Kirjoittaja Aihe: Luurangot sukujuhlissa  (Luettu 3231 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
Luurangot sukujuhlissa
« : 05.09.2021, 22:56 »
Luurangot sukujuhlissa

Moi äiti! Tässä on x ja y”

“No päivää! Mistäs te tunnette?”

Tässä kohdassa paatunut kaappikinky miettii että öööhh… Koska eihän äitille voi kertoa että on pervo. Tai että tuntee pervoja. Sehän vielä luulee että kaverit hakkaa sua! Tai sinä niitä! Ja kaikkeen liittyy sitä seksiä… Ja jotain leluja…  Näissä tilanteissa onnekkaita ovat ne, jotka ovat kaappinsa mäiskineet palasiksi, mutta itse vein sinne peittoja, hyvän kirjan ja ledivalosarjan. Siellä on tunnelmallista hengailla sukujuhlien aikana.

Mennäänpä hieman taaksepäin. Uskon, että monet täällä voivat samaistua siihen, että joistain kinkypiireistä löytyneistä tyypeistä on tullut osa ihan sitä arkista elämää. Itsekin olen löytänyt elämääni muutamia kultakimpaleita Baarin syövereistä, ja vielä hyvin ironisesti korona-aikana. Kinkypiireissä tutustuminen on ihan hauskalla tavalla myös käänteistä, sillä ensin uusien tyyppien kanssa puhuu seksistä ja pervoiluista, ja sitten jos on sitä jotain sielunkumppanuutta löytynyt niin aletaan jakaa perhesuhteita, asuinpaikkaa yms. Lopussa ehkä jopa se oikea nimikin. Muualla ihmissuhteita solmiessa tulee menemään toisinpäin. Ensin jaaritellaan kaikki muut ja lopuksi ehkä päästään sinne seksiin. Useimpien kanssa ei koskaan. Noh, kuitenkin näiden kultakimpaleiden lipuessa osaksi arkea, tulee tilanteita joissa heidät täytyy esitellä perheelle, sukulaisille ja muille tärkeille ihmisille. Jos ei ole halunnut kertoa seksielämänsä vivahteista perheelleen, voi iskeä vähän tenkkapo. Mitä sanoa?

Tiedän, että joukossamme on niitä, jotka sanovat että anna mennä! Räjäytä kaappi! Julista maailmalle olevasi pervo! Mutta ikävä kyllä on myös meitä, jotka emme halua koko maailman tietävän. Ei sillä, että se koko maailmaa kiinnostaisikaan, mutta silti ajatus voi olla inhottava. Koen, että kinkykaapista tuleminen on laajempi käsite, kuin esimerkiksi homokaapista. Jos sanoo olevansa kinky, on vähän pakko tarkentaa, sillä kuulija ei voi mitenkään tietää mistä oikeastaan on kyse. Tämä suo on valtava ja suunnattoman värikäs. Käytännössä joudut ehkä raottamaan makkarinovia, ellet sitten anna kuulijan itse googlettaa ja olet valmis kestämään seuraukset. Homokaapista tulijan ei tarvitse kertoa yksityiskohtia seksielämästään. Valtaisa askel sekin on, mutta koen, että siinä saa säilyttää yksityisyyttään hippusen enemmän.

Eikä kaikille tarvitsekkaan kertoa. On ihan fine haluta salata joitain juttuja sukulaisilta. Kummassakaan toimintamallissa, kertomisessa ja salailussa, ei ole mitään hävettävää. Tärkeintä on, että pystyy olemaan avoin ja suvaitsevainen itselleen ja plussaa tietty, jos on jokin paikka, missä vaihtaa ajatuksia. Kiitos Baari.

Kinkypiirejä vaivaa toisinaan semmoinen ikävä piirre, että kaikkien kuvitellaan panevan kaikkia. Jos suunnittelen meneväni hyvän arkistuneen ystäväni herra X:n kanssa syömään, sehän tietenkin tarkoittaa silti sessioimaan. Eikäku? Hyvin usein chateissa ja äänikanavilla on se joku/jotkut jotka niin tekevät. Koen sen olevan hivenen väsynyttä ja jopa fossiilista toimintaa. Täällä missä liputetaan vapaan seksuaalisuuden puolesta, pitää myös muistaa, että kaikilla on oikeus olla myös toteuttamatta seksuaalisuuttaan ihan kaikkien kanssa ja kaikkialla. Rauha myös sille. Joillekin voi luoda kynnystä tavata uusia ihmisiä, jos saa päälle kuulla irstasta vitsailua ja muuta leukomista. Vaikka seksi ja pervoilu edellä monissa keskusteluissa mennäänkin, ei kaikki halua viedä sitä henkilökohtaiselle tasolle.  Kaikkia ei tarvitse mielessä parittaa, kyllä ne kertoo jos ne panee.

Hetkonen? Menipä kummalliseksi rönsyilyksi. Oliko tässä joku kysymyskin? Niin joo!

Tuolla mun kaapissa on niin paljon tilaa, että kaveritkin mahtuu sinne pakollisten sukujuhlien ajaksi. Teemme kaakaota ja laitamme kermavaahtoa päälle. Olen myös keksinyt sen täydellisen, ilmiselvän vastauksen siihen kysymykseen. Jos joku kysyy missä ootte tutustunut, niin sano, että netissä.


Kirjoittaja: Chennai

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Luurangot sukujuhlissa
« Vastaus #1 : 06.09.2021, 23:48 »
Millaisissa sukujuhlissa udellaan millaista seksiä harrastetaan?

Tietysti jos poika- tai tyttöystäviä on enemmän kuin yksi kerrallaan niin se voi aiheuttaa kohonneita kulmakarvoja. :D

fido

Vs: Luurangot sukujuhlissa
« Vastaus #2 : 07.09.2021, 10:09 »
Millaisissa sukujuhlissa udellaan millaista seksiä harrastetaan?

Tietysti jos poika- tai tyttöystäviä on enemmän kuin yksi kerrallaan niin se voi aiheuttaa kohonneita kulmakarvoja. :D

Tuohan voisi olla ekshibitionistisesta näkökulmasta katsottuna ihan mielenkiintoinen kokemus. Meillä nyt suku on niin vapaamielistä, että ne kulmakarvat jos kohoilisivat, niin ihan positiivisessa mielessä korkeintaan, ehkä. Saattais tulla kannustustakin ja taputuksia selkään, että niin sitä pittää poika. Nyt taidan kyllä jo liioitella vähän. Ei niistä hulluista kyllä ikinä tiedä.  ;D

Yourslave

  • Vieras
Vs: Luurangot sukujuhlissa
« Vastaus #3 : 07.09.2021, 12:37 »
Samaa mietin kuin Jägermeister. Tuskin vaniljaseksikään on sukujuhlilla aihe, josta kovin tarvitsee huudella.

Paikalla yleensä lapsiakin niin mahtaako kummit ja mummit oikeasti kovin syvällistä keskustelua seksistä kaivata.

Voivat he itsekin pervoja olla mutta minä en halua tietää sukulaisteni tai läheisteni seksielämästä yhtään mitään.

Itselleni riittäisi keskustelu tasolla "on / ei ole kumppania".




PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Luurangot sukujuhlissa
« Vastaus #4 : 07.09.2021, 14:01 »
"X on kaverin kaveri"

Aina hyvä vastaus siihen mistä tuntee jonkun. Kukaan ei koskaan kysy mitä kautta siihen ensimmäiseen kaveriin on tutustunut.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Luurangot sukujuhlissa
« Vastaus #5 : 07.09.2021, 14:18 »
Käsityökerhosta. Oma häpeä sitten jos erehtyy kysymään että mitäs siellä oikein askarrellaan.

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Vs: Luurangot sukujuhlissa
« Vastaus #6 : 07.09.2021, 15:02 »
Itse olen maininnut tietyissä tilanteissa tutustuneeni ihmiseen "Baarissa", enkä ole joutunut edes valehtelemaan. :D

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Luurangot sukujuhlissa
« Vastaus #7 : 07.09.2021, 17:23 »
Olen itsekin käyttänyt ilmaisuja "baarissa" ja "netissä". Kumpikin kun on totta kaiken lisäksi. Harvoin on kukaan ruvennut tenttaamaan että missä siellä. Olen kyllä päässyt sikäli helpolla että kun kuviossa oli useampi niin ei oltu koko lauma missään sukujuhlilla yhtäaikaa...ajatuksena hiukan huvittava että esittelisi siinä sitten tarkemmin että "tämä on meidän kotitonttu ja tämä on meidän toyboy ja tuo on siivooja/yleisapuri"...tässä tullaan kyllä siihen että mitä hittoa nimien lisäksi oikeastaan sivullisille kuuluisi kuka on kenen ja keiden mikä.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Luurangot sukujuhlissa
« Vastaus #8 : 08.09.2021, 18:39 »
Millaisissa sukujuhlissa udellaan millaista seksiä harrastetaan?

Liekö niissä samoissa, joissa muutama sukupolvi sitten kysyttiin, että kummalla puolen sun isäs' oli?
Tuli vaan jotenkin mieleen Jukka Rislakin kuvaus vuonna 1995 - ei siis kovin monta sukupolvea sitten - ilmestyneen Kauhun aika -kirjansa esipuheessa niistä perhejuhlista, joissa hän meni tiettyjen sukulaistensa vaiheita utelemaan ja sai ohi kulkeneelta saman juhlakansan jäseneltä jyrkän huomautuksen tyyliin Noista asioista ei puhuta täällä!

Ihan vakavasti mietin, että onko olemassa erilaisia luurankoja. Joitakin opitaan käsittelemään, joitakin ei tai ainakin vaikeammin. Tai onko kyse mielenlaatujen joustavuudesta / jäykkyydestä? Miten lie?

Kata

Vs: Luurangot sukujuhlissa
« Vastaus #9 : 09.09.2021, 12:39 »
ajatuksena hiukan huvittava että esittelisi siinä sitten tarkemmin että "tämä on meidän kotitonttu ja tämä on meidän toyboy ja tuo on siivooja/yleisapuri"...tässä tullaan kyllä siihen että mitä hittoa nimien lisäksi oikeastaan sivullisille kuuluisi kuka on kenen ja keiden mikä.

Mie olen ratkaissut tämän jo aikaa sillä, että esittelen ihmiset vain nimeltä. "Tässä on x ja y." En ole määritellyt heidän suhdetta minuun sen kummemmin kuin vasta kysyttäessä. Harvoin edes kysytään kovin tarkasti suhteesta tai siitä missä on tavattu. Tosin meän suku nyt muutenkaan niin tiivis ole, että toisten asiat kiinnostais. :D