Kirjoittaja Aihe: "Free use" eli vapaa käyttö  (Luettu 3104 kertaa)

teme

"Free use" eli vapaa käyttö
« : 20.02.2022, 11:49 »
Olemme pikku hiljaa ottaneet käyttöön ainakin netin keskustelupalstoilla 'free use' termillä olevan käytännön jossa toinen osapuoli saa vapaasti käyttää toista seksuaalisesti hyväksi. Yleensä minä miehenä ja D:n roolissa, normaalien päivittäisten askareiden keskellä ja ilman verbaalista kommunikointia, menen vaimon luokse ja riippuen tilanteesta joko alan syväkurkuttamaan tai ohjaan vaimon käden runkkaamaan. Ruokaa laittaessa, sohvalla kirjaa lukieassa tai televisiota katsomassa, pyykkituvassa tai imuroidessa, kauppaan lähdössä ulkovaatteet päällä, ei mitään väliä. Suurin osa tilanteista ei johda laukeamiseen. Vaimo on tähän asti ollut makkari subi ja vapaa käyttö onkin tuonut pientä alistamista ja power playtä pitkin päivää. Varsinkin näin viikonloppuisin valmistautuu mieli iltaa kohden ja varsinaista sessiota varten. Hiljaa lausuttu kiitos ja pusu yleensä palkinnoksi isännän huomioimisesta.

Onko muilla vastaavaa sopimusta/lupaa ja jos on niin miten teillä homma hoituu?

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: "Free use" eli vapaa käyttö
« Vastaus #1 : 20.02.2022, 12:40 »
Meillä Omistajan oikeuksiin kuuluu vapaa käyttöoikeus. Muiden ihmisten häiritseminen on asetettu rajaksi, eli tätä ei tapahdu esim. silloin kun työkaverini on mun kotitoimistolla töissä  ;D Tai no hyvin pienimuotoisesti ehkä mutta vain makkarissa hetken aikaa. Lisäksi Omistaja onneksi yleensä tarkistaa, jos olen ruokaa laittamassa, ettei hetki ole sellainen että esim. jotain voi syttyä palamaan palveluksen aikana tai ruoka mennä totaalisesti pilalle. Varsinkin, koska teen sairaan hyvää ruokaa niin Omistajakin haluaa, että se onnistuu  :) Omistaja haluaa myös antaa mulle työrauhan, eli jos teen töitä, pidättäytyy käyttämästä mua. Ilmoitan erikseen, kun mulla on tauko, ja silloin usein onkin mulle käyttöä.

Käyttöoikeuteen mä miellän kuuluvaksi sekä seksuaaliset palvelukset että esim piiskaamisen tai periaatteessa mihin vaan tarkoitukseen käyttämisen. Mutta kun kuitenkin ihan järjellisesti pyritään elämäämme hoitamaan, ei Omistaja laita mua esim. tekemään suursiivousta työpäivänä. (Ei se muutenkaan mua toistaiseksi ole ihmeemmin kotitöihin käyttänyt, mikä on musta aivan kiva, mutta oikeus olisi.)

Meillä kyllä mä olen se, joka kiittää siitä, että sai tilaisuuden palvella.

isabella

Vs: "Free use" eli vapaa käyttö
« Vastaus #2 : 20.02.2022, 19:06 »
Vähän samantyyppistä kuin aloittajalla on meillä ollut kotona ajoittain. Pitkässä suhteessa olen miehelleni alistuva mutta periaatteesa vain makuuhuoneessa ja sielläkin melkoisena karkkikauppailijana :) Mutta joskus on ollut pitkiäkin aikoja sovittuna vapaa käyttöoikeus. Ja se on kyllä hurjan kivaa! Kun ykskaks yllättäen mies käskee polvilleen ja tunkee munan kurkkuun niin siinä tahtoo itsekin innostua. Ja joskus homma siitä sitten eskaloituu. Mutta useimmiten tällainen käyttö tapahtuu tilanteissa missä ei ole aikaa tai muuten tilaisuutta mihinkään perusteellisempaan harrastamiseen ja on täysin yksipuolista. Ja siitä tulee niin ihanan hyväksikäytetty olo :love:

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: "Free use" eli vapaa käyttö
« Vastaus #3 : 20.02.2022, 21:28 »
Ja siitä tulee niin ihanan hyväksikäytetty olo :love:

No sepä just  :love: