Kirjoittaja Aihe: Rsyke ry: Tampereen Tiistaimiitit | Tiistaisin klo 18.30 →  (Luettu 16718 kertaa)

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Kivaa että teemamiiteille on saatu vetäjiä, hyvä te kaikki!

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Hirveän kiva oli tavata ihmisiä tiistaina.

MUTTA... nyt näyttää siltä, että olen joko altistunut ko. miitissä, tai jos olen saanut tartunnan aiemmin, niin voinut jakaa sitä itse siellä. Oireet alkoivat reilu 24h tiistaimiihin jälkeen ja altistus on tullut (sillä hetkellä) oireettomalta ihmiseltä koska oireisia en ole tavannut.

Eli jos nyt on "flunssaa" niin pysykää ihmeessä kotona, eikä se kotitesti 2päivä oireiden alusta ole liioin liioittelua.

tumppi94

  • Vieras
Nähdään ensi tiistaina taas Arttelissa

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Eli jos nyt on "flunssaa" niin pysykää ihmeessä kotona, eikä se kotitesti 2päivä oireiden alusta ole liioin liioittelua.

JEP! Muistetaan yhä että kipeenä pitää jäädä kotiin, makoilla sohvalla villasukat jalassa ja juoda jotain herkkua teetä. Kausiflunssatkin sun muut riehuu. Miittejä tulee lisää, ne ei karkaa mihinkään vaikka ois mikä nuhanenä tai kikatuskuume.

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1666
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Matkalla  :)

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Tuli pari muuttujaa mutta oon tulossa  O:-) saako myöhästymisestä korvilleen?

tumppi94

  • Vieras
Nähdään taas mallaksessa. Kun pinkki käsi on portaiden yläpäässä niin siitä tietää että ollaan alhaalla. Tiskillä käydesdä kannattaa mainita että on kulttuuri yhdistyksen porukkaa niin alunnuksen(se on opiskelija alennus).

RovioKuningatar

Saattaa olla, että lupasin ilmaantua  paikalle.

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Ja taas menee sivu suun. Nyt ei enää tartuta, mutta kun jo roskien vieminen väsyttää... saa nähdä kauanko kestää toipua!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Mun tikkarit on loppu! Onkohan uhka vai mahdollisuus käydä tikkarikaupassa miittimatkalla?

Tito

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 49
  • Moi oon Tito :3
  • Galleria
Ensi tiistaina taas teematon, kun mun oli pakko siirtää muuttuneen tilanteen takia joten en pysty vetämään ns. Nuoriso miittiä :D

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1666
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Tämähän on huomenna!

Ollaanko Arttelissa?

tumppi94

  • Vieras
Kyllä miitti on arttelissa huomenna. Jos jännittää tulla miittiin uutena niin minulle voi pistää viestiä voidaan mennä yhdessä miittiin, tai vodaan tulla jo klo 18:00 paikalle kun paikalla ei ole juuri ketään muuta.

MURU

 :love: murun toinen koti on arttelissa heko..

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Sattuneesta syystä tänään jää miitti väliin. Mä ja mun tukkonen nenä ei tulla tuhisemaan turhaa. Mutta pitäkää kivaa ja muistakaa juoda teetä, pitää villasukat jalassa ja kaulahuivit kaulassa ja..  ^-^