Kirjoittaja Aihe: Lukijalta: Seksuaalisuus on tärkeä osa terveyttä  (Luettu 2199 kertaa)

fido

Terveystiedon opettaja, kristillisen koulun rehtori Aleksi Rinne vaati terveystiedon opetusta pois kouluista, jollei siitä jätetä pois sukupuolen ja seksuaalisuuden moninaisuutta.

https://www.ess.fi/paakirjoitus-mielipide/4273655

Satanik.Venus

Vs: Lukijalta: Seksuaalisuus on tärkeä osa terveyttä
« Vastaus #1 : 29.08.2021, 13:48 »
Vaadin terveystiedon opettajaa, kristillisen koulun rehtori Aleksi Rinnettä pois kouluista, jollei hän jätä pois vihamielistä möyhötystä.

Samaan hengenvetoon vaadin biologianopetusta pois kouluista, koska ahvenen dissektoiminen hämärsi käsitystäni siitä olenko lintu vai kala.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Lukijalta: Seksuaalisuus on tärkeä osa terveyttä
« Vastaus #2 : 30.08.2021, 00:34 »

Samaan hengenvetoon vaadin biologianopetusta pois kouluista, koska ahvenen dissektoiminen hämärsi käsitystäni siitä olenko lintu vai kala.

Itse olen dissektoinut ahvenia kotitarpeiksi, mutta minuuden hämärtymisen sijasta tuloksena on ollut aina ruodotonta filettä.

Muilta osin pidän s-venuksen vaatimusta oikeansuuntaisena.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Lukijalta: Seksuaalisuus on tärkeä osa terveyttä
« Vastaus #3 : 30.08.2021, 10:11 »
Sinänsä koulun opetuksen pitäisi olla kyllä mahdollisimman A-poliittista ja faktapohjaista.

Sukupuolten moninaisuus voisi tulla mukaan opetusohjelmaan sitten kun kolmas sukusolu on löydetty ja määritelty.

Revontuli

  • Pinsessa ♥︎
  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 349
  • Tunteellinen siili. Jos se pelottaa, älä tutustu.
  • Galleria
Vs: Lukijalta: Seksuaalisuus on tärkeä osa terveyttä
« Vastaus #4 : 30.08.2021, 10:30 »
Ottamatta kantaa tähän asiaan sen kummemmin, olen iloinen että aiheesta keskustellaan.