Kirjoittaja Aihe: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu  (Luettu 25596 kertaa)

quattroverde

Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #15 : 13.07.2012, 22:50 »
Ehdotan Hassea palkinnon saajaksi vuosien kestäneen sivusta päänaukojan roolista joka ei itse tiettävästi ole tehnyt yhtään mitään scenen eteen muutakuin arvostellut niitä jotka oikeasti saa jotain aikaan!
Jos Hassu.....anteeksi, Hasse nyt saisi tunnustuksen oikein sisäpiiriltä niin ehkä se turpakin pysyisi kiinni ainakin sen vuoden verran, tai ainakin niin voisimme toivoa :D
Eipähän tarvitsisi olla niin kateellinen ja kaunainen niille henkilöille jotka tekee muutakin louskuttaa leukojaan tyhjän takia  >:D
 :love: :lla Q

Qumma  :) Pelkkää asiaa...

Timjami ja älä Hassen vuoksi suotta tuhlaa hyvää rautalankaa...

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #16 : 14.07.2012, 07:03 »
Sivuhuomautuksena totean ko.henkilön tehneen kyllä konkreettisiakin asioita...(Muuten tuon  ihmisen käytöksessä ei ole mitään puolusteltavaa, päinvastoin, itsekkin saanut ihan käsittämätöntä p-tä niskaan)

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #17 : 14.07.2012, 08:34 »
Niin, siihen Kinkytekopalkintoon.
Viime vuotista keskustelua voi vilkaista tältä;
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=862.0

Harmillista, että Tuntemattoman Maan keskusteluja vuosien varrelta ei enää löydy, mutta sielläkin on yhtenä aiheena ollut kaupallisuus vs. vapaaehtoisesti yhdistysten sisällä tai ilman yhdistyksiä tehtävä työ.
En mitenkään erityisesti tuota vastakkainasettelua tässä korosta, mutta arvaan, että siitä varmasti tänäkin vuonna tullaan mielipiteitä vaihtamaan.

Keskustelua voisi virittää vaikkapa myös valistustyöstä ja monista henkilöistä jotka sitä ovat omilla tavoillaan tehneet, joku sinnikkäästi faktaa keräämällä ja tekstiä tuottamalla, toinen julkisilla esiintymisillä tai mediaan omat kasvonsa antaen.
On myös visualisteja, jotka vaikkapa katseen kestävää kuvamateriaalia tuottamalla ja muuallakin kuin skenen omia kanavia pitkin niitä julkaisemalla ovat ulospäin kertoneet ja viestineet BDSM:stä ja sen yhdestä puolesta, visuaalisuudesta ja kauneudesta.

Pointteja löytyy paljon muitakin, mutta ylipäätään toivon edelleen sitä keskustelua aiheesta, ihan oikeaa ajatustenvaihtoa.

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #18 : 14.07.2012, 09:55 »
Ehdotan Hassea palkinnon saajaksi vuosien kestäneen sivusta päänaukojan roolista joka ei itse tiettävästi ole tehnyt yhtään mitään scenen eteen muutakuin arvostellut niitä jotka oikeasti saa jotain aikaan!
Jos Hassu.....anteeksi, Hasse nyt saisi tunnustuksen oikein sisäpiiriltä niin ehkä se turpakin pysyisi kiinni ainakin sen vuoden verran, tai ainakin niin voisimme toivoa :D
Eipähän tarvitsisi olla niin kateellinen ja kaunainen niille henkilöille jotka tekee muutakin louskuttaa leukojaan tyhjän takia  >:D
 :love: :lla Q


Olen useampana vuotena ollut tekemässä juhlia (kasaamassa purkamassa jne.)
Osallistunut paikkakunnan tapaamisiin (aina kun on ollut vapaat/aikaa)
Yhdistyksen päätöksen tekoon ja hallintoon (jotta se ei kuolisi)
Jopa yhdistysten kokoukseen .
Jos toimii muualla kuin Helsingissä niin se ei ole osalle sisäpiirille mitään

Joten tuota Qumma tekstiä voi pitää suorana henkilökohtaisena vittuiluna.

 
Mitä en ole tehnyt en ole mollannut toisten kuvia kuten sinä.
En ole ollut sanomassa kenellekään että pysy poissa jos dc ei miellytä.
(sillä vaikka se ei miellytä niin ihmiset voivat silti tulla juhliin)
En huutele kenellekään vaikka ”baarissa ei ole pakko olla jos se ei miellytä” , vaikka keskustelu on käynyt välillä kuumana (asian joka jokainen tietää).

Qumma

Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #19 : 14.07.2012, 10:10 »
No sittenhän Hassen on sitäkin suuremmalla syyllä saatava kinkypalkinto kun kerran on noin ahkera mies!
Mä äänestän Hassea!
Ja jos ei voita niin voin lähettää lohdutuspalkinnon omista tekeleistäni nimmarilla  :love:
Anna vaan osoite.... ;)


Niin ja noihin muihin asioihin voisin vielä lisätä:
-Annan kritiikkiä muiden kuvista ihan niinkuin mä saan kritiikkiä omistani. Minkä ihmeen ajatusmallin mukaan kuvaaja ei saisi kritisoida muiden töitä mutta pitäisi itse olla valmis ottamaan kaikki kritiikki?
-Niin se vaan menee. Olen edelleen sitä mieltä että jos DC tai jokin muu asia ei miellytä bileissä niin aina voi jäädä pois. Itse olen tehnyt niin monia kertoja. Ei se ole sen kummempaa.
Miksi ihmeessä joidenkin henkilöiden olisi vartavasten mentävä sellaisiin tilaisuuksiin mitä eivät tunnu hänestä miellyttävältä? Varmasti jokaiselle löytyy vaihtoehtoisia bileitä missä kukin tuntee olonsa kotoisaksi.
-Edelleenkää ei ole pakko olla baarissa jos tuntuu olonsa epämiellyttäväksi. Sama asia kuin bileissä. Lue yllä.
Ja nämä asiat sanon yhä edelleen ja edelleen kaikille nipottajille  >:D
« Viimeksi muokattu: 14.07.2012, 10:26 kirjoittanut Qumma »

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #20 : 14.07.2012, 10:26 »
No sittenhän Hassen on sitäkin suuremmalla syyllä saatava kinkypalkinto kun kerran on noin ahkera mies!
Mä äänestän Hassea!
Ja jos ei voita niin voin lähettää lohdutuspalkinnon omista tekeleistäni nimmarilla  :love:
Anna vaan osoite.... ;)

Minä en ole ahkera, mutta olen vai osaltani koettanut auttaa silloin kun olen pystynyt.
Sitä paitsi arvostan kyllä palkintoa ja sen saajaa/saaneita paljon.
Joten pidän loukkaavana sinun tapaasi käyttää sitä kiusanteon/vittuilun välineenä jatkuvasti.


Glori

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #21 : 14.07.2012, 11:09 »
Minusta tämä keskustelu on nyt livennyt pois siitä mikä oli alkuperäinen ajatus. Ruotuun väki, ei käytetä tätä ketjua vittuilun väylänä :)

Itse toivoisin palkinnon menevän sillanrakentajalle joko kinky-yhteisön (mikä se onkaan) sisällä, tai kuten Timjami aiemmin kirjoitti, valistustyötä tekevälle ja ymmärrystä lisäävälle taholle. Älkää kysykö keitä he ovat, tunnen ja tiedän ihan liian vähän väkeä..

Qumma

Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #22 : 14.07.2012, 12:35 »

Minä en ole ahkera, mutta olen vai osaltani koettanut auttaa silloin kun olen pystynyt.
Sitä paitsi arvostan kyllä palkintoa ja sen saajaa/saaneita paljon.


Niin sinähän et koskaan olekaan täällä vittuilluit kellekään?!  ::)
Uhrin osa on aika luontevaa silloin kun loppuu argumentit kesken.

No joo...mä lopetan tähän tälläkertaa  O:-)


Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #23 : 14.07.2012, 14:19 »
Ja korostan edelleen, että täällä foorumilla tehtyjä ehdotuksia ei voida ottaa huomioon, vain sähköpostit huomioidaan.

Mielestäni tähän ketjuun on ihan hyvä ehdottaa ihmisiä, mitä kannattaisi sähköpostilla äänestää, kun en ainakaan itse tiedä ketään tältä vuodelta, joka olisi tehnyt mitään erityisen merkittävää kinkytekoa palkinnon ansaitakseen. Jos joku muu tietää kunnon kinkytekijän ja osaa vielä perustellakin, niin totta kai se kannattaa mainita, että muut osaavat äänestää myös samaa henkilöä.

La_tex

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #24 : 14.07.2012, 14:38 »
Komppaan täysillä Kettua  ;)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #25 : 14.07.2012, 15:42 »
+1 komppi

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #26 : 14.07.2012, 15:57 »
Ja korostan edelleen, että täällä foorumilla tehtyjä ehdotuksia ei voida ottaa huomioon, vain sähköpostit huomioidaan.

Mielestäni tähän ketjuun on ihan hyvä ehdottaa ihmisiä, mitä kannattaisi sähköpostilla äänestää, kun en ainakaan itse tiedä ketään tältä vuodelta, joka olisi tehnyt mitään erityisen merkittävää kinkytekoa palkinnon ansaitakseen. Jos joku muu tietää kunnon kinkytekijän ja osaa vielä perustellakin, niin totta kai se kannattaa mainita, että muut osaavat äänestää myös samaa henkilöä.

Kyllä, ehdottomasti, on suotavaa ja toivon, että keskustelua käydään tässä ketjussa!
Mutta, Kettu, jos olisit lukenut tuon kirjoittamani ohjeistuksen, niin olisit huomannut, että homma ei mene ihan noin, vaan:

Tässä ketjussa keskustellaan ja toivottavasti heitellään nimiä ja perusteluja ilmoille, paljon!
Varsinaiset ehdotukset teette myös te, sähköpostitse, osoitteeseen kinkytekosihteeri (at) gmail (piste) com
Josta sihteeri ehdotusajan päätyttyä lähettää ne edelleen yhdistysten valitsemille raatilaisille, jotka äänestävät ja sihteeri laskee äänet.
Te ette siis äänestä, vaan ehdotatte raadille, joka äänestää.


Tämä siis vielä rautalangasta - en aio etsiä eri saittien keskusteluista ehdokkaita perusteluineen ja koota niistä leikkaa-liimaa-askartele-hässäkkää raadille, vaan ehdottajan pitää vaivautua sen verran, että saitille kirjoittamisen lisäksi hän lähettää myös sähköpostin, jolloin ehdotus on virallinen.

On siis eri asia keskustella foorumilla kuin oikeasti ehdottaa ehdokasta, joka on siis vielä eri asia kuin äänestäminen.



MiaQ

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #27 : 14.07.2012, 17:27 »
Lyhyesti: ME ehdotamme, mutta RAATI päättää

Master T

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #28 : 14.07.2012, 20:53 »
Kerron tässä kantani, vaikka ehdotukset lähetetäänkin sähköpostilla raadille.

Minusta tämän sivuston ylläpitäjät ansaitsivat jo viimein tuon tunnustuksen. Siis minun ehdokkaani on BDSM-baarin ylläpitäjät, jotka mahdollistavat hyvän ja monipuolisen sekä asiallisen foorumin meidän kaikkien iloksi.

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2012 ehdokasehdottelu
« Vastaus #29 : 14.07.2012, 21:47 »
Vuoden 2012 Kinkytekoa voi ehdottaa kuka tahansa, mistä tahansa, ?????

 ”Kuka tahansa” taitaa olla vain korulause tuossa.

Hyvä HasseW, se ei ole korulause vaan näin tämä äänestys menee.
TE ehdotatte pienen perustelun kera LÄHETTÄMÄLLÄ SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN kinkytekosihteeri (at) gmail (piste) com
ja ehtustusajan päätyttyä sihteeri lähettää KAIKKI EHDOTUKSET yhdistysten valitsemille raatilaisille jotka toisistaan tietämättä antavat pisteet.
Sihteeri laskee pisteet yhteen ja palkinnon saaja julkistetaan TAFF 2012:ssa.

Ja korostan edelleen, että täällä foorumilla tehtyjä ehdotuksia ei voida ottaa huomioon, vain sähköpostit huomioidaan.
Sattuneesta syystä tiedän, että, Hyvät Herrat, HasseW ja orjamies, teiltä kummaltakaan ei tälle kellonlyömälle ole ehdotusta sähköpostiin tullut, joten pitäisiköhän teidän tehdä jo jotakin muutakin kuin paiskoa epäilyjä ja syytöksiä pitkin foorumia?

(Lainaisiko joku mulle ison kerän rautalankaa - pliis!?)


Vaikka olen eri mieltä siitä saako cd:n vastustajat osallistua mihinkään.
Ja käytin tarjoutunutta tilaisuutta hyväksi.

Niin tuo heittoni oli tässä kohtaa täysin väärin, sinua ja hyvää asiaasi kohtaan.

Joten anteeksi Timjami.