Kirjoittaja Aihe: Aloittelija pyytää neuvoa  (Luettu 20643 kertaa)

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 600
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Aloittelija pyytää neuvoa
« Vastaus #15 : 07.08.2021, 10:39 »
En ikinä saa tuollaista ns. normimarkkinoilta..

Mitä?  ;D  ;D Normimarkkinat  ;D ;D

Onko meillä D-miehet loppu, kun subit yrittää muovata vaniljamiehestä dominoivaa?  :o

Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Vs: Aloittelija pyytää neuvoa
« Vastaus #16 : 07.08.2021, 15:09 »
Tekstin pohjalta kuulostaa että tarpeenne ovat hyvin erilaiset, itse en lähtisi rakentamaan kovin raskasta kokoaikaista dynamiikkaa ilman erittäin yhtenevää intoa siihen. Siinä voi helposti käydä niin, että jompi kumpi päätyy tinkimään liikaa haluamastaan suhdemuodosta toista miellyttääkseen, mikä ei pitkällä tähtäimellä tee kumpaakaan onnelliseksi. Tarpeista, toiveista, ja rajoista (kummankin) kannattaa keskustella hyvin avoimesti, ja voihan sitä testata vaikka kevyiden 24/7-sääntöjen asettamista, ja tarkkailla tuntuuko sellainen molemmille luontevalta. Jos yhteistä kiinnostusta löytyy jonkin verran, mutta ei ihan tarpeeksi kannattelemaan jatkuvaa valtasuhdetta, ehkä jonkinlainen fwb-järjestely kinkymausteilla toimisi paremmin?

Kalle O.

  • Vieras
Vs: Aloittelija pyytää neuvoa
« Vastaus #17 : 08.08.2021, 05:05 »
Kiitos kovasti asiallisista neuvoista kaikille!

Kuuntelen kyllä herkällä korvalla varoituksia ja neuvoja. Ei minustakaan ole noviisin järkevää aloittaa suhdetta, jos "ei tyhmää turvasanaa", " ei saa seksin/session tms, jälkeen käydä läpi koettua" (pilaa tunteen) ja kaikkea saa ja pitää tehdä, mutta kasvoihin ei saisi kuulemma jäädä jälkiä, että voi käydä töissä ja kaupassa! Tollaset jutut ei ole aloittelijalle. Enkä ole ihan varma hänen arvostelukyvystään tai tasapainoisuudestaankaan, jos uppo-oudon ihmisen kanssa uskaltaisi tulla sidotuksi heti aluksi. Todisteeksi erittäin paljon videoita ja kuvia, joissa esim. ko.daamin takapuoli on polvitaipeisiin asti aivan mustelmilla.

Olen kysynyt, miksi hän ei etsi kumppania esim. tällaisilta nettipalstoilta, mutta en ole saanut oikein selvää vastausta. 

Päivittäin olemme yhteydessä, mutta vain puhelimella.
Ensimmäinen sovittu tapaaminen peruuntui, mutta hän vakuuttaa olevansa tulossa.

Haluaisin kaikesta huolimatta aloittaa, kokeilla ja oppia tutustumaan asiaan. Aikaisemmin olen huomannut,  että joskus (harvoin) kumppanit ovat oudosti innostuneet, jos olen lisännyt  dominoivaa maustetta tavalliseen seksiin. En ole hölmönä tajunnut, kuin vasta nyt. Tämä kyseinen deitti  vakuuttelee, ettei tavallinen vanilja enää maistu, kun tutustuu bdsm elämäntapaan. Enpä tiedä, voi olla?
Todellakin haluan asiaa kokeilla! Saattaa olla, että löydän uuden piirteen itsestäni.

Paras neuvo olikin aloittaa minun ehdoilla varovasti fwb- järjestelyllä ja katsoa mitä tapahtuu. 

Kiitos vielä neuvoista. Olivat hyödyksi.

Fia

  • Vieras
Vs: Aloittelija pyytää neuvoa
« Vastaus #18 : 08.08.2021, 10:31 »
Kaikella ystävyydellä, ehkäpä kannattaa nyt tosiaan pistää jäitä hattuun, Kalle O., niin omaan kuin tarvittaessa subinkin.

24/7-suhteella yleensä tarkoitetaan yhdessä asumista tai joka tapauksessa ainakin tiivistä (seurustelu)suhdetta, jossa vietetään paljon aikaa yhdessä (valtasuhteen ollessa vallitseva kanssakäymisen tapa parin välillä). Kun ette ole vielä edes tavanneet 24/7-suhteen mahdollisuuden harkitseminenkin tuntuu melko ennenaikaiselta.

Harvoinpa vaniljamaailmassakaan muutetaan yhteen ensitreffeillä (tiettyjä viihdetv-ohjelmaformaatteja lukuunottamatta).

Suoraan sanottuna subin halu hypätä vieraan ihmisen kanssa kylmiltään turvasanattomaan 24/7-suhteeseen kuulostaa minusta vahvasti red flagiltä. Väitän, että näillä markkinoilla edes jonkinmoista kokemusta ja ymmärtämystä asioista omaavat D:t lähinnä nauraisivat tai pudistelisivat päätään moista ehdottelevalle subille.

On hyvä myös ymmärtää, että on yksi asia fantasioida yurvasanattomasta 24/7-suhteesta, tuntemattoman sitomaksi tulemisesta, piiskausmustelmista pitkin sääriä... ja toinen juttu sitten toteuttaa näitä asioita. Piiskaamiset ja sitomiset yms. myös ovat asioita, joiden turvalliseen ja ylipäätään teknisesti toimivaan toteutukseen myös tarvitaan tietoa, taitoa ja harjoitusta... niitäkään ei ihan noin vaan lähdetä kylmiltään ensi tapaamisella tekemään ilman mitään aiempaa kokemusta, ja tämän luulisi aihetta yhtään tuntevan ja ymmärtävän subin tietävän.

Liekö siis etäihastuksesi lintu vai kala?
Otahan siitä rauhassa selvää ennen kuin lunastat "lottovoittosi".  :)

Kalle O.

  • Vieras
Vs: Aloittelija pyytää neuvoa
« Vastaus #19 : 03.09.2021, 22:04 »
Olin ihan nössö alottelija. Mutta...Tämä nainen on sitten aivan ihana "taskuraketti" ja söpö peppuinen! Nyt tajusin bdsm jutun ja olen siis aivan rusetilla!! Ei mitään vaniljaa mulle enää! Olen niiin kiitollinen! En olisi osannut odottaa tälläistä. Vaatii mielikuvitusta, karismaa ja aivojen käyttöä. Aivan ihanaa! En ole koskaan ollut kenestäkään noin huuruissani!

Ei edes pelota, saanko pitää hänet. Opin hänestä paljon koko ajan ja osaan kyllä käyttää bdsm maustetta sopivasti annosteltuna jatkossakin. Tämä daami on kyllä äärimmäinen.

Siis kiitos teille kaikille neuvoista. Olen vielä opettelija, mutta huhhuh!

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Aloittelija pyytää neuvoa
« Vastaus #20 : 03.09.2021, 23:25 »
Kokeilemallahan se selviää miltä mikäkin maistuu!

edit: kieliasu
« Viimeksi muokattu: 04.09.2021, 15:08 kirjoittanut toysnstuff »

Kalle O.

  • Vieras
Vs: Aloittelija pyytää neuvoa
« Vastaus #21 : 04.09.2021, 00:52 »
Opettelen vasta. Mutta opin tajuamaan, miten näyteltykin karisma, eleet, ilmeet vaikuttaa!!!

Ja en ole koskaan aikaisemmin tuollaista väkivaltaista ja repivää kokeillut. Miten/miksi toisen hymy sen jälkeen? En ikinä ole nähnyt tai kokenut, enkä edes kuullut ystäviltä! Ja miten onnistuukin survoa syvälle jokaiseen koloseen?
Miten daami pystyykin? Toi on paljonkin muuta, kuin pelkkää.fysiikkaa. Kaikki toisen ymmärtäminen ja pelaaminen sen kanssa on todella kiihottavaa. Ei ole helppo minulle. En tiennyt tästä. Saan pirusti opetella, että tämä neiti pysyisi minun kodissa kakkujaan leipomassa. Paljon sain varoittavia neuvoja. Nyt olen silti kyllä mehuissani! 

Kalle O.

  • Vieras
Vs: Aloittelija pyytää neuvoa
« Vastaus #22 : 04.09.2021, 02:45 »
Kiitos! kun autoitte ja sain teiltä huolellisia ja viisaita neuvoja tältä sivulta❤️.  Olen onnellinen ainakin jonkun aikaa. Zemppiä ja kaunista syksyä kaikille!

truly

Vs: Aloittelija pyytää neuvoa
« Vastaus #23 : 21.12.2022, 09:27 »
Luin ketjun läpi ja nyt kiinnostaa, miten teillä Kalle O. menee nykyään? Yhdessä edelleen?

Jukkis

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 624
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
Vs: Aloittelija pyytää neuvoa
« Vastaus #24 : 21.12.2022, 10:58 »
Luin ketjun läpi ja nyt kiinnostaa, miten teillä Kalle O. menee nykyään? Yhdessä edelleen?

kalle ei ole enää täällä baarissa. näkee tuosta että lukee vieras alla ja profiiliin ei voi klikata.