Kirjoittaja Aihe: Kinkytapahtumia Manse Pride -viikolla 6.–11.6.  (Luettu 2907 kertaa)

pikkusisko

Vs: Kinkytapahtumia Manse Pride -viikolla 6.–11.6.
« Vastaus #15 : 12.06.2022, 10:40 »
Rsykkeen osallistuminen Manse Pride -viikkoon oli jymymenestys. Valtava kiitos kaikille tekijöille ja tapahtumiin osallistuneille!  :love:

Sateenkaaripositiiviseen miittiin oli löytänyt tiensä kokonaista 29 uutta tulokasta. Kurkista kinkykulttuuriin -tapahtumassa vierailtiin renttelisti yli sadan kävijän voimin, ja tunnelma oli juuri sitä mitä Prideilla kuuluu ollakin: täynnä hyväksyntää, iloa ja rakkautta. Todella monet kuuluivat löytäneen tapahtuman Manse Pride -ohjelman kautta, joten tapahtuma täytti tarkoituksensa siltana kinky- ja sateenkaariyhteisöjen välillä. Eilisissä bileissä taas koettiin hieno hetki, kun perinteisen tervetulopuheen jatkoksi MSC Finlandin edustus esittäytyi ja riisui sydämellisyydellään yleisön ennakkoluuloista, jos niitä vielä joillakuilla oli.

Kaikki eivät suinkaan ole olleet innoissaan yhteistyöstä Sinuiksi ry:n (entinen Pirkanmaan Seta) kanssa. Selvästi moni kinky kokee, että koska meidän oikeuksiamme ei ole otettu ajettavaksi, meidän ei pitäisi sillä tavalla torjuvan tahon kanssa alkaa millekään.

Mielestäni tämä viikko on osoittanut, että asia on juuri päinvastoin: kädenojennus toimii merkittävästi paremmin kuin selän kääntäminen. Yhteistyö Sinuiksi:n kanssa on toiminut saumattomasti, ja olen saanut heiltä vuolaita kiitoksia siitä, miten upeaa on, että tänä vuonna myös kinkyys on näyttävästi esillä ja saadaan hälvennettyä siihen liittyvää stigmaa. Näkyvyyttä totisesti olemmekin saaneet, sillä virallisen ohjelman lisäksi Sinuiksi on aktiivisesti nostanut tapahtumiamme esiin somessa.

Tänä vuonna kaupungin saloissa liehuvat liput, joissa musta edustaa meitä kaikkia: kinky kuuluu sateenkaareen, ja pride kuuluu myös kinkyille. Minä olen tänään meistä kaikista aivan sanomattoman ylpeä.
« Viimeksi muokattu: 12.06.2022, 11:28 kirjoittanut pikkusisko »