Baarin kannatusmaksut
Ihan mielenkiinnosta, paljonko tollaisella on arvoa?
EI ole juuri tuota mutta tommonen läjä missä harvinnaisuuksia jos kiinnostaa voin kuvata jotain lähemmin mutta mieluummin myyn koko köntän järkevällä tarjouksella.
Lainaus käyttäjältä: orjamies - 08.03.2022, 16:38EI ole juuri tuota mutta tommonen läjä missä harvinnaisuuksia jos kiinnostaa voin kuvata jotain lähemmin mutta mieluummin myyn koko köntän järkevällä tarjouksella.Tästä läjästä minua kiinnostaisi ainoastaan Julmia naisia -kirja. Fetissikirja ja Sadomasokismi -kirja minulla jo on, muut eivät kiinnosta
EDIT. Ei ole tälläkään hetkellä siellä myynnissä, lienee siis jo vanhentunut ilmoitus tuo, mistä edellisessä kommentissa mainittiin.
Lainaus käyttäjältä: Ariette - 03.04.2022, 15:50Lainaus käyttäjältä: orjamies - 08.03.2022, 16:38EI ole juuri tuota mutta tommonen läjä missä harvinnaisuuksia jos kiinnostaa voin kuvata jotain lähemmin mutta mieluummin myyn koko köntän järkevällä tarjouksella.Tästä läjästä minua kiinnostaisi ainoastaan Julmia naisia -kirja. Fetissikirja ja Sadomasokismi -kirja minulla jo on, muut eivät kiinnosta Voisin senkin myydä saisitko hakijan Stadista koska tulee helposti melkeen 10e lisää posteista 30-40e noita on näkömä myyty että oisko 25e liikaa ?
Lainaus käyttäjältä: Ariette - 08.03.2022, 14:57EDIT. Ei ole tälläkään hetkellä siellä myynnissä, lienee siis jo vanhentunut ilmoitus tuo, mistä edellisessä kommentissa mainittiin. Aikaleimasta päätellen vaikuttaa siltä, että joku on bongannut viestin, jossa kirja mainittiin ja napannut sen itselleen vain 40 minuuttia viestin julkaisun jälkeen:https://www.huuto.net/kohteet/taru-hoykinpuro-toim---kivun-kauneus/559070345
Suosittelen vahvasti Kaj Korkea-ahon viimevuotista uutuutta Punainen huone, joka kertoo paitsi homoseksuaalista fetissi- ja bdsm-seksistä, myös vallankäytöstä, hyväksikäytöstä ja omien rajojen löytämisestä. Se on myös kirjallisesti kovatasoinen ja oli ehdolla Pohjoismaiden neuvoston kirjallisuuspalkinnolle. (EDIT: sori, viesti olikin Narikassa)
Sitten vain keksimään lisää haluttavaa.