Kirjoittaja Aihe: Kaikki haluu seksiä :-(  (Luettu 25128 kertaa)

Bestus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 47
  • Muumi(o)pappa
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #30 : 31.08.2023, 23:22 »
Voisin kuvitella että jotkut vaniljasuhteessa olevat tekee näin. Että sessio jonkun muun kuin puolison kanssa sisältää mitä sisältää mutta ei penetraatiota, joka taas säästetään kotiin. Tuntuis luontevalta minustakin  :)
 

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 361
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #31 : 12.09.2023, 22:14 »
Itselle seksi olisi vain sivuseikka alistumisessa. Pääasia, että saisi palvoa ja tulla alistetuksi.  8)

cardinalis

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #32 : 12.04.2024, 21:04 »
Voihan tuota genitaalileivontaa haluta, mutta jättää harrastamatta silti, koska se saattaa olla jännempää. Kieltäytymisestä tai kieltämisestä voi kummuta ihan omanlaisensa leikki.
Itse suosin enemmän piiskaa kuin yhdyntää genitaalien suhteen, oli sitten omat tai toisen.Toisaalta, kosketus edes välineellä ei ole aina tarpeen, jos katsetta ja/tai sanoja käyttää oikein. Sellaisten suhteen kenties joutuu valitsemaan seuransa huolellisemmin kuin vaniljahommissa, nehän onnistuu vaikka pitsalähetin kanssa, mikäli olen oikein ymmärtänyt.

Mitään ei tietenkään pitäisi joutua ostamaan, jos ei kyse ole selkeästi kaupallisista palveluista.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1043
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #33 : 14.04.2024, 08:14 »
Väärin pantu jossei seksi maistu  >:D
Sopimallahan noista voi etukäteen päättää niin jollei halua seksiä niin sitä ei ole.

Oon kerran jopa itekkin kokeillut seksitöntä sessioo mutta ei oo mun juttu.
Tänään on vuorossa esileikitön ja jälkihoidoton sessio penetraatiolla.

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 414
  • Spanko
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #34 : 14.04.2024, 11:29 »
Oon piiskannut monta kertaa ilman seksiä. Se riippuu täysin siitä ketä piiskaan ja mitä sovitaan.

Lady Red

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 25
  • Yksinkertaista, eiku.
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #35 : 13.06.2024, 00:43 »
Mä en osannut aluksi etsiä oikeista paikoista ja päädyin kanssa tilanteeseen jossa harrastin seksiä vastineeksi piiskauksesta  :D mutta löysin sitten myöhemmin henkilön jolle kävi se että sessio oli pelkkää satuttamista. Vastapuoli saa toki kiihottua ja toivottavasti saakin nautintoa piiskauksesta, mutta en ole aina halunnut mitään seksuaalisia tekoja sessiossa.  :)

Pip

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #36 : 13.06.2024, 01:56 »
Mä en osannut aluksi etsiä oikeista paikoista ja päädyin kanssa tilanteeseen jossa harrastin seksiä vastineeksi piiskauksesta  :D mutta löysin sitten myöhemmin henkilön jolle kävi se että sessio oli pelkkää satuttamista. Vastapuoli saa toki kiihottua ja toivottavasti saakin nautintoa piiskauksesta, mutta en ole aina halunnut mitään seksuaalisia tekoja sessiossa.  :)
Tämäkin kuuluu bdsm:ään. Kaikille kaikki ei ole samaa, joten konsensuaalisuus keskustelujen kautta ennen sessiointia on ehdottomasti paras keino toteuttaa nautinnollisia sessioita.

Toolman

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 27
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #37 : 13.06.2024, 11:09 »
Mä en osannut aluksi etsiä oikeista paikoista ja päädyin kanssa tilanteeseen jossa harrastin seksiä vastineeksi piiskauksesta  :D mutta löysin sitten myöhemmin henkilön jolle kävi se että sessio oli pelkkää satuttamista. Vastapuoli saa toki kiihottua ja toivottavasti saakin nautintoa piiskauksesta, mutta en ole aina halunnut mitään seksuaalisia tekoja sessiossa.  :)

Itsellä tuollainen vaihtoehto kuuluu pakettiin ja parhaillaan hakusessa masokisti jonka kanssa sessiointiin ei kuulu yhdyntää. Voin tietysti tyydyttää sinut.
Profiilissa lisää

Terv.
Toolman

Lady Red

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 25
  • Yksinkertaista, eiku.
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #38 : 16.06.2024, 00:08 »
Mä en osannut aluksi etsiä oikeista paikoista ja päädyin kanssa tilanteeseen jossa harrastin seksiä vastineeksi piiskauksesta  :D mutta löysin sitten myöhemmin henkilön jolle kävi se että sessio oli pelkkää satuttamista. Vastapuoli saa toki kiihottua ja toivottavasti saakin nautintoa piiskauksesta, mutta en ole aina halunnut mitään seksuaalisia tekoja sessiossa.  :)
Tämäkin kuuluu bdsm:ään. Kaikille kaikki ei ole samaa, joten konsensuaalisuus keskustelujen kautta ennen sessiointia on ehdottomasti paras keino toteuttaa nautinnollisia sessioita.

Näinhän se on! Silloin en vain osannut ajatella että tälläistäkin on mahdollista saada. Nykyään onneksi tiedän paremmin.

kissankello

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Perheenäiti kartoittaa hämärän maita
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #39 : 17.06.2024, 14:31 »
Muakin voisi joskus, jossain, kiinnostaa sessiointi ilman seksiä. Olen itse naimisissa ja en koe mitään tarvetta harrastaa "genitaalihommia" parisuhteen ulkopuolella. Mutta jotain roolileikkejä vois olla hauskaa kokeilla muuallakin, ihan kaikki vaatteet päällä jne. Tuntuu vaan aika epätoivoiselta löytää sellaista (ainakaan miespuolista) kumppania, joka "ihan varmasti" haluaisi itsekin tätä (ja olisi ylipäätään ihmisenä sellainen, jonka kanssa tuntuisi luontevalta jakaa näitä juttuja). Miesten on keskimäärin aika vaikeaa löytää irtoseksiseuraa, niin veikkaan, että saattaisivat sitten ryhtyä tähän saadakseen "edes jotain", tai miettien, että jospa siitä sitten kuitenkin päästäisiin pikkuhiljaa etenemään etiäpäin. Itsestäni taas tuntuu tosi ahdistavalta edes ajatus, että joutuisin tilanteeseen, jossa toisella sitten kuitenkin olisi panohommat mielessä kesken session. Ihan hirveää. Eli enpä taida uskaltaa lähteä avioliiton satamaa pidemmälle kalaan.

Jännä92

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #40 : 18.06.2024, 12:30 »
Kuulostaa tutulta, muakaan ei genitaalihommat kiinnosta.

sidottuna

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #41 : 18.06.2024, 16:47 »
Mä voisin ottaa pitkäkestoisen bondagen vaatteet päällä ilman seksiä ja ilman mahdollisuutta päästä itse vapaaksi.

CuriousCat

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 18
  • Tahtoo oppia aina vain lisää
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #42 : 18.06.2024, 20:58 »
Itselleni kelpaisi paremmin kuin hyvin esimerkiksi pitkäaikainen köysittelysuhde ilman minkäänlaista fyysistä seksuaalista suhdetta, tai vaikkapa mentorointisuhde jonkun D:n kanssa (ilman niitä fyysisiä ulottuvuuksia). Meitä siis on olemassa muitakin, joten älä luovuta.

Monenlaista bondage-juttua tai D/s-dynamiikkaa voi toteuttaa edes vaatteita riisumatta. Ja epäilemättä myös s/m-juttuja (eivät vain ole tippaakaan omaa sarkaani, joten niihin en ota kantaa). Määrittele vain rohkeasti ja selkeästi omat rajasi - ja pidä kiinni niistä. Kun haet seuraa, väännä rautalangasta, mitä haet  äläkä ylläty, jos joku vonkaaja sattuu silti vastaamaan. Se kerroo enemmän tyypistä itsestään kuin mistään muusta. Tee halutessasi rajoistasi sekä kyllä- ja ei-jutuista selkeä paperi (tai sähköinen versio) ja luetuta se leikkikaverilla etukäteen, ja pyydä vaikka häntä allekirjoituksellaan hyväksymään se.

Rohkeutta sinulle pitää kiinni juuri siitä, kuka ja mikä olet! Sinä tiedät itse, kuka olet sekä mitä olet etsimässä. Älä anna kenenkään uskotella sinulle, että he tietävät sen sinua paremmin.  :love:

777

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 17
  • 185cm 109kg 41v
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #43 : 19.06.2024, 02:20 »
Tuon parjatun ja lähes vaiennetun yhden valkoisen heteromiehen näkökulman tähän. Meillä miehillä tuppaa olemaan toi seksidraivi potenssiin sata, kun terveessä elimistössä kivekset tuottaa testosteronia. Pillu on prioriteettinä numero 1 mielessä jatkuvasti ja haittaa keskittymistäkin aikalailla aina, paitsi heti laukeamisen jälkeen hetkeksi jotain muuta mieleen, ei tosin ehkä ekalla laukeamisella mutta x määrä toistoja niin voi hetkeksi helpottaa. Näin ainakin meikäläisellä on tämä elämä mennyt ihan tähän päivään asti jo äärimmäisen nuoresta asti. Ja köyttäminen ja dominoiminen painelee kaikkia oikeita nappuloita sisäisestä luolamiehestä että menen vielä enemmän petomaiseen siittäjämoodiin mikäli mahdollista. Mä oon tullu tämmösillä vivuilla varustettuna tehtaalta ulos ja sitten on erilaisia koneita mistä löytyy erilaisia vipuja ja mitä niistä vääntelemällä tapahtuu.

Nykyäänhän on moneen junaan ja asemallekin erilaisia ihmisiä, eihän tuossa tarvii kuin löytää se jonka kanssa hommat mätsää. Kommenttien perusteella se ois todennäköisemmin samanhenkinen nainen jonka kanssa voisi köytellä vailla pelkoa/toivoa seksistä. Mutta jos haluaa pullan niin pulla tulee niillä rusinoilla mitä siihen on laitettu, ei se sen pullan vika ole. Tai sit pitää valita rusinaton pulla jo valmiiksi eikä koittaa nyppiä niitä siitä veks, se on julmaa.

Tsemppiä etsintään.

kissankello

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Perheenäiti kartoittaa hämärän maita
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #44 : 19.06.2024, 13:32 »
Joo nimenomaan, en halua nyppiä rusinoita pois pullasta tai edes maksalaatikosta. Mutta ongelmaksi voisi muodostua, että rusinallinen pulla esiintyykin rusinattomana epätoivossaan. Omien toiveiden selkiyttäminen kaikille osapuolille on varmasti aina viisas ajatus!