Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen sessiosi  (Luettu 2227 kertaa)

Bone

Ensimmäinen sessiosi
« : 08.02.2022, 10:00 »
Muistatko vielä minkälainen oli ensimmäinen sessiosi ? Kuinka tapasit Dominasi/Masterisi/Subisi, missä se tapahtui, kuinka valmistaudui siihen ja minkälainen jälkimaku jäi sessiostasi ?

 

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1741
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Ensimmäinen sessiosi
« Vastaus #1 : 08.02.2022, 15:49 »
Noh, ihan kamalahan se oli. Mentiin johki autiomökkiin, jonka ovea ei saanut lukittua, mut niinku molemmille puolimatkas. Tyyppi oli sellane ilmeisen perinteinen baarin portinvartija, joka otti yhteyttä suurinpiirtein heti, kun merkkasin sukupuolen ja jutteli kärsivällisesti ennakkoon pitkään sähköpostilla ja puhelimitse. Piiskasi koivulla jäljet ilman alkulämmittelyjä, vaikka olin menossa saunailtaan, josta syystä olisin halunnut sessiota myös siirtää, mutta se ei sopinut. Sitten herra pani, (kumilla kylläkin onneks), loppuajan ja mä olin vaan ihmeissäni, että tällästäkö tää sitten olikin. Hyvä puoli siinä oli se, että jälkifiiliksissä sain tehtyä päätöksen hakea parempaa seuraa ihan itse ja jessus, kun onkin ollut kivaa sen jälkeen:) Huonona puolena olen edelleen vähän "allerginen" koivupiiskalle, tuulihousuille, valokuvaamiselle ja autiomökeille.

Toki väärinkäsityksiä on tullut jälkeenkin. Pettymyksiä, mutta paljon myös iloisia yllätyksiä. Elokuussa 2016 sain kuitenkin ekan kerran tietoisen maistiaisen. Jälkimaku oli paha, mutta se sai haluamaan lisää.

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Vs: Ensimmäinen sessiosi
« Vastaus #2 : 09.02.2022, 00:40 »
Tuolla se on luettavissa sessiokertomuksissa. :))

En laske kaikkia pienimuotoisia vanilja-makkariläpsyttelyjä sessioiksi, kyllä toi oli ensimmäinen jossa tuli wtf, oho ja wau samalla kertaa. Ja toistaiseksi myös ainoa tuon luokan setti jonka olen päässyt kokemaan, mutta hitaasti hyvä tulee.  O:-)

SaRu

Vs: Ensimmäinen sessiosi
« Vastaus #3 : 09.02.2022, 18:56 »
Muistan kyllä.
Törmättiin vaniljadeittipalstalla ja muutama viikko siinä kirjoitettiin ja soiteltiin ennen kuin tavattiin Helsingissä hotellissa.
Lopulta homma ei oikein lähtenyt sessiossa kunnolla käyntiin, mutta muuten kokemus oli kaikinpuolin se, että kyllä tässä BDSM:ssä on jotain semmosta mitä mun elämästä on puuttunut. Siitäkin huolimatta että tämä D ei pannut ja päädyttiin aamun tultua jatkaa sujuvasti hyvässä hengessä eri suuntiin.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Ensimmäinen sessiosi
« Vastaus #5 : 11.02.2022, 11:47 »
Kesällä 1986 Damissa, erään yökerhon stagella.