Kirjoittaja Aihe: Rakastuminen kinkynä  (Luettu 5425 kertaa)

Kinglickitung

Rakastuminen kinkynä
« : 07.09.2021, 02:07 »
Olen lyhen elämäni aikana saanut kunnian ja siunauksen tutustua monenlaisiin ihmisiin, rakastua ja viihtyä erilaisten persoonien seurassa. Mitä vanhemmaksi olen kasvanut ja mitä avoimemmaksi itsekseni muuttunut sitä kummallisemmaksi deittailu on muuttunut.

Koska olen joskus ollut huonoissa suhteissa tiedän mitä haluan, ja on syntynyt vakiintunut 3 kriteeriä kattava lista jonka tulee päteä, mikäli koskaan astuisin enää suhteeseen.

1. Keskustelun on oltava luontevaa.
2. Henkilön on oltava silmissäni hyvännäköinen.
3. Kumpikaan ei joudu suhteen vuoksi tinkimään omasta itsestään tai mieltymyksistään.

Nyt näin tosimaailmassa elävänä ihmisenä tiedän että luonteva keskusteluyhteys on erittäin harvinaista enää nykypäivänä, ja pelkään pahoin, että se rajaa potentiaalisista kumppaneista valtaosan pois. Jos tämän jälkeen jäljellä vielä oli jotain, voidaan rajata henkilöt jotka ei miellytä omaa silmää pois ja pohtia-jäikö enää ketään jäljelle. Ja tästä joukosta kun jää jäljelle yksilöitä ja aletaan mittailemaan, kuka mahtaa olla sopivan kinky ihanuus kenen kanssa pitää hauskaa, ei jäljelle jää edes sitä vähää, kuin muutenkaan.

Olen ajautunut ajattelemaan, että rakkaudesta voi olla turha haaveilla mikäli ei ole valmis luopumaan itsestään ja se vaihtokauppa ei tule kysymykseen.

Onko kenelläkään muulla kokemuksia vastaavasta tilanteesta/ajatelmasta? Olisi ihana kuulla mietteitänne aiheesta

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Rakastuminen kinkynä
« Vastaus #1 : 08.09.2021, 19:22 »
En nyt tiedä kokemuksista, mutta sen haluaisin vaan mainita että on ihan älyttömän tärkeää tajuta se, että kinkysuhde EI OLE yhtä kuin rakkaussuhde. Kinky suhde VOI olla myös rakkaussuhde, mutta läheskään aina se ei sitä ole.

Ja kyllä, tämä koskee myös D/s:ää.

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Vs: Rakastuminen kinkynä
« Vastaus #2 : 08.09.2021, 23:21 »
Kinkysuhde ei tosiaan ole aina sama asia kuin rakkaussuhde, mutta näin demiseksuaalina subina ei ole ollut paljoa vaihtoehtoja. Onneksi olen löytänyt myös sitä rakkautta ja aloittajalle paljon rohkaisua jatkaa etsintää   :love: