Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti 28.10. klo 18 alken 2h+k:n baarissa  (Luettu 3165 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Torstaina tykitellään taas, totuttuun tapaan!

Toivotan tälläkin viikolla kaikki uudet, vanhat ja jo muumioituneet tervetulleiksi mukaan miittiin, jossa pääsee tutustumaan muihin kinkyihin ja viettämään aikaa jo tuntemiensa kanssa. Osallistuminen ei maksa mitään, paikalle tullaan arkivaatteissa ja mukaan pääsemiseen riittää olla täysi-ikäinen ja käyttäytyä kohteliaasti. Miitissä ei sessioida eikä panna, ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa, keskustelun aiheetkin saattavat olla mitä tahansa sukan neulomisesta höyryvetureihin. Huonoa tilannekomiikkaa ja hyvää ruokaa on takuuvarmasti tarjolla, eli kannattaa lukea Rivo-Riitan sutkaukset läpi jos haluaa päästä huumorissa vanhojen jarrujen tasolle.

Kaksio sijaitsee osoitteessa Aleksanterinkatu 33 ja baarin puoli löytyy oikeanpuoleisen, vihreän oven takaa. Punainen ovi johtaa ruokaravintolaan, mutta kyllä ne sieltä baariin opastavat jos kiireessä menevät värit sekaisin. Miittiporukka istuu baarin takimmaisessa nurkassa baaritiskin ja lautapelihyllyn tuolla puolen, ja ei, miittipöydissä ei pelata Kimbleä niin kauan kuin minä olen paikalla. Joku roti pitää olla.

Ja vähän lisää rotia vielä miittietiketistä, jota odotan kaikkien osallistujien noudattavan:

1. Älä koske kehenkään ilman lupaa.

Kuten bileissäkin, miitissä ei saa koskea kehenkään ilman lupaa. Älä oleta, että saat koskea johonkuhun, vaikka näkisitkin muiden koskevan. Kysy ensin.

2. Ole sellainen kuin olet ja anna muiden olla sellaisia kuin ovat. Kohtele kaikkia ihmisinä.

Vaikka et pitäisikään jostakusta tai hänen mieltymyksistään, se ei oikeuta haukkumaan tai tuomitsemaan ketään. Jos et voi sietää jotakuta, siirry toiseen pöytään.

3. Älä heitä kaveria kaapista.

Vaikka tietäisitkin jonkun oikean nimen, käytä hänestä sitä nimeä, jolla hän esittäytyy. Älä huuda kenenkään nimimerkkiä kovaan ääneen pöydästä toiseen, jos et ole varma, että se on kaikille ok. Älä kerro kenenkään mieltymyksistä, sairauksista, työasioista tai muista henkilökohtaisista tiedoista, jos et ole varma, että sinulla on siihen lupa.

4. Kaikki miitissä puhuttu ja tapahtunut on luottamuksellista, älä puhu niitä asioita ulkopuolisille.

Moni kertoo itsestään asioita, joiden ei halua leviävän miitin ulkopuolelle. Kunnioita jokaisen yksityisyyttä äläkä kerro muille, mitä miitissä on puhuttu tai tehty.

5. Älä ole kaatokännissä.

Monet miitit tapahtuvat anniskeluravintolassa, mutta niissä ei ole tarkoitus olla humalassa. Jos toiveissasi on juoda itsesi tuntuvaan humalaan, löydät siihen varmasti jonkin toisen tilaisuuden.

6. Muista, että tarkoituksena on viihtyä ja tutustua ihmisiin.

Miitti ei ole esiintymislava, lihatiski tai sessiotila. Toki joskus käy niin, että joku löytää miitistä kumppanin tai sessioseuraa, mutta niiden tarkoitus ei ole olla seuranhakutilaisuuksia.

7. Valokuvaaminen ja muu tallentaminen on kielletty.

Se, mikä tapahtuu miitissä, jää miittiin. Jos haluat ottaa kuvan itsestäsi ja kaveristasi miitin aikana, sen voi tehdä miittipaikan ulkopuolella.

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1662
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Mitä!!!! Ei Kimbleä!?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1662
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Mitä!!!! Ei Kimbleä!?
Ei. Hard limit.

Okei, ymmärrän ja kunnioitan rajojasi  :love:

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Jaa niin mun kai pitäisi tuoda miittikirja paikalle

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Jaa niin mun kai pitäisi tuoda miittikirja paikalle
Mieluusti, jos et sitten tuo sitä mulle ennen miittiä. Eihän me ilman kirjaa voida miitata!

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Pohdin tässä vielä teenkö torstaina alkuillasta töitä, ristipistoja discordissa vai tulenko kuuntelemaan panocrocseista juttuja.

Ynspi

Pohdin tässä vielä teenkö torstaina alkuillasta töitä, ristipistoja discordissa vai tulenko kuuntelemaan panocrocseista juttuja.

Viimonen tiätty! Mieki haluun päästä kuulemaan tästä briiffin. Otetaan yhessä kirjonnat ja ristipistot mukaan? Mulla ois teemaan sopiva työ käsillä.

Purpelot

Pohdin tässä vielä teenkö torstaina alkuillasta töitä, ristipistoja discordissa vai tulenko kuuntelemaan panocrocseista juttuja.

Panocrocsit mainittu. Tullaan sitten paikalle. Jalkineet on ullatus.

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Minäkin haluan nähdä panocrocsit! Voisin taas piilottaa yksisarvisen palleja laukkuuni, viimeksi ei taikasanoja kuulunut joten jäi pallit minulle, mutta ehkä joku tällä kertaa löytää semmoiset!

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1662
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Olin taas eka. Saanko nyt sen tarran?

Digitalis

Tulen piipahtamaan klo 19 aikaan! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Olispa halloumiranskiksia.

Ynspi

Kiitti tyypit, ihania ootte  :love:

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kiitti tyypit, ihania ootte  :love:
Kiitti, anteeksi ja tervetuloa Suomen parhaaseen kaupunkiin!