Kirjoittaja Aihe: Kaikki haluu seksiä :-(  (Luettu 21367 kertaa)

PattyDiPhusaAgain!

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #15 : 06.05.2022, 09:30 »
Itse olen tuntenut olevani toooosi toooosi huono Domme, koska nimenomaan haluan seksiä. Mielellään penetraatiota koska yksinkertaisesti pidän siitä.
Ja otan tämän aina huomioon subeja valitessani.
Minulla on vuosia sitten ollut subi/orja-kokemuksia, missä vastapuolelle on yhdyntä kanssani ollut ylitsepääsemätöntä. Me emme vaan ole luotuja toisillemme.

Ynspi

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #16 : 06.05.2022, 14:40 »
Tää on itselläkin ollut tosi vahvasti pinnalla oleva aihe viime aikoina etenkin oman pikkuisuuden myötä. Olen vasta hiljattain alkanut hyväksymään oman pikkuisidentiteetin todellisia tarpeita, joihin ei todellakaan kuulu seksuaalinen tyydytys vaan läheisyys, hoiva ja huolenpito. Tällä hetkellä monet Isot pelottaa, kun en haluaisi joutua seksualisoinnin kohteeksi vaan saisin turvallisen tilan olla vapaa ilman, että mikään johtaisi mihinkään epämiellyttävään.

Sitten kun omat tarpeet olisi vaikka se hoiva, sidonta tai piiskaus ja kesken oman nautinnon tuntee käden painuvan ahnaasti pillulle tai kovan kullin vaativana omalla iholla lopahtaa oma ilo ja nautinto aivan täysin kun suojamuurin nousee takaisin kohisten. Etenkin, kun itselle on monta kertaa käynyt niin, että hyvistä etukäteiskeskusteluista huolimatta toinen sitten kuitenkin yrittää luikerrella genitaalilääppimisten puolelle ihan huomaamatta muka varkain. Tai sitten niin, että ymmärretään miun senhetkinen nautinto vihreänä valona edetä pidemmälle toisen haluamaan suuntaan, vaikka miun nautinto syntyisikin juuri siitä sidonnasta tai taka-ajatuksettomasta kehokosketuksesta.

Nyt harmittaa kun täytyy tehdä paljon töitä itsensä kanssa, jotta pystyisi oppimaan ulos seksillä maksamisen ajattelumallista, johon olen kasvanut näiden kokemusten myötä. Tuntuu, että kaikesta hellyydestä, läheisyydestä, huomiosta ja muusta omien tarpeiden tyydytyksestä täytyy maksaa muille penetraatiolla ja orgasmeilla kun miksi minulta mitään muuta edes haluttaisiin? Nykyään taas olen tajunnut, että olen huomaamattani lähtenyt siirtämään tätä ajattelua sidontaan, jolloin pusken omaa antamistani yli kaiken ja huudan omat tarpeeni hiljaiseksi. Eilen ylitin itseni, kun uskalsin mennä köysijameihin ilman omia köysiä ja ilta oli valtavan ihana.

plastiikki

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #17 : 06.05.2022, 17:18 »
Itseäni ei ole penetraatioseksi koskaan kiinnostanut, ja olen onnistunut elämään nelikymppiseksi terveenä ilman sitä. Ehkä siksi BDSM-maailma kiehtoo, kun on paljon muitakin vaihtoehtoja kuin se paneminen. Katson olevani aseksuaalisuuden kirjolta, eikä mulla ole ihan valtavaa intoa harrastaa bdsm:ääkään, mutta se sentään kiinnostaa.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2022, 13:05 kirjoittanut plastiikki »

Violation

  • Vieras
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #18 : 06.05.2022, 19:05 »
”Tuntuu, että kinkyilyn joutuu "maksamaan" aina lopulta sillä, että suostun sessiossa myös hoitamaan vastapuolen seksitarpeet.”  <——— noin se on minustakin usein tuntunut. Mulla on ollut kausia, kun peruspaneminen on kiinnostanut ja ollut ihanaa, mutta useimmiten ei ole. Olen saanut kipuleikkejä ja sitten sen jälkeen suostunut panemaan. Viimeksi mulla oli perinteistä seksiä vuonna 2015 lopulla. Tässä välillä olen ollut onnekas ja mua on viillelty ja piiskattu vyöllä, muttei ole tarvinnut miettiä panemista, kun se ei ole pitkään aikaan kiinnostanut. En tiedä olenko aseksuaali.

bondm74

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 160
  • Nick: Bondi
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #19 : 06.05.2022, 19:34 »
Itselläni kinkyilyyn ei normaalisti penetraatio kuulu. Tykkään bondagesta sekä olla sadisti tai masokisti ja nauttia niistä asioista. Vähän kuin mennä huvipuistoon tai hierojalle. Ehkä olen demiseksuaali tai jopa aseksuuali.
Joskus tulee vähän outokin fiilis kun monilla oletuksina tuo yhdynnän kuuluminen sessioon.

havu

  • Vieras
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #20 : 20.12.2022, 23:10 »
Tää olikin näköjään vähän vanhempi keskustelu, mutta kommentoidaan silti. :))

Samaistun tähän ongelmaan! Jotkut genitaali-, peppu- tai tissihommat voi jossain tilanteessa olla ihan siedettäviä, mutta joskus ne vaan ällöttää tai ahdistaa. Mullekin on tullut sellainen olo, että läheisyydestä tai omien kinkkien toteuttamisesta pitäisi maksaa seksillä, eikä se tunnu kovin kivalta. Joku ehti jo selittää, että ei kuulemma ole "oikea" subi, jos ei suostu antamaan seksiä D:lle. :( En kyllä ottanut sitä tosissani, vaan mieluummin pidän kiinni omista rajoista ja hyvinvoinnista.

Oon onneksi törmännyt ihmisiin, jotka on kiinnostuneita puuhailusta (myös) ilman seksiä, mutta niitä tuntuu silti olevan suhteellisen vähän. Pitää varmaan vaan etsiä sitkeästi, että sopivia tyyppejä löytyy. Toivottavasti aloittaja ja muutkin on edistyneet siinä!

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #21 : 21.12.2022, 02:35 »
Mullekin on tullut sellainen olo, että läheisyydestä tai omien kinkkien toteuttamisesta pitäisi maksaa seksillä, eikä se tunnu kovin kivalta.

Pyyteetöntä ihmistä voi olla vaikea löytää. Sellaista joka antaa sinulle sen mitä tarvitset ja haluat mutta ei pyytää sinulta vastavuoroisesti mitään omiin tarpeisiin. Kuten esim seksiä.

Edit. Kirjoitusvirheitä.

« Viimeksi muokattu: 21.12.2022, 07:37 kirjoittanut Lady Whip »

Lohikeisari

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #22 : 21.12.2022, 07:40 »
Mullekin on tullut sellainen olo, että läheisyydestä tai omien kinkkien toteuttamisesta pitäisi maksaa seksillä, eikä se tunnu kovin kivalta.

Pyyteetöntä ihmistä voi olla vaikea löytää. Sellaista joka antaa sinulle sen mitä tarvitset ja haluat mutta ei pyydä sinulta vastavuoroisesti mitään omiin tarpeisiin. Kuten esim seksiä.

Hiusten halontaa, mutten oikein usko, että sitä pyyteetöntä ihmistä on edes olemassa. Mutta varmasti pieni prosentti on niitäkin, jollei tyydytys tulee siitä, että on saanut olla toiselle tarpeiden toteuttamisen välikappale. Isompi osa sit taas toivonee lihallisempaa kiitosta. Ja vaikea tuossakaan on mitään väärää nähdä, jos asiasta kommunikoida osaa. Sesdioi on kuitenki kahden eikä yhden ihmisen tarpeita varten. Niiden vaan pitää kohdata.

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 674
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #23 : 21.12.2022, 13:33 »
Ei, kaikki ei halua nylkyttää toista. Eikä räpälää, eikä muitenkaan sekstailla. Mutta monet ihmiset halua läheisyyttä, koskettaa, halata yms. Ehkä kannattaa ne pelisäänöt käytä läpii ennen leikka ja varmistaa toistamiseen, että asia on ymmäretty samalla tavalla. Tarvittaessa voi varmistaa vielä kolmannenkin kerran. Tai löytyykö joku vapaaehtoinen, kuka nostaa käden ja myöntää, ettei välittää paskakaan sovittusta ja koittaa silti? Anyone?

havu

  • Vieras
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #24 : 21.12.2022, 22:28 »
Mullekin on tullut sellainen olo, että läheisyydestä tai omien kinkkien toteuttamisesta pitäisi maksaa seksillä, eikä se tunnu kovin kivalta.

Pyyteetöntä ihmistä voi olla vaikea löytää. Sellaista joka antaa sinulle sen mitä tarvitset ja haluat mutta ei pyytää sinulta vastavuoroisesti mitään omiin tarpeisiin. Kuten esim seksiä.

Edit. Kirjoitusvirheitä.

En tarkoittanut sitä, että pitäisi olla ihan täysin pyyteetön. Mä nimenomaan haluaisin pystyä täyttämään joitain toisen tarpeita, jotka kuitenkin liittyisi muihin asioihin kuin (varsinaisesti) seksiin. Ehkä seksiinkin voisi myöhemmin oppia suhtautumaan vain kivana palveluksena, mutta siihen on vielä aika paljon matkaa.

siveysvyöorjaj83

Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #25 : 21.12.2022, 23:43 »
Meillä ei vaimon kanssa ole enään seksiä, enkä saa nähdäkkään häntä alasti, se on vain poikayställe kuulemma. Ja olen tyytyväinen tähän jos se miellyttää Vaimoani 😊

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 310
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #26 : 22.12.2022, 01:18 »
Mullekin on tullut sellainen olo, että läheisyydestä tai omien kinkkien toteuttamisesta pitäisi maksaa seksillä, eikä se tunnu kovin kivalta.

Pyyteetöntä ihmistä voi olla vaikea löytää. Sellaista joka antaa sinulle sen mitä tarvitset ja haluat mutta ei pyytää sinulta vastavuoroisesti mitään omiin tarpeisiin. Kuten esim seksiä.

Edit. Kirjoitusvirheitä.

En tarkoittanut sitä, että pitäisi olla ihan täysin pyyteetön. Mä nimenomaan haluaisin pystyä täyttämään joitain toisen tarpeita, jotka kuitenkin liittyisi muihin asioihin kuin (varsinaisesti) seksiin. Ehkä seksiinkin voisi myöhemmin oppia suhtautumaan vain kivana palveluksena, mutta siihen on vielä aika paljon matkaa.

Onneksi sellaisiakin ihmisiä löytyy, joille seksi ei toimi vaihdannan välikappaleena eikä kanssakäymisen vastavuoroisuus perustu seksin saamiseen tai antamiseen. Itse en näe sitä kovin hyvänä vaihtoehtona, että tarjoaisi toiselle seksiä palveluksena, jos siinä tulee samalla rikkoneeksi omia rajojaan. Sellainen ei kanna pitkälle. Omia rajoja saa ja täytyykin olla, ja niitä kannattaa kunnioittaa. Parempana vaihtoehtona näkisin sinnikkäästi etsiä rinnalleen sellaista ihmistä, jolle seksi ei ole minkäänlainen edellytys.

Ms_inger

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #27 : 28.01.2023, 17:07 »
Myös minä olen huomannut, että nautin mieluiten piiskasta, seksistä ja esim. Sidottavana olemisesta eri kerroilla. Toki, jotta voin nauttia piiskattavana olemisesta, on vastapuolen hyvä olla henkilö, johon tunnen myös seksuaalista vetovoimaa, mutta varsinaista penetraatiota en useimmiten välttämättä edes kaipaisi.
Tämä etenkin, mikäli  piiskaus on tapahtunut julkisesti, siis muiden nähden, jossakin tapahtumassa.

Mutta joo, se oletus istuu monella varmasti aika sitkeässä, että sessio päättyy penetraatioon tai session aikana on erilaisia penetraatioita. Velvollisuus-seksi on muutenkin (muissakin tilanteissa, kuin Bdsm:ssä) tosi ikävää, eikä sitä ole yhtään helppo aina välttää, mutta poikkeuksetta siitä tulee kurja olo.

Suora puhehan siihen auttaisi parhaiten, mutta joskus se on niin tavattoman vaikeaa puolin ja toisin 😊
Tuo mitä edellä jo useampi ehdotti, että se voisi olla hyvä lukea jo profiilitekstissä, on varmasti kokeilemisen arvoinen seikka ja sitten se suora puhe, ihmiseltä ihmiselle.

Villi-Ira

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 581
  • Sessiot, kinky-ja erotic illat,gb,miitit, vuokraa
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #28 : 31.08.2023, 11:01 »
Erityisesti naisille ohjeeksi. Pitäkää oma päänne siinä mitä haluatte. Uutena. Tarkkailkaa pitkä tovi ennenkuin teette yhtään mitään. Ei kannata olla kaikkien vietävissä. 

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 717
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Kaikki haluu seksiä :-(
« Vastaus #29 : 31.08.2023, 12:09 »
Tässä on vähän kommunikaatio-ongelmia ilmassa. Englantia puhuvassa maailmassa ihminen, joka haluaa tiettyjä palveluksia, ilman kiinnostusta vastapuolen haluihin, sanoo itseään bottomiksi. Tälle sopiva vastakappale on nimeltään (service) top, joka toteuttaa toisen fantasioita vaikkapa miellyttämisen halusta tai rahasta.

Meillä bottomit sanovat usein itseään alistuviksi tai subeiksi, termejä joihin perinteisesti liitetään tahto palvella tai miellyttää dominoivaa osapuolta, jolla taas on ollut tapana saada kohtalaisen paljon vapautta toteuttaa itseään sessiossa.