Kirjoittaja Aihe: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?  (Luettu 60725 kertaa)

balthazar

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #30 : 27.08.2012, 18:16 »
Uskomattoman hienoja ideoita, kiitokset kaikille lahjoittaneille :)

Itse olen senverran ujo, etten kehtaa edes punastua julkisella paikalla. Toisinsanoen, jos kehtaan imeä kaverini kyrpää (ja hän minun) aurinkoisella terassilla ihan siitä ilosta, että konservatiiviset amerikkalaisturistit saavat kauhistella suomen menoa, niin tuskin naisen kanssa naiminen yltäisi mihinkään henkisille kynnyksille. Mainittakoon, että joko olemme kaverini kanssa liian heteroita, tai vain liian huonoja ottamaan suihin koska kummallakaan ei edes ottanut eteen :)

Asiaan.

Painoton tila, syväsukellus oli oiva idea. Myöskin, vesivastuksen kanssa olisi luultavasti vähemmän hullunkurisen näköistä sätkimistä kuin aidosti painottomassa, eli vastuksettomassa tilassa :) Tämä vedenalainen maailma odottaa mahdollisuutta, ja sopivaa subia mielestäni kokemisenarvoiseen sessioon.

Melkein missä tahansa ulkona. Tarkoittaa käytännössä sitä, että on vain bonusta jos joku sattuu näkemään, mutta olisi kyllä hienoa panna kaiken huomion keskipisteenä, mutta ei välttämättä aihepiirin tapahtumassa. Hankaluuden tällaisiin julkisissa paikoissa (kuten keskellä toria) tapahtuviin sessioihin tuo vain se, ettei alaikäisten tilanteen näkeminen ole missään tapauksessa suotavaa.

Tarkemmin pohdittuani, jos ajatellaan että aihepiirin tapahtumassa (messuilla, kinkymiitissä) pitäisi nousta estradille, niin sen pitäisi olla sitten fistingiä, kultaisia suihkuja ja anaaliseksiä. Anaaliseksi vaniljaisena elementtinä jo siksikin, että porukan hitainkin ymmärtää, että siellähän harrastetaan seksiä :D

Teurastamo oli ajatuksena itselle ehkä etäisin, mikä tietysti tarkoittaa sitä että se voisi olla ihan käytännössä itselleni mahdollinen; koska kiinnostus aihetta kohtaan olisi lähinnä akateeminen, nimim. "kaikkea pitää kokeilla". En ollut kuunaan tullut ajatelleeksikaan, mitä kaikkea erilaista ja hienoa ihmiset voivatkaan himoita. Ja erilaisuus on rikkautta.

Toisinaan minua harmittaa, että vaikka voisin leikkiä olevani sub, koska ei kaiken tarvitse aina olla vakavaa niin aidosti alistuvaa minusta ei saa millään. Tätä on joskus kokeiltu, ja lähinnä kaikki "kiusoitteluksi" tarkoitettu on merkitty muistiin ja tilit on tasattu myöhemmin, tilaisuuden tullen. Subina oleminen on periaatteessa helppoa ja jännittävää, käytännössä tylsää kuin leipä.

Omassa kokemuksessani olennaista on kokemuksen kokonaisvaltainen suunnittelu ja toteuttaminen, pienine tai suurempine improvisaaioineen. Kun kaikki menee hienosti ja Narttu laulaa oopperan pääroolia täsmälleen suunnitelmieni mukaisesti... ah, mitä joku väsynyt siemensyöksy pystyy tarjoamaan sen rinnalla? Väsynyt, hikinen, punertava ja autuaan onnellinen Narttu on tämän Herran suurin nautinto.


Kylläpä rönsyili, pahoittelen.

FatBelly-Stefan

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #31 : 29.08.2012, 08:22 »
LiseCohen'ille ei kelpaa minun suoleni ...  :-[

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #32 : 29.08.2012, 17:00 »
LiseCohen'ille ei kelpaa minun suoleni ...  :-[

En minä halua syrjiä sinua, mutta pelkään että jonkun mielestä on moraalisesti arveluttavaa jos haluaisin piehtaroida ihmisen suolissa. Eläimiä teurastetaan muutenkin ihmisravinnoksi niin se ei ole muiden mielestä ehkä yhtä häiritsevää. Mutta kyllä minulle sinunkin ruhosi kelpaisi. Zombie-elokuvien ystävänä myös ihmisten suolissa piehtarointi on tuttua (siis visuaalisesti).

Oikeastaan ensimmäinen kerta jolloin vaikutuin ihmisten suolista on Uhrilampaiden jatko-osa (olikohan "Hannibal") jossa tyyppi heitetään roikkumaan parvekkeelta ja vatsa avataan niin että kaikki sisäelimet valahtaa kadulle. Se oli jotenkin vaikuttava näky.

FatBelly-Stefan

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #33 : 03.09.2012, 13:37 »
LiseCohen'ille ei kelpaa minun suoleni ...  :-[

En minä halua syrjiä sinua, mutta pelkään että jonkun mielestä on moraalisesti arveluttavaa jos haluaisin piehtaroida ihmisen suolissa. Eläimiä teurastetaan muutenkin ihmisravinnoksi niin se ei ole muiden mielestä ehkä yhtä häiritsevää. Mutta kyllä minulle sinunkin ruhosi kelpaisi. Zombie-elokuvien ystävänä myös ihmisten suolissa piehtarointi on tuttua (siis visuaalisesti).

Oikeastaan ensimmäinen kerta jolloin vaikutuin ihmisten suolista on Uhrilampaiden jatko-osa (olikohan "Hannibal") jossa tyyppi heitetään roikkumaan parvekkeelta ja vatsa avataan niin että kaikki sisäelimet valahtaa kadulle. Se oli jotenkin vaikuttava näky.

No hyvä että sisälmykseni kelpaavat ;) Pään sisällä vain. Otan jalat alle jos tilanne aivan tositositosi-todellisuudessa vastaan kävelisi.

Hannibal oli hyvä elokuva kaikin puolin. Suolistuskohtaus oli hieno. Niskat vain napsahtivat liian aikaisin...

balthazar

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #34 : 03.09.2012, 15:59 »
Kuussa, noin kuudesosassa maan painovoimasta. Voisi olla melkoisen hurja tunne, kun ei paina kahtakaankymmentä kiloa, kun on tottunut kuitenkin tähän sataan :)

Kattinen

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #35 : 04.09.2012, 04:54 »
Rammsteinin keikalla, jossain lavan lähellä suojaisassa paikassa näkymättömissä muilta. Rajua, alistavaa, kovakouraista seksiä.
Okei, ehkä joku muukin saksankielinen raskas musiikki menis.

barlow

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #36 : 23.09.2012, 10:12 »
Ihanan irstaan rietas nussiminen kinky-bileissä pöydällä kaiken kansan nähden  :-* 

Kyllä, oi kyllä  :love:

Mmmm  :P

Tämä on yksi pitkäaikaisista unelmistani :) Toki siitä on aina erilaisia variaatioita, milloin se on irstasta nussimista milloin olen sidottuna ja jopa julkisesti hyväksikäytettävänä.  Myös julkirunkkaaminen yleisön edessä on aika unelma  :-[ Aikoinaan mua tytöt pyytelikin "esiintymään" tyttöjen iltaan juurikin noin.. Oma kyrpä kädessä keittiön pöydällä ja neitokaiset ympärillä katselemassa. Mutta kuten kaikella liian hyvällä on tapana, tämänkin tytöt sitten peruutti viime hetkellä..  :(

MustaRuoska

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #37 : 23.09.2012, 11:24 »
Oman listan kärjessä ovat
  • Gootilainenkirkko nunnakuoro laulaessa, siinä sielu lepäisi ja ruumis nauttisi
  • Korkean tornin huippu esim. Kivenlahden masto tai Eiffeltorni
  • Sukellusvene
  • Vankilan kalteriselli/li]
Jossain keskiaikaisessa linnassa, joka on myös sisustettu kuninkaalliseen keskiaikatyyliin. Kidutuskammio ja tyrmäkin olisivat tietysti kiva lisä! Olisi hienoa, jos sellaisessa saisi osallistua monipäiväisiin juhliin, jossa on paljon keskiaikatyyliin pukeutuneita (tai alastomia) hyväkäytöksisisiä ihmisiä, ja joissa syödään, ryypätään ja harrastetaan mitä erilaisimmilla tavoilla seksiä.

Onko Turun linnassa kidutuskammio.  >:D Pääsekö sitä tavallinen kävijä katsomaan?

Sitten vinkiksi Ketulle ja Rigorille suosittelen pikku reissua Lagówiin, kauniiseen pikkukaupunkiin Poulassa. Seillä on keskiaikaen linnahotelli Zamek Joannitow, jossa varattavissa yösijaksi mukava kammio. Kätevästi paikkaan pääsee vaikka Berliinistä, matkaa n. 145 km.

T h e   T o r t u r e   R o o m (Katownia)  is the room furnished as a medieval torture room. It is located by the entrance to the castle courtyard. Thanks to a big bed made of a solid wood, torture instruments hanging from the walls, clanging chains and the wind whistling outside the window guarantee unforgettable stay in this unusual place. The apartment has a modern bathroom, a television set with satellite TV programs and a telephone. - 200 zł., 
[url]http://www.zamek-lagow.pl/uk/[/url



minni.sub

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #38 : 23.09.2012, 14:40 »
Espan lavalla.

barlow

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #39 : 23.09.2012, 15:31 »
Espan lavalla.

Yleisöllä vai ilman? :)

minni.sub

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #40 : 23.09.2012, 15:59 »
Espan lavalla.

Yleisöllä vai ilman? :)

Lavalle noustaan tietenkin yleisön toivossa :) En ole kuitenkaan ajatellut olla seuraava, joka päätyy iltapäivälehtien otsikoihin, joten toteuttamiskelvotonhan tuo ajatus on. Eipä ole ainoa laatuaan :)

pulseproto

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #41 : 23.09.2012, 16:03 »
...päätyy iltapäivälehtien otsikoihin, joten toteuttamiskelvotonhan tuo ajatus on. Eipä ole ainoa laatuaan :)
Sääntö 1. - subi stailataan aina anonyymiksi jollei vartavasten vaadi esiintymistä omilla kasvoilla... ;)

minni.sub

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #42 : 23.09.2012, 16:11 »
...päätyy iltapäivälehtien otsikoihin, joten toteuttamiskelvotonhan tuo ajatus on. Eipä ole ainoa laatuaan :)
Sääntö 1. - subi stailataan aina anonyymiksi jollei vartavasten vaadi esiintymistä omilla kasvoilla... ;)

Sääntö 2. Pidetään huoli, ettei subin taksissa ole sinisiä vilkkuja katolla? :)

pulseproto

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #43 : 23.09.2012, 16:27 »
.. *virn -moisesta julkeasta exhippariudesta espanlavalla.. kuljetus tapahtuisi pienessä paketissa takakontissa, määränpää tuntematon..  :love:

Master T

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #44 : 23.09.2012, 17:28 »
Seksiä ja kunnon kinkysellaista haluaisin harrastaa subini kanssa kaikessa rauhassa pitkään ja ilman aikatauluja.