Kirjoittaja Aihe: Miten sinä näet saman sukupuolen edustajan? Mikä heissä kiinostaa?  (Luettu 23284 kertaa)

irhe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 150
  • Lumoava kirous
  • Galleria
Mitenkö näen saman sukupuolen edustajan? Yksilönä, josta todennäköisesti voi löytää jotain, melkein mitä tahansa, kiinnostavaa. Pätee tosin kaikkiin sukupuoliin ja sukupuolettomiin, en ole sillä tavalla ronkeli. Yleisesti ottaen sukupuolirooleilla ja -normeilla leikittely on kuumaa, oli se sitten ristiinpukeutumista tai maskuliininen nainen, mies, muu tai feminiininen nainen, mies, muu.

Jos yritän roimasti yleistää, viehätyn verbaalisesti lahjakkaista ja arvonsa tuntevista naisista, joilla voi olla tai olla olematta jotain säröä, surua ja vinoutta pääkopassa. Tuntuu mahdottomalta kuvailla jotain ulkonäköön liittyvää viehättävää piirrettä, koska monet naiset ovat niin monella tavalla upeita ja ihania. Iho, muodot, tyyli, tapa kantaa itsensä, ääni, tuoksu, silmien säihke.

101


fido

Apinana, jonka kanssa vois olla kiva teutaroida laumaeläiminä konsanaan. Pätee kyllä kaikkiin sukupuoliin, mutta urosten keskinäisessä bondauksessa on olevinaan sitä jotakin.

Zmrzlina

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 43
  • Vagina-artesaani
  • Galleria
Itse olen miehenä aina ihmetellyt, mitä naiset meissä oikein näkevät. Ulkoiselta olemukseltaan naiset vain ovat silmissäni jo lähtökohtaisesti täysin ylivertaisia. Jos vielä suusta tulee älykästä ja sivistynyttä tarinaa, naisseura voittaa aina kolliporukan.

Toisaalta en ole koskaan pitänyt myöskään isommassa kundiporukassa riekkumisesta. Niissä tilanteissa on harvemmin mitään seksuaalisesti tai älyllisesti mielenkiintoista. Seksistäkin puhuminen menee kinkypiirejä lukuun ottamatta miesporukassa helposti jotenkin limaiseksi tai kerskailuksi. Naisten kanssa seksistä keskustelu on taas yleensä antoisaa ja älyllisesti kiihottavaa. Toki kaikista sukupuolista löytyy myös niitä, jotka menevät asiallisistakin seksipuheista täysin lukkoon.

Joku keittiöfilosofi voisi nähdä minussa nyt homofoobikon, mutta en kyllä sellaiseksi tunnustaudu. Minulla on seksihistoriassa jopa yksi homoseksuaalinen kokemus. Se ei ollut mitenkään vastenmielinen, muttei myöskään millään tavoin minun juttuni. Enemmän silloinkin kai ihmettelin, mikä miehissä voi naisia ylipäätään kiinnosta. Taidan siis olla bi-akselilla silkka "umpitylsä" hetero.

Toki minulla on hyvinä ystävinä myös miehiä. Heitä en näe kuitenkaan sukupuolensa kautta. Ystävyydessä ovat tärkeitä muut asiat. Toki ystävyydessäkin naisnäkökulma tuo keskusteluun lisän, jota minulla ei miehenä ole antaa.

Näenkin ehkä saman sukupuolen edustajat kovin usein joko tylsinä hissukoina tai koomisen ylikorosteisina machoina. Tai sitten he lipuvat näkökenttäni ohitse suurempia reaktioita herättämättä. Jostain harvoista tulee kuitenkin ystäviä.

Tixu

Itse olen miehenä aina ihmetellyt, mitä naiset meissä oikein näkevät. Ulkoiselta olemukseltaan naiset vain ovat silmissäni jo lähtökohtaisesti täysin ylivertaisia.
Samaa asiaahan me heteronaiset ihmettelemme notta mitä ne miehet naisissa näkevätkään. Ikuinen mysteeri.

Hurma

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 31
  • Switch hedonisti, nautin antaa ja saada nautintoa.
  • Galleria
Ensisijaisesti ihastun yksilöön, sukupuolesta riippumatta.
Mutta naiskeho ja mieskeho ovat ihan kehollisestikin kiinnostavan erilaisia. Naiskeho kiehtoo siksi, että siihen voi samastua paremmin. Kun antaa naiselle nautintoa, voi tuntua jopa silti kuin miellyttäisi itseään, mikä on tosi kiihottavaa. Voi ymmärtää (jos riittävän samanlaiset mieltymykset), mikä tuntuu tosi hyvältä jne.

Miehen kanssa kiihottaa erilaisuus, ja se että voi yhtyä.

Mutta kauneinkaan keho ei riitä luomaan kiinnostusta, vaan ennen kaikkea tarvitsee kokea molemminpuolista kiinnostusta ihmiseen.

Sumutar

  • Vieras
Onhan nyt naisellisemmat henkilöt sata kertaa kivempia katsoa   :love: Mua ei myöskään kiinnosta kovin monen äijä-jutut kuten urheilu tai pörssikurssit. (Ihanaa yleistämistä) Yleensä mua kiinnostaa ihmiset joilla on samanlaisia kiinnostuksen kohteita sukupuolesta riippumatta ja niitä nyt sattuu yleensä löytymään ei mies-oletetuista. Tosin poikkeuksia on. Ehkä naisemmissa mua viehättää ulkonäön lisäksi eniten se, että pääsee helpommin samalle aaltopituudelle.

Raudi

  • Vieras
En kovin katsele ja ei paljon kiinnosta....