Kirjoittaja Aihe: Kinkyys ja julkisuus  (Luettu 5254 kertaa)

misternorthwind

  • Vieras
Kinkyys ja julkisuus
« : 14.07.2021, 12:12 »
Harvoin tänne olen viestiä lähettänyt, mutta tätä asiaa olen oikeastaan aina miettinyt noiden seksuaalitaipumusteni yhteydessä, kun sattuu samassa paketissa olemaan sekä keskivertoihmiseen nähden hyvin erikoiset (ja joidenkin silmissä jopa sairaat) seksuaalielämän mielenkiinnot sekä unelmia hyvinkin paljon julkisuutta vaativista ammateista tulevaisuudessa. Sama homma lienee varmaan aika monella tälläkin foorumilla, kun onhan sitä kaikenlaista jonkinasteista julkisuutta vaativia ammatteja toimitusjohtajista ties mihin pr-ammattilaisiin, puhumattakaan jostain suuremmista tubettajista (toki rohkenen epäillä että täältä nyt ihan sellaisia ensihätään löytyisi). Siis ylipäätään ammatteja, jossa sinun nimesi ja pärstäsi voidaan muistaa suurissakin piireissä. Mitähän käy, jos joku nykyinen julkisuudenhenkilö paljastuukin olevan äärimmäisen kinky (ja jos näin on joskus käynyt, voiko joku asiaan enemmän vihkiytynyt kertoa esimerkkejä)? Varsinkin tietyille kinkeille yleinen vastaanotto kun voi olla hyvinkin karu. Tietenkin näistä puhutaan aika harvoin muille kuin kumppaneille tai muille kaikkein lähimmäisille ihmisille ja Baarissakin linja on, ettei ketään paljastettaisi (mikäli oikein käsitin), mutta yksikin lipsahdus voi riittää.

Kellään muulla näkiksiä asian tiimoilta?

KumiTuomas

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • peruspervo
  • Galleria
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #1 : 14.07.2021, 12:31 »
Moi!
Itse en sen kummemmin julkisuudessa heilu, että ei silleen koske, mutta oon noin periaatteessa aatellut, että jos ei tätäkään puolta kovin piilossa pidä, niin ei muut pääse paljastamaan tai uhkailemaan. Oliko se Ruotsissa jokunen viikko sitten, kun joku julkkis (poliitikko?) yritettiin "paljastaa" ja saada aiheesta kohua. Yritys käsittääkseni lässähti, kun asia ei alkuaankaan ollut suuri salaisuus saatikka häpeä.

misternorthwind

  • Vieras
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #2 : 14.07.2021, 12:45 »
Moi!
Itse en sen kummemmin julkisuudessa heilu, että ei silleen koske, mutta oon noin periaatteessa aatellut, että jos ei tätäkään puolta kovin piilossa pidä, niin ei muut pääse paljastamaan tai uhkailemaan. Oliko se Ruotsissa jokunen viikko sitten, kun joku julkkis (poliitikko?) yritettiin "paljastaa" ja saada aiheesta kohua. Yritys käsittääkseni lässähti, kun asia ei alkuaankaan ollut suuri salaisuus saatikka häpeä.

Kiintoisaa. Olikohan kyseessä joku "Ruotsin Ylilauta" vai mistä tuo paljastusyritys oikein lähti?

KumiTuomas

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • peruspervo
  • Galleria
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #3 : 14.07.2021, 13:57 »
Moi!
Itse en sen kummemmin julkisuudessa heilu, että ei silleen koske, mutta oon noin periaatteessa aatellut, että jos ei tätäkään puolta kovin piilossa pidä, niin ei muut pääse paljastamaan tai uhkailemaan. Oliko se Ruotsissa jokunen viikko sitten, kun joku julkkis (poliitikko?) yritettiin "paljastaa" ja saada aiheesta kohua. Yritys käsittääkseni lässähti, kun asia ei alkuaankaan ollut suuri salaisuus saatikka häpeä.
Kiintoisaa. Olikohan kyseessä joku "Ruotsin Ylilauta" vai mistä tuo paljastusyritys oikein lähti?
Mä en yhtään muista enkä oo ees varma oliko koko juttu Ruotsissa. Muistan vaan, että tyyppi oli ylpeä kinkyydestään ja nolaamiselta meni pohka pois. Luulen melkeen, että siihen juttuun oli linkki jossain täällä baarissa.

Rietas Merenneito

  • Vieras
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #4 : 14.07.2021, 14:28 »
Mäkään en ole julkkis, mutta työni puolesta tietyissä verkostoissa esillä. En halua sekottaa seksiasioita työhön, mutta ei mua näillä kiristettyä saisi. En tee mitään laitonta tai edes moraalisesti kyseenalaista, joten en näe kinkyyttä sen kummempana asiana kuin muutakaan seksiä. Jos jollekin on yllätys tai järkytys se, että aikuisella on seksielämä, niin be my guest, be surprised  ;D

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #5 : 14.07.2021, 15:24 »
Yhden julkisuudenhenkilön tiedän, joka on tunnistettavalla kuvalla ja ihan omana itsenään ollut läsnä niin somessa kuin tapahtumissakin. En muista, että hän olisi tämän johdosta mitään negatiivista saanut osakseen, mutta toisaalta en kyllä seuraakaan juuri mitään uutismediaa. Nimiä en nyt kuitenkaan ala tässä (tai muuallakaan) huutelemaan, outtaaminen kun on kovin epäkohteliasta.

Itse tein muutama vuosi sitten raskaan päätöksen lakata työskentelemästä lasten kanssa, koska mulle on tärkeää ettei mun tarvitse peitellä mieltymyksiäni tai harrastuksiani, ja olen ihan omalla naamalla äänekkäästi monessa paikkaa. Mä olin tosi hyvä siinä työssä, ja vaikka itse tiedän olevani turvallinen aikuinen, niin lasten vanhemmat eivät välttämättä sitä suostuisi näkemään.
Ehkä kaikista isoin syy päätökseeni oli kuitenkin omien hermojen säästäminen. Jos mulla on mahdollisuus elää ilman että täytyy pelätä menettävänsä jotain, niin mä haluan valita sen.

misternorthwind

  • Vieras
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #6 : 15.07.2021, 09:42 »
Mäkään en ole julkkis, mutta työni puolesta tietyissä verkostoissa esillä. En halua sekottaa seksiasioita työhön, mutta ei mua näillä kiristettyä saisi. En tee mitään laitonta tai edes moraalisesti kyseenalaista, joten en näe kinkyyttä sen kummempana asiana kuin muutakaan seksiä. Jos jollekin on yllätys tai järkytys se, että aikuisella on seksielämä, niin be my guest, be surprised  ;D

Kukapa näitä haluaisi vapaaehtoisesti sekoittakaan. Nimiä mainitsematta vaan kuullut aika monta kertaa tornaria että jotkut saaneet jopa potkuja töistään kun on seksuaalisuudet lähtenyt paljastamaan, joten riskit julkisuuden kanssa voi joillekin olla ihan vakavastiotettavat. Mahtava juttu toki, jos itse olet asian kanssa täysin sinut niin pystyt toteuttamaan itseäsi täysillä :)

Rietas Merenneito

  • Vieras
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #7 : 15.07.2021, 09:49 »
Mäkään en ole julkkis, mutta työni puolesta tietyissä verkostoissa esillä. En halua sekottaa seksiasioita työhön, mutta ei mua näillä kiristettyä saisi. En tee mitään laitonta tai edes moraalisesti kyseenalaista, joten en näe kinkyyttä sen kummempana asiana kuin muutakaan seksiä. Jos jollekin on yllätys tai järkytys se, että aikuisella on seksielämä, niin be my guest, be surprised  ;D

Kukapa näitä haluaisi vapaaehtoisesti sekoittakaan. Nimiä mainitsematta vaan kuullut aika monta kertaa tornaria että jotkut saaneet jopa potkuja töistään kun on seksuaalisuudet lähtenyt paljastamaan, joten riskit julkisuuden kanssa voi joillekin olla ihan vakavastiotettavat. Mahtava juttu toki, jos itse olet asian kanssa täysin sinut niin pystyt toteuttamaan itseäsi täysillä :)

Potkut töistä seksuaalisuuden takia ei kuulosta lailliselta. Ainoastaan jos työssä vaaditaan vahvasti tietynlaisia arvoja joita julkinen kinkyys rikkoisi, niin asia voisi olla ongelma.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #8 : 15.07.2021, 12:16 »
Moi!
Itse en sen kummemmin julkisuudessa heilu, että ei silleen koske, mutta oon noin periaatteessa aatellut, että jos ei tätäkään puolta kovin piilossa pidä, niin ei muut pääse paljastamaan tai uhkailemaan. Oliko se Ruotsissa jokunen viikko sitten, kun joku julkkis (poliitikko?) yritettiin "paljastaa" ja saada aiheesta kohua. Yritys käsittääkseni lässähti, kun asia ei alkuaankaan ollut suuri salaisuus saatikka häpeä.
Kiintoisaa. Olikohan kyseessä joku "Ruotsin Ylilauta" vai mistä tuo paljastusyritys oikein lähti?
Mä en yhtään muista enkä oo ees varma oliko koko juttu Ruotsissa. Muistan vaan, että tyyppi oli ylpeä kinkyydestään ja nolaamiselta meni pohka pois. Luulen melkeen, että siihen juttuun oli linkki jossain täällä baarissa.

Taisi olla Zack Weiner, ehdokas New Yorkin kaupunginvaltuustoon: https://www.theguardian.com/commentisfree/2021/jun/22/a-leaked-sm-video-wont-keep-zack-weiner-out-of-politics-and-nor-should-it

KumiTuomas

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • peruspervo
  • Galleria
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #9 : 15.07.2021, 12:36 »
Moi!
Itse en sen kummemmin julkisuudessa heilu, että ei silleen koske, mutta oon noin periaatteessa aatellut, että jos ei tätäkään puolta kovin piilossa pidä, niin ei muut pääse paljastamaan tai uhkailemaan. Oliko se Ruotsissa jokunen viikko sitten, kun joku julkkis (poliitikko?) yritettiin "paljastaa" ja saada aiheesta kohua. Yritys käsittääkseni lässähti, kun asia ei alkuaankaan ollut suuri salaisuus saatikka häpeä.
Kiintoisaa. Olikohan kyseessä joku "Ruotsin Ylilauta" vai mistä tuo paljastusyritys oikein lähti?
Mä en yhtään muista enkä oo ees varma oliko koko juttu Ruotsissa. Muistan vaan, että tyyppi oli ylpeä kinkyydestään ja nolaamiselta meni pohka pois. Luulen melkeen, että siihen juttuun oli linkki jossain täällä baarissa.

Taisi olla Zack Weiner, ehdokas New Yorkin kaupunginvaltuustoon: https://www.theguardian.com/commentisfree/2021/jun/22/a-leaked-sm-video-wont-keep-zack-weiner-out-of-politics-and-nor-should-it
Joo, just toi. Ilmansuunta oli ees sinne päin.  ;D

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #10 : 16.07.2021, 19:12 »
Vaikka millään varmuudella ei voi sanoa, etteikö paskaa voisi tulla, jos kinkyys paljastuu, niin suurin osa, joka pelkää tulla esimerkiksi kinky-tapahtumiin, koska katsoo olevansa niin tärkeä henkilö, että paljastuminen kinkyksi olisi jonkinlainen skandaali, kehittelee lähinnä perusteluita sille, ettei uskalla. Iso osa ei ole niin tärkeitä kuin kuvittelee olevansa.

Jos joku tuttu tulee kinky-yhteyksissä vastaan, niin on muistettava, ettei hänkään ole tapahtumassa nypläämässä pitsiä, joten hänellä on todennäköisesti yhtä paljon hävittävää. Jos ehdoin tahdoin kaikille vanilioille levittää tietoa taipumuksistaan, niin siitä ei sitten tiedä, miten reagoivat. Lisäksi, jos joku juorulehti on oikeasi valmis maksamaan kuvista, voi syytä huoleen olla, mutta niitä ei saa ottaa ja jonkinsortin oikeat julkimotkin ovat bileisiin osallistuneet niin, ettei ilmeisesti ole levinnyt. 

Myös Zack Weinerin esimerkki on rohkaiseva siinä suhteessa, että kinky-seksiskandaali ei välttämättättä ole tuhoisaa. Takavuosina Max Mosleykin selvisi sellaisesta, vaikka porua tuli.

Rietas Merenneito

  • Vieras
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #11 : 16.07.2021, 19:24 »
Vaikka millään varmuudella ei voi sanoa, etteikö paskaa voisi tulla, jos kinkyys paljastuu, niin suurin osa, joka pelkää tulla esimerkiksi kinky-tapahtumiin, koska katsoo olevansa niin tärkeä henkilö, että paljastuminen kinkyksi olisi jonkinlainen skandaali, kehittelee lähinnä perusteluita sille, ettei uskalla. Iso osa ei ole niin tärkeitä kuin kuvittelee olevansa.

Ei se aristelu mitään suuruuskuvitelmia vaadi. Kenties henkilö ei vain halua jakaa seksiasioitaan tuttujen tai semituttujen, kuten työkavereiden kanssa.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #12 : 16.07.2021, 19:46 »
Vaikka millään varmuudella ei voi sanoa, etteikö paskaa voisi tulla, jos kinkyys paljastuu, niin suurin osa, joka pelkää tulla esimerkiksi kinky-tapahtumiin, koska katsoo olevansa niin tärkeä henkilö, että paljastuminen kinkyksi olisi jonkinlainen skandaali, kehittelee lähinnä perusteluita sille, ettei uskalla. Iso osa ei ole niin tärkeitä kuin kuvittelee olevansa.

Jos joku tuttu tulee kinky-yhteyksissä vastaan, niin on muistettava, ettei hänkään ole tapahtumassa nypläämässä pitsiä, joten hänellä on todennäköisesti yhtä paljon hävittävää. Jos ehdoin tahdoin kaikille vanilioille levittää tietoa taipumuksistaan, niin siitä ei sitten tiedä, miten reagoivat. Lisäksi, jos joku juorulehti on oikeasi valmis maksamaan kuvista, voi syytä huoleen olla, mutta niitä ei saa ottaa ja jonkinsortin oikeat julkimotkin ovat bileisiin osallistuneet niin, ettei ilmeisesti ole levinnyt. 

Myös Zack Weinerin esimerkki on rohkaiseva siinä suhteessa, että kinky-seksiskandaali ei välttämättättä ole tuhoisaa. Takavuosina Max Mosleykin selvisi sellaisesta, vaikka porua tuli.
niin nykyjään kaikilla on kamera ja kuvaamisen kontrollointi käytännössä mahdotonta  otetaan esimerkki fazerin johtaja on bileissä varaston kake tunnistaa ottaa kuvan ja " rikastuu " kake ei itse välitä vaikka itsekkin tulisi julki,,
« Viimeksi muokattu: 16.07.2021, 21:03 kirjoittanut orjamies »

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #13 : 16.07.2021, 20:29 »
Tavallaan se voi olla suuruuden kuvitelma, jos uskoo asioiden olevan läheisilleen tai työkavereilleen kovakin järkytys. Jos tapahtumat jättää väliin vain koska ei kiinnosta tai ei nyt vain mene sanomaan vanilijoille asioita suoraan, niin se on eri juttu, mutta ketjun teemana oli nimenomaan huoli paljalstumisesta. Suomessa tuskin kukaan edes "rikastuu" kenenkään kuvasta. Minä en muuten aikanakaan tiedä kuin googlella, kuka on joku fazein johtaja.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #14 : 17.07.2021, 12:39 »
Riippuu hyvin paljon ammatista ja siitä mikä se oma rooli siinä on. Ymmärrän hyvin jos politiikko ei vaikkapa halua paljastua kinkyksi, koska se toki varmasti vaikuttaa sitten ääniin ja uskottavuuteen tietyissä piireissä. Mutta lähtökohtaisesti, huolimatta media sensaatiomaisuudesta yms, suurin osa ihmisistä ei vaan yksinkertaisesti välitä.

Jos minä paljastuisin kinkyksi niille jotka asiasta eivät tiedä, niin osaan arvella että se menisi olankohautuksella, sama pätee varmasti työpaikassa. Bdsm on kuitenkin niin pinnalla nykyään, että ihmisten asenne on muuttunut myönteisempään suuntaan. Mutta tästä huolimatta, en itse asiasta mainostaisi työpaikalla, tai jos selkeästi tietää että jotkut ystävät ovat vaikka vahvasti konservatiivisia. Yhden kaverin olen menettänyt sen takia, koska hänelle kinkyys on suuri kauhistus ilmeisesti.

Eli tämäkin asia on hyvin riippuvainen piireistä, ammatista ja myös aiemmasta kuvasta. Jos useammasta seksuaalisesta ahdistelusta syytetty julkimo paljastuu kinkyksi, on sillä varmasti paljon suurempi vaikutus, kuin jos vaikkapa joku rock tähti tulee kaapista ulos fettarina.