Kirjoittaja Aihe: Fetix Primal - kinkybileet la 24.9. @Tukikohta, Oulu klo 19->  (Luettu 9908 kertaa)

Mursku

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 170
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria
No sittenpä ehtii viikonloppuna siivoamaan kotona, koska bileisiin ei pääse.  :-\

Ihansub

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Olen kokeilunhaluinen sub, mutta ihan vähän swich
  • Galleria
Onneksi kerkesin saada lipun 😋😋😋

Sussu

Mullakin olis yks ylimääräinen lippu

Mursku

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 170
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria
No sittenpä ehtii viikonloppuna siivoamaan kotona, koska bileisiin ei pääse.  :-\

Kaksi lippua olisi jo. Voisin ostaa joltakulta vielä kolmannen. Jäsenyys hommataan tarvittaessa.

OuSM ry

Tiedoksi neulonnasta:

Valitettavasti yhdistys ei pysty järjestämään neulojia paikalle. Myöskään erillistä tilaa neulomiselle ei ole mahdollista järjestää tällä kertaa näihin bileisiin.
Erillinen tila on ollut toistuvana yleisenä toiveena monien jäsenten taholta, koska monelle neulojen ja veren näkeminen on erittäin ei-toivottavaa. Näin ollen yleisenä tietoon, että neuloja ei kannata tuoda näihin bileisiin paikalle.
Otamme asian käsittelyyn ja pyrimme pääsemään johonkin turvalliseen ja kaikkia miellyttävään ratkaisuun tulevissa tapahtumissa.
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa mielipahaa.

Iivis

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 4
  • Oulussa toistaiseksi
  • Galleria
Olen ostanut ennakkoon alennetun lipun, mutta nyt luin kuvauksen tarkemmin, ja tajuan, että minulla ei olisi ollut oikeutta siihen - olin lukenut että Setan jäsenille, enkä hoksannut Oulua määrittävänä. Maksanko kolme euroa ovella vai miten toimitaan?

(Olen siis Setan jäsen, mutten Oulun Setan enkä kinky-yhdistysten)

OuSM ry

Olen ostanut ennakkoon alennetun lipun, mutta nyt luin kuvauksen tarkemmin, ja tajuan, että minulla ei olisi ollut oikeutta siihen - olin lukenut että Setan jäsenille, enkä hoksannut Oulua määrittävänä. Maksanko kolme euroa ovella vai miten toimitaan?

(Olen siis Setan jäsen, mutten Oulun Setan enkä kinky-yhdistysten)

Nnoh, sovitaan tässä vaiheessa kun lippuja ei enää oveltakaan saa, että ei aleta kolmen euron takia vääntämään vaan katsotaan sitä Setan jäsenkorttia vähän silmät ristissä niin siinä lukee Oulun Seta

Ihansub

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Olen kokeilunhaluinen sub, mutta ihan vähän swich
  • Galleria
Olipa mukavat bileet. Harmi, kun lastenhoidollisista syistä jouduin lähtemään aiemmin... saa laittaa yv jos haluaa jututtaa... olin se joka oli mustiin pukeutunut ja värikäs laukku olalla.

sandman74

  • OuSM
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 676
  • Introvertti peikko ja pohdiskeleva menninkäinen.
  • Galleria
Olipas kiva nähdä miten ihanan paljon meitä vinoutuneita onkaan  :love:

HerraToni

Kiitos mukavista bileistä, tulipahan samalla opittua, että mitä tuo primal teema tarkoittaa.  :)

Sussu

Kiitos tosi mukavasta illasta ♥️ olin ekaa kertaa ikinä  ja oli kyllä ikimuistoinen ilta

irhe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 150
  • Lumoava kirous
  • Galleria
Kiitos mukavista bileistä! Sarvipäinen satyyri viihtyi erinomaisesti.

Betonia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 252
  • halullinen sielu
  • Galleria
    • Metsänhehku
Kiitos päheistä bileistä niin järjestäjille kuin kanssaosallistujille ja sori risujen tiputtelusta!  :love:

ornika

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 156
  • Lady, not a princess
  • Galleria
Olipa ihanan paljon väkeä ja hyvä tunnelma, kiitos ♥️

belladonna

Kiitos minultakin. Ihanaa oli.  :love: