Kirjoittaja Aihe: FemSub-miitti Turussa 19.2.  (Luettu 1297 kertaa)

BEE

  • Vieras
FemSub-miitti Turussa 19.2.
« : 05.02.2022, 18:22 »
FemSub-miitti järjestetään Turun keskustassa lauantaina 19.2. klo 17.30-20. Tarkka sijainti ilmoitetaan varmoille osallistujille yksityisviestillä.
Toiveena olisi, että mikäli haluat syödä, niin paikalle saavuttaisiin heti klo 17.30. Yhteinen esittelykierros aloitetaan klo 18.

FemSub-miitti on tarkoitettu naisille ja feminiinisille ihmisille, jotka sillä hetkellä kokevat itsensä alistuvaksi tai ovat kiinnostuneet alistumisesta. Eli myös switchit ovat erittäin tervetulleita. Mitään varsinaista kokemusta ei tietenkään vaadita, pelkkä uteliaisuus asiaa kohtaan riittää. Ikäraja on k18.

FemSub-miitti toimii turvallisena, avoimena ja hyväksyvänä tilana, ja siellä on mahdollista päästä keskustelemaan samanhenkisten ihmisten kanssa. Jokaisen osallistujan yksityisyyttä kunnioitetaan, eikä esimerkiksi miitin osallistujista puhuta ulkopuolisille.

Ilmoitathan osallistumisesta minulle yksityisviestillä. Miittipaikan sijainnin saa ilmoittautumisen yhteydessä.

Tapahtuma löytyy myös Fetlifesta: https://fetlife.com/events/1083640

Mikäli olet ensikertalainen tai sinua jännittää miittiin tuleminen, niin voit laittaa minulle viestiä niin mennään paikalle samaa matkaa!

Miitin järjestäjänä toimii Bee (bdsmbaari)/ pikkuBelle (Fetlife). Olen järjestänyt FemSub-miittejä aikaisemmin Helsingissä ja Turussa olen järjestänyt miittejä kesästä 2021 lähtien.
Vastaan mielelläni kysymyksiin. Toivottavasti nähdään miitissä! :)

Ps. Nyt löytyy myös Turun FemSub-miittien instagram-tili nimellä femsubturku
« Viimeksi muokattu: 05.02.2022, 22:13 kirjoittanut BEE »

BEE

  • Vieras
Vs: FemSub-miitti Turussa 19.2.
« Vastaus #1 : 11.02.2022, 15:34 »
Tällä hetkellä 11 ilmoittautunutta ja huippu porukka taas kasassa :)
 Vielä mahtuu mukaan! :love:

BEE

  • Vieras
Vs: FemSub-miitti Turussa 19.2.
« Vastaus #2 : 19.02.2022, 13:29 »
Tänään nähdään!  :love: :)