valtiattaren jalkoja ja varpaita. Ja siihen hän sai luvan.

Siitä alkoi hieno nautinnon performanssi, jota minulla oli ilo saada todistaa aitiopaikalta. Orja nuuhki, tunnusteli ja nuoli jalat puhtaiksi, yksi varvas kerrallaan työhönsä täysin keskittyneenä. Otti välillä suuhunsa kaikki varpaat kerrallaan ja hieroi varovasti hampaitaan vasten ihoa.

Pestyään kielellään ja suullaan jalkani perusteellisesti, Orja huuhtoi ne kuohuviinillä. Tämä oli minun nautintoni. Tuntea miten pikkuruiset kuplat hivelevät jalkojen ja varpaiden ihoa. Session kruunasi kaunis kesän punainen kynsilakka, jonka Orja huolellisesti siveli kynsien päälle.

Minä katsoin, ja nautin näkemästäni. On aina niin koskettavaa ja kaunista katsoa, miten toinen nauttii. Miten hän uppoaa johonkin sisäiseen maailmaan, johon itse voi tarjota portin. Toisen nautinto ei kosketa minua samalla tavoin kuin omani, mutta se ottaa minut todistajana mukaan johonkin hyvin intiimiin tapahtumaan. Miten kaunis ja samalla haavoittuvainen on nautintoonsa vajonnut toinen ihminen! Mikä kunnia saada sitä todistaa  :love:

Saatko sinä nautintoa toisen nautinnon katsomisesta? Minkälaisia asioita tykkäät todistaa?

Janetar


MasterM47

tottakai nautinnon seuraaminen tuottaa nautintoa  :love:

Valtiatar_Femme

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 50
  • Sapioseksuaali hedonisti
  • Galleria
tottakai nautinnon seuraaminen tuottaa nautintoa  :love:

Niinpä! Sellaista myötäorgastista hyvän olon hyrinää, joka nostaa väkisinkin hymyn huulille   :-*

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria

Minä katsoin, ja nautin näkemästäni. On aina niin koskettavaa ja kaunista katsoa, miten toinen nauttii. Miten hän uppoaa johonkin sisäiseen maailmaan, johon itse voi tarjota portin. Toisen nautinto ei kosketa minua samalla tavoin kuin omani, mutta se ottaa minut todistajana mukaan johonkin hyvin intiimiin tapahtumaan. Miten kaunis ja samalla haavoittuvainen on nautintoonsa vajonnut toinen ihminen! Mikä kunnia saada sitä todistaa  :love:



Tämä on upeasti kirjoitettu kokemus toisen ihmisen nautinnosta. Piti ihan lukea kahteen kertaan :love:

Valtiatar_Femme

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 50
  • Sapioseksuaali hedonisti
  • Galleria

Minä katsoin, ja nautin näkemästäni. On aina niin koskettavaa ja kaunista katsoa, miten toinen nauttii. Miten hän uppoaa johonkin sisäiseen maailmaan, johon itse voi tarjota portin. Toisen nautinto ei kosketa minua samalla tavoin kuin omani, mutta se ottaa minut todistajana mukaan johonkin hyvin intiimiin tapahtumaan. Miten kaunis ja samalla haavoittuvainen on nautintoonsa vajonnut toinen ihminen! Mikä kunnia saada sitä todistaa  :love:



Tämä on upeasti kirjoitettu kokemus toisen ihmisen nautinnosta. Piti ihan lukea kahteen kertaan :love:

Voi, kiitos kauniista palautteesta  :) Tuntuu hienolta, jos onnistuin pukemaan sanoiksi jotain samaistuttavaa.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Tässäkin hyvä esimerkki aina ei tarvii tonneilla välineitä pikkusen mielikuvitusta ps en ole hyväkroppainen tai komea mutta voin tehdä saman jollekkin  Dominalle ja aina valmis keskusteluun muustakin.

Valtiatar_Femme

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 50
  • Sapioseksuaali hedonisti
  • Galleria
Tässäkin hyvä esimerkki aina ei tarvii tonneilla välineitä pikkusen mielikuvitusta

Samaa mieltä. Välineurheilu ja -hifistely on joskus oikein kivaa, mutta ilman ihmisten välistä yhteyttä, mielikuvitusta ja heittäytymistä hetkeen sessio jää helposti kylmäksi. Nautinto, jossa on mukana henkistä läsnäoloa, laskeutuu ihan eri tavoin syvälle luihin ja ytimiin. Se lämmittää ihon lisäksi sielun.

Kaarinanpari

Kyllä! Toisen nautinnon katselu voi olla joskus jopa suurempi kuin oma nautinto.

Valtiatar_Femme

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 50
  • Sapioseksuaali hedonisti
  • Galleria
Kyllä! Toisen nautinnon katselu voi olla joskus jopa suurempi kuin oma nautinto.

Niinpä! Se puhuttelee eri hermoratoja kuin omaan kehoon suuntautuva nautinto. Myötäeläminen toisen nautinnossa on huikea tunne. Se luottamus, jota toinen osoittaa uskaltamalla heittäytyä, on hieno lahja ottaa vastaan.