Kirjoittaja Aihe: FemSub-miitti 9.7. TURKU  (Luettu 2167 kertaa)

BEE

  • Vieras
FemSub-miitti 9.7. TURKU
« : 06.07.2021, 11:46 »
FemSub-miitti järjestetään Turun keskustassa perjantaina 9.7. klo 17-19. Tarkka sijainti ilmoitetaan varmoille osallistujille yksityisviestillä. Toiveena olisi, että osallistujat tulisivat paikalle ennen klo 17:30. Olet kuitenkin lämpimästi tervetullut vaikka pääsisit tulemaan vasta myöhemmin.

FemSub-miitti on tarkoitettu naisille ja feminiinisille ihmisille, jotka sillä hetkellä kokevat itsensä alistuvaksi tai ovat kiinnostuneet alistumisesta. Eli myös switchit ovat erittäin tervetulleita. Mitään varsinaista kokemusta ei tietenkään vaadita, pelkkä uteliaisuus asiaa kohtaan riittää.

FemSub-miitti toimii turvallisena, avoimena ja hyväksyvänä tilana, ja siellä on mahdollista päästä keskustelemaan samanhenkisten ihmisten kanssa. Jokaisen osallistujan yksityisyyttä kunnioitetaan, eikä esimerkiksi miitin osallistujista puhuta ulkopuolisille.

Ilmoitathan osallistumisesta joko minulle yksityisviestillä, tähän viestiketjuun tai Fetlifen tapahtumaan (https://fetlife.com/events/1011318)

Mikäli olet ensikertalainen tai sinua jännittää miittiin tuleminen, niin voit laittaa minulle viestiä niin mennään paikalle samaa matkaa! :)

Miitin järjestäjänä toimii Bee (bdsmbaari)/ pikkuBelle (Fetlife). Olen järjestänyt FemSub-miittejä aikaisemmin Helsingissä ja nyt on tarkoitus tuoda ne tänne Turkuun.
Vastaan erittäin mielelläni kysymyksiin!

Toivottavasti nähdään miitissä :)

BEE

  • Vieras
Vs: FemSub-miitti 9.7. TURKU
« Vastaus #1 : 09.07.2021, 10:33 »
Tänääään  ^-^