Kirjoittaja Aihe: Kaikki haluu seksiä :-(  (Luettu 22051 kertaa)

Unikko_64

Kaikki haluu seksiä :-(
« : 09.03.2022, 10:27 »
Kirjoitan vähän tuskastuneella mielellä. Olen löytänyt kinkypuoleni vasta puolisen vuotta sitten - ja se on ollut aivan ihana löytö. Vaan kun: minua miellyttäisi esim. piiskaus ihan ilman siihen samaan ympättyä seksiä (olen seksimyönteinen aseksuaali, eli joissain tilanteissa joo, muttei ollenkaan aina eikä automaattisesti), mutta tuntuu ihan mahdottomalta löytää ihmisiä, jotka olisivat tässä samalla sivulla. Tuntuu, että kinkyilyn joutuu "maksamaan" aina lopulta sillä, että suostun sessiossa myös hoitamaan vastapuolen seksitarpeet.

Yhden ihmisen olen tavannut, jonka kanssa tämä toive menee yksiin, mutta asumme niin pitkän matkan päässä toisistamme, että käytännössä tapailu on hyvin hankalaa. Miten muut koette tämän? Onko toiveeni tuhoon tuomittu?  :-\

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #1 : 09.03.2022, 11:35 »
Tunnen useita ihmisiä niin skenessä kuin sen ulkopuolellakin, jotka mieluiten pitävät genitaaliseksin ulkona kinkyhommista. Itsekin kuuluin ennen näihin tyyppeihin, ja harrastin bdsmmää useamman vuoden ilman että siihen kuului minkäänlaista seksiä.
Eli ei, en usko että sun toive olisi tuhoon tuomittu. Sopivan seuran löytäminen ylipäätään on melko haastavaa, mutta en näkisi että tää preferenssi mitenkään dramaattisesti hankaloittaa sitä.

Toivon kovasti, että sullekin löytyy seuraa jonka kanssa voi jättää epämieluisat vaihtokaupat tekemättä :)

Unikko_64

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #2 : 09.03.2022, 11:38 »
Toivon kovasti, että sullekin löytyy seuraa jonka kanssa voi jättää epämieluisat vaihtokaupat tekemättä :)

Kiitos Greta!  :)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #3 : 09.03.2022, 11:51 »
kirjoitus voisi olla minun pienillä eroilla. mies orjan/subin ei oleteta saavan seksiä.

enintään on jotain seksuaalisia tekoja, parikertaa on ollut kiusallinen tilanne kun Domina

olisikin sitten halunnut ihan munaa. olen vedonnut alkoholismiin juu osatotuus ja ehkä

helpompi kun selittää olevansa kinky positiivinen hetero  aseksuaali. vielä selvennys loppuun

teen kyllä Dominalle orgasmin.

SwitchBaker

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #4 : 09.03.2022, 11:57 »
Luulenpa, että meitä on aika paljon, joille joku osa-alue kinkyilyssä on seksuaalivapaata zonea. Esimerkiksi köysittely on mulle just sellainen, voin sitoa tai olla sidottavana tunteja ja nautin just siitä ilman mitään seksuaalista tekoa puoleen tai toiseen. Onneksi kaltaisiani tällä saralla löytyy.
Sadomasokistina ymmärrän hyvin tarpeesi, rakastan itsekin piiskausta molemmissa päissä piiskaa. Onko sulle väliä, onko piiskaaja mies vai nainen? Mietin vaan, että löytyisikö sulle helpommin tässä osa-alueessa sessiokumppani samasta sukupuolesta ilman seksuaalista vastapalvelusta.

Kun juttelee monen kanssa, niin sulle varmasti löytyy oikea sessiokaveri just sun tarpeisiin ❤️

Unikko_64

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #5 : 09.03.2022, 12:16 »
Onko sulle väliä, onko piiskaaja mies vai nainen? Mietin vaan, että löytyisikö sulle helpommin tässä osa-alueessa sessiokumppani samasta sukupuolesta ilman seksuaalista vastapalvelusta.

Kun juttelee monen kanssa, niin sulle varmasti löytyy oikea sessiokaveri just sun tarpeisiin ❤️

Hmm, tämä vois kyllä olla harkitsemisen arvoista.  :) Sitä on niin urautunut ajattelemaan heterouden kautta, että sitä - kas kummaa! - itsekin lopulta onnistuu sekoittamaan kinkyilyn sitä kautta seksuaalisuuteen, että saman sukupuolen sessiokumppania ei tule ajatelleeksi.  ;D

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #6 : 09.03.2022, 12:19 »
Tsemppiä!

En mäkään usko, että on mitenkään mahdotonta löytää sopivaa noilla spekseillä.
Toi on varmaan sellanen asia kuitenkin, mikä kannattaa mainita mahdollisimman ajoissa seuraa etsiessä.
En tiedä, millä tavoilla oot etsinyt, mutta esim. täällä sen vois ihan laittaa profiiliin näkyviin.
Ei tulis sitten molemmin puolin turhauttavia tilanteita ja etsintä olis paremmin täsmähakua.
Kuvailit musta asian hyvin tässä viestissä, voisit lisätä tuosta olennaiset profiilitekstiin?

Onnea etsintään, toivottavasti löydät jotain kivaa ennemmin kuin myöhemmin  :love:

Unikko_64

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #7 : 09.03.2022, 13:17 »

Toi on varmaan sellanen asia kuitenkin, mikä kannattaa mainita mahdollisimman ajoissa seuraa etsiessä.
En tiedä, millä tavoilla oot etsinyt, mutta esim. täällä sen vois ihan laittaa profiiliin näkyviin.

Onnea etsintään, toivottavasti löydät jotain kivaa ennemmin kuin myöhemmin  :love:

Totta, hyvä vinkki. Keskusteluissa uusien tuttavuuksien kanssa tämän yleensä kerronkin heti alussa, mutta varmaan ei haittaisi, vaikka se olisi jo profiilissa näkyvissä. Ja kiitos tsempeistä!  :love:

Mr.Mod

  • Vieras
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #8 : 09.03.2022, 14:17 »
Tyhmänä kysyn, tarkoitetaanko täällä seksillä nyt sitä että toinen osapuoli kiihottuu tai saa mielihyvää vai ihan penetraatiota??
Mulle jää tässä jotenkin epäselväks että saako se toinen osapuoli nauttia siitä piiskaamisesta.
En nyt todellakaan yritä tässä viisastella vaan ihan mielenkiinnosta kysyn koska itsellä voi olla ihan erilainen ajattelutapa asiasta kuin jollain muulla.
Välillä oon ite tuolla ulkoillessa mietiskelly että pajusta sais varmaan aika mukavan piiskan pienellä vaivalla ja kyllä mä ehkä siitä jotain mielihyvää saisin jos vaikka laittasin jonkun kävelyyn sellasella vauhtia, ehkä jopa hyvinkin paljon  >:D

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #9 : 09.03.2022, 14:43 »
Niin joo, oletan että tässä tarkotetaan genitaalihommia / yhdyntää / jotain sellasta. Sekin kannattaa eksplikoida. Kyllä mulle muukin toiminta on seksiä.

Unikko_64

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #10 : 09.03.2022, 14:47 »
Tyhmänä kysyn, tarkoitetaanko täällä seksillä nyt sitä että toinen osapuoli kiihottuu tai saa mielihyvää vai ihan penetraatiota??
Mulle jää tässä jotenkin epäselväks että saako se toinen osapuoli nauttia siitä piiskaamisesta.

Ilman muuta toinen osapuoli saa nauttia piiskaamisesta: eihän se ole muuten itellekään nautinnollista. Mutta en välttämättä halua samaan syssyyn sormetusta, naintia, velvollisuutta ottaa suihin jne. Totta kai seksiä on muukin kuin penetraatio. Mutta minulle piiskaaminen ei ole seksiä. Sen nautinto on jotain muuta.

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #11 : 09.03.2022, 14:56 »
Itse kutsun noita toimintoja tosiaan yleisnimellä "genitaalihommat"  ;D

Mr.Mod

  • Vieras
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #12 : 09.03.2022, 14:59 »
Näin mä vähän ajattelin mutta en oikein tykkää olettaa niin pitipä tosiaan kysyä.
Toivottavasti piiskaaja löytyy, elämässä pitää olla nautintoa =D
Mukavaa päivänjatkoa kaikille.

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 309
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #13 : 09.03.2022, 15:00 »
Genitaaliläträäminen kinkyilyn yhteydessä ei ole tosiaankaan kaikille automaattinen asia, joten toiveesi ei missään nimessä ole tuhoon tuomittu.  :)
Omia toiveita ja tarpeita kannattaa sanoittaa selkeästi ääneen, ja kun kerran tiedät mitä haluat (tai mitä et halua), niin sano se rohkeasti potentiaaliselle kumppanillesi.

Tsemppiä myös täältä!

JulieDS

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #14 : 02.05.2022, 11:30 »
Itsekin haluaisin välillä vaan olla ns. housut jalassa pitämässä hauskaa makkarin puolella. Mulle kuitenkin "genitaalihommat" on tosi tärkeitä myös. Mut ymmärrän sun pointin täysin. Bratin kanssa on silloin tällöin hauskaa vaan kamppailla makkarissa, ja kokeilla ns. kuivana uusia asentoja ja toimintatapoja. Voisko tota vaikka treenaamiseksi kutsua?