Kirjoittaja Aihe: Kinkyys ja julkisuus  (Luettu 5253 kertaa)

hwyl

Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #15 : 19.07.2021, 16:54 »
No minulla on sellainen homma, että voi herättää jotain ennakkoluuloja, mutta pohjimmiltaan yksityisasia kuitenkin. En häpeä seksuaalisuuttani mitenkään: ongelma ei ole minun vaan tämän meidän edelleen niin estyneen, puritaanisen ja vääristyneen seksuaalisuusajattelumme. Joskus olen miettinyt että olisipa hienoa elää maailmassa, jossa valtayhteiskunta olisi seksuaalisesti terve ja avoin. Nythän meillä on sekä estyneisyyttä ja puritanismia, että aggressioita, ahdistelua ja suoranaista hyväksikäyttöä. Kolikon kaksi puolta, kummatkin epäterveitä.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #16 : 02.02.2022, 11:58 »
Lainaus
Nimiä mainitsematta vaan kuullut aika monta kertaa tornaria että jotkut saaneet jopa potkuja töistään kun on seksuaalisuudet lähtenyt paljastamaan, joten riskit julkisuuden kanssa voi joillekin olla ihan vakavastiotettavat.
Tämä pitää paikkansa. Minä menetin työpaikkani, kun poikkeava perhemuotoni tuli päivänvaloon. Uskonnollista yhteisöä edustava yritysjohto ei tätä sulattanut. Sittemmin olen tuonut asian esille jo työhaastattelussa, niin ei tarvitse miettiä mitä jos joku saa tietää.
Lainaus
Potkut töistä seksuaalisuuden takia ei kuulosta lailliselta. Ainoastaan jos työssä vaaditaan vahvasti tietynlaisia arvoja joita julkinen kinkyys rikkoisi, niin asia voisi olla ongelma.
Kyllä, laitontahan se on. Omassa tapauksessani päätin pistää uran käräjöinnin edelle, enkä lähtenyt hakemaan korvauksia. Uusi duuni alle vartissa irtisanomisesta ja kovaa ajoa.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kinkyys ja julkisuus
« Vastaus #17 : 02.02.2022, 13:03 »
Itse kun opiskelen ihmisläheistä työtä, niin oon varmuuden vuoksi kaikilla mahdollisilla saiteilla ilman kasvokuvia. Loppujen lopuksi koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, jos kuvat leviävät työnantajan nähtäville. Itselleni onneksi töitä tuntuu olevan tarjolla, vaikka samaan aikaan julkaisenkin eroottisia kuvia netissä.

Tosin uskon kyllä, että montaa työnantajaa ei lopulta kiinnosta mitä työntekijät tekevät vapaa-ajallaan. Poislukien ehkä kunnat työnantajana, yritykset/yhdistykset, joilla on uskonnollinen yritysjohto.