Kirjoittaja Aihe: Sadismista ja kontrollista  (Luettu 7232 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Sadismista ja kontrollista
« Vastaus #15 : 16.01.2022, 13:31 »
Masokistin on voitava luottaa siihen, ettei sadisti piiskaa hengiltä.
Tässäpä se kiteytyi aika hyvin.

Minä tunnen pedon sisälläni ja tiedän ettei sillä ole rajoja. Olen kohdannut sen ja ymmärrän kuinka vaarallinen se on ja etten koskaan voi päästää sitä irti. Siksi minun on aina ja kaikissa tilanteissa pidettävä se hallinnassani.

Tähän tarkoitukseen olen varustautunut vahvoilla eettisillä periaatteilla, joista olen luonut sisäisen kompassin itseäni ohjaamaan. Graniittisen perustan, jonka päälle konsensuaalinen seksuaalinen kanssakäyminen on rakennettu. Siihen liittyy sellaisia ajatuksia, kuten ’älä koskaan tee pysyvää vahinkoa’, ’älä koskaan ylitä sovittuja rajoja’, ’älä koskaan riko sinulle annettua luottamusta’ jne. Yksinkertaisia ohjeita, jotka kertovat minulle mikä on väärin.

Tämä kirjoitus saattaa antaa kuvan siitä, että olen hyvin vaarallinen kumppani. Itse pidän vaarallisimpina niitä, jotka eivät tiedä millainen hirviö heidän sisällään asuu.


Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Sadismista ja kontrollista
« Vastaus #16 : 16.01.2022, 13:35 »
Mitä oikeastaa sadsimi on..?
Mitä oikea sadismi on? Sitä, että nauttii seksuaalisesti toisen kärsimyksestä ja niistä reaktioista joita se saa kohteessa aikaan. Se, tykkääkö kohde piinastaan, haluaako se sitä, onko se konsensuaalista, sillä ei ole mitään merkitystä puhtaan sadismin näkökulmasta.

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 773
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Vs: Sadismista ja kontrollista
« Vastaus #17 : 17.01.2022, 10:51 »
Masokistin on voitava luottaa siihen, ettei sadisti piiskaa hengiltä.
Tässäpä se kiteytyi aika hyvin.

Minä tunnen pedon sisälläni ja tiedän ettei sillä ole rajoja. Olen kohdannut sen ja ymmärrän kuinka vaarallinen se on ja etten koskaan voi päästää sitä irti. Siksi minun on aina ja kaikissa tilanteissa pidettävä se hallinnassani.

Tähän tarkoitukseen olen varustautunut vahvoilla eettisillä periaatteilla, joista olen luonut sisäisen kompassin itseäni ohjaamaan. Graniittisen perustan, jonka päälle konsensuaalinen seksuaalinen kanssakäyminen on rakennettu. Siihen liittyy sellaisia ajatuksia, kuten ’älä koskaan tee pysyvää vahinkoa’, ’älä koskaan ylitä sovittuja rajoja’, ’älä koskaan riko sinulle annettua luottamusta’ jne. Yksinkertaisia ohjeita, jotka kertovat minulle mikä on väärin.

Tämä kirjoitus saattaa antaa kuvan siitä, että olen hyvin vaarallinen kumppani. Itse pidän vaarallisimpina niitä, jotka eivät tiedä millainen hirviö heidän sisällään asuu.

 Itsekontrolli on kenen tahansa Dominoivan Sadiatin tärkeimpiä ominaisuuksia. Jos ei ole itsekontrollia, ei voi olla kovin turvallinen kumppani. Itsekontrollin lisäksi kun tietää mitä osaa ja mitä ei osaa on se jo hyvä pohja moneen. Ja kun sopii tiukat rajat ja niiden sisällä pysyy ollaankin jo käytännössä turvallinen.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Sadismista ja kontrollista
« Vastaus #18 : 17.01.2022, 12:32 »
Jos ei kykene hallitsemaan ja hillitsemään itseään omassa elämässään ja arjessaan, ei varmasti kykene toisistakaan vastuuta kantamaan.

IKRM

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Sadismista ja kontrollista
« Vastaus #19 : 17.01.2022, 14:31 »
vaikka olisi miten HC sadisti niin kyllä sitä alistuvaista masokistiakin täytyy  kaikilla tavoilla kohdella niin hyvin että sille jää  se tietynlainen nälkä tulla takaisin rajumminkin hellittäväksi

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Sadismista ja kontrollista
« Vastaus #20 : 17.01.2022, 14:47 »
vaikka olisi miten HC sadisti niin kyllä sitä alistuvaista masokistiakin täytyy  kaikilla tavoilla kohdella niin hyvin että sille jää  se tietynlainen nälkä tulla takaisin rajumminkin hellittäväksi
Tämä on juurikin avain pitkän tähtäimen kuvioihin. Eettinen HC BDSM on taitolaji, eikä mikään helppo sellainen. Palkitseva kylläkin.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Sadismista ja kontrollista
« Vastaus #21 : 17.01.2022, 16:30 »
vaikka olisi miten HC sadisti niin kyllä sitä alistuvaista masokistiakin täytyy  kaikilla tavoilla kohdella niin hyvin että sille jää  se tietynlainen nälkä tulla takaisin rajumminkin hellittäväksi

Aivan.
Eettinen HC Bdsm kuten Snadistisadisti sanoi.
Itse kutsun sitä gfe-HC Dominoinniksi.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Sadismista ja kontrollista
« Vastaus #22 : 17.01.2022, 17:53 »
no ottamatta kantaa siihen miten muut hommelinsa hoitelevat mutta kyllä se nainen on oikeutettu saamaan sitä nautintoa eihän tästä muutoin tule yhtikäs mitään Da Capo :love: toimintaa..
« Viimeksi muokattu: 17.01.2022, 18:10 kirjoittanut Punisher »

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1726
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Sadismista ja kontrollista
« Vastaus #23 : 17.01.2022, 18:20 »
no ottamatta kantaa siihen miten muut hommelinsa hoitelevat mutta kyllä se nainen on oikeutettu saamaan sitä nautintoa eihän tästä muutoin tule yhtikäs mitään Da Capo :love: toimintaa..

Ottamatta kantaa muiden touhuihin ylipäänsä, niin tokihan moni nainen saa kyllä nautintonsa juuri kivusta ja kontrollista,..:)

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Sadismista ja kontrollista
« Vastaus #24 : 18.01.2022, 18:16 »
vaikka olisi miten HC sadisti niin kyllä sitä alistuvaista masokistiakin täytyy  kaikilla tavoilla kohdella niin hyvin että sille jää  se tietynlainen nälkä tulla takaisin rajumminkin hellittäväksi
Tämä on juurikin avain pitkän tähtäimen kuvioihin. Eettinen HC BDSM on taitolaji, eikä mikään helppo sellainen. Palkitseva kylläkin.

vaikka olisi miten HC sadisti niin kyllä sitä alistuvaista masokistiakin täytyy  kaikilla tavoilla kohdella niin hyvin että sille jää  se tietynlainen nälkä tulla takaisin rajumminkin hellittäväksi

Aivan.
Eettinen HC Bdsm kuten Snadistisadisti sanoi.
Itse kutsun sitä gfe-HC Dominoinniksi.

Näitä on ilo lukea. Kokeneiden kommentteja kaikessa lyhykäisyydessään. Kertovat paljon.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Sadismista ja kontrollista
« Vastaus #25 : 18.01.2022, 20:42 »
no ottamatta kantaa siihen miten muut hommelinsa hoitelevat mutta kyllä se nainen on oikeutettu saamaan sitä nautintoa eihän tästä muutoin tule yhtikäs mitään Da Capo :love: toimintaa..

Ottamatta kantaa muiden touhuihin ylipäänsä, niin tokihan moni nainen saa kyllä nautintonsa juuri kivusta ja kontrollista,..:)
  niin siis sellaisen naisen löytää niin sitä on todellakin arvostettava ja osattava pitää kaikin tavoin niin hyvin että se kestää..
on se kaikella tapaa silti niin arvokas...