Mie voisin myös tulla sosiaalistumaan piknikille.
Kysymykseksi vain nousee, että onko kellään mitään sitä vastaan jos tulen koiran ja mahdollisesti myös kissan kanssa? En pysty jättämään illaksi yksin, kun olen ensin koko päivän ollut töissä, joten jos nekin voivat tulla matkaan tyttöjenpiknikille(tyttöjä molemmat
) niin sitten ollaan ehdottomasti tulossa.
(Eivät ole kumpikaan sen luokan hösliä, että tarvitsisi pelätä herkkujen katoamista vääriin suihin.)
Ei ei ei! Mä haluun ottaa D:n hoitoon illaks! R:n voit ottaa mukaas kyl 
Kiitos tarjouksesta

D:n tuntien se vaan ei suostuisi liikkumaan mihinkään suuntaan, jos joutuisi minusta eroon ja johonkin tuntemattomaan paikkaan hoitoon, vaikka hoitaja olisikin tuttu. Siinä sitten saisit seistä keskustassa siihen saakka, että tulen takaisin piknikiltä, ja yrittää maanitella toista nousemaan. Sillä ymmärrettävästi tuota koiraa ei liikuteta, jos se on itse päättänyt olla paikallaan (jääräpäinen kuten omistajansakin

).
Mutta siis; minä ja suteni ollaan tulossa piknikille (tiikeri varmaankin jää vahtimaan kotia). Jos joku kokee kuitenkin koiran epämiellyttävänä piknik-seurana niin saa vapaasti ilmoittaa yksärillä minulle(en pahastu) niin mie voin ihan hyvin jättää tällä kertaa miitin väliin.