Kirjoittaja Aihe: Tarvetta seksiluolalle?  (Luettu 1945 kertaa)

Base

Tarvetta seksiluolalle?
« : 07.05.2022, 18:21 »
Hei,

Minulla on suunnitelmissa perustaa vuokrattava sex dungeon Keski-Suomen alueelle. Osaisiko joku kertoa, löytyykö Jyväskylän alueelta jo tällaista vuokrattavaa kinkyilytilaa tai missä yleensä tämänhenkiset ihmiset toteuttavat itseään?

Minulla olisi tarkoitukseen soveltuvaa tilaa, taitoa ja rahoitustakin, mutta tällainen vaatii toki niin suuren pääoman, että tilalla pitäisi pystyä myös tienaamaan. Yritän siis kartoittaa, onko tällaiselle tilalle kysyntää tai onko kilpailijoita jo olemassa. Ajatuksena olisi ehkä maksimissaan noin 10 henkilölle sopiva tila kalusteineen ja rekvisiittoineen.

Kaikki tieto  ajatukset ja ehdotukset ovat tervetulleita.

Lovemachine

  • Känkyrä
  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 215
  • Omnia vincit amor: et nos cedamus amori!
  • Galleria
Vs: Tarvetta seksiluolalle?
« Vastaus #1 : 09.05.2022, 07:18 »
Tällä hetkellä ei taida olla vapaasti vuokrattavaa dunkkaria. Studio-x ilmeisesti vielä toimii, aikaisemmin toimi Salakolo.

Olisihan hienoa saada uusi vuokrattavaleikkitila Jyväskylänkin alueelle. Odotan mielenkiinnolla  :D


malesubbie

  • Vieras
Vs: Tarvetta seksiluolalle?
« Vastaus #2 : 09.05.2022, 17:34 »
Tänne Joensuun suunnallekin tuli Punainen solmu nimellä oleva vuokrattava tila, jonka tarkoitus antaa turvallinen ympäristö kokeilla kinkympiä juttuja. En itse ole ehtinyt tutustua enempiä, mutta ainakin mediasta luettuna asiakaskuntaa on jo nyt ihan ympäri Suomea.. tämän perusteella näyttäisi tilausta olevan. Ja harvallapa meistä kotoa löytyy vastaavaa :))

Eleria

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 148
  • Switching around
  • Galleria
    • Valokuvaus byEleria
Vs: Tarvetta seksiluolalle?
« Vastaus #3 : 10.05.2022, 10:03 »
Mä olen tuolla Punaisessa solmussa käynyt ja siellä tosiaan yhdistetty niin, että voi varata tilan kokonaan tai sit jättää takahuoneen välineineen kiinni jolloin käytössä on vain "juhlatila".

Kyllä itsekin mielellään vuokraisi joskus sellaisen kevyemmin varattavan tilan, missä ei tunnu kahden ihmisen kanssa liian suurelta, mutta missä voisi jollain porukalla vaikka istua iltaakin - ajatuksella synttärit yms.