Kirjoittaja Aihe: Tamperee teemamiitit etsivät vetäjiään  (Luettu 4479 kertaa)

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Tamperee teemamiitit etsivät vetäjiään
« : 06.07.2022, 19:01 »
Rsyke on järjestänyt teemallisia miittejä ja nyt olisi tarkoitus alkaa taas järjestämään niitä syksyllä. Joten tarvitsemme niille vetäjiä ja uusia teemoja saa myös ehdottaa jos sinulle on mielessä joku mitä ei ole valmiiksi kerättynä. Tässä on teemat joille tarvitsemme vetäjiä.


24/7 suhteet

Ammatillisuus

EA-taidot kinkyjutuisa

Switchit

Eroottinen häpeä

Verbaalinen alistaminen

Tyttöilijöiden meikkaus opastus


Jos olet kiinnostunut lähtemään vetäjäksi tai sinulle on teema idea niin ota yhteyttä miitti vastaavaan nellietied
« Viimeksi muokattu: 08.05.2023, 14:01 kirjoittanut Rsyke ry »

tumppi94

  • Vieras
Vs: Tamperee teemamiitit etsivät vetäjiään
« Vastaus #1 : 16.07.2022, 13:41 »
Tyttöilijoäiden meikkaus opastus on saanut vetäjänsä. Mutta tavitsemme violö muihin miittehin vetäjät. Jos olet kiinnostunut niin pistä viestiä minulle, tai jos tiedät jonkun joka olesi mielestäsi hyvä vetäjä niin kerro minulle hänestä niin voin ottää itse yhtettyä. Teemoja saa ehdotta myös vapaasti jos haluat itse vetää teemamiitin jota ei ole listattu niin ilmoita minulle.

tumppi94

  • Vieras
Vs: Tamperee teemamiitit etsivät vetäjiään
« Vastaus #2 : 21.08.2022, 17:20 »
Rsykkeen kyselyssä on tullut aika monta teema ehdotusta. Osa niistä tarvitsee myös vetäjän. Miitin vetäjän ei tarvitse olla experti joka tietää asiasta kaiken tiittää kun pystyt neuvomaan muita asian suhteen. Miittejä ei tarvitse myöskään itse vetää voit otta siihen jonkun kaveriski ja voin olla myös henkisenä tukena.

Tässä olisi lista kyselyn teema ehdotuksista.

kinky ilman seksiä: aseksuaalisuus kinkyssä.
sidonta ja keho-/sukupuolidysforia
kivun muodot
nepsyt ja bdsm.
nuoret (esim alle 35v miitti)
International meet & mingle, eli esim. kerran kuussa järjestettävä tapahtuma, jossa muualta Suomeen muuttaneet pervot pääsisivät tutustumaan paikalliseen kinkyskeneen ja muihin samanhenkisiin ihmisiin
kädentaito ja, kuinka valmistaa itse asioita, kuinka tehdä ja korjata bilevaatteita tai välineitä jne
yhteisöllisyyttä
femdom / femsub
brätit
köysiä / Semenawa
kinky speed date
antirasismi kinkyliikkeessä

hotgranny

Vs: Tamperee teemamiitit etsivät vetäjiään
« Vastaus #3 : 21.08.2022, 19:51 »
Hehee, speed dating, vois olla aivan huippua!

Tito

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 49
  • Moi oon Tito :3
  • Galleria
Vs: Tamperee teemamiitit etsivät vetäjiään
« Vastaus #4 : 27.08.2022, 10:25 »
Mä voisin napata tuon alle 35-vuotiaiden teemamiitin! Palailen asiaan tumppi sulle yksityisesti!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Tamperee teemamiitit etsivät vetäjiään
« Vastaus #5 : 12.09.2022, 09:40 »
Nostetaanpas tätä ketjua taas vähän, sillä veikkaan villisti että kaikkiin aiheisiin ei vieläkään ole löytynyt vetäjää/ vetäjiä? Uusiakin teemoja voi ehdottaa ja heitellä, mutta ehkä olis hyvä jos edellisillekin ehdotuksille löytyis vetäjä ensin..

Teemallisten miiittien pitäjän ei tarvitse olla mikään Super know-it all tai joku Truesitäsuntätä. Se riittää että olet valmis puhumaan omasta aiheestasi, pohtimaan sille miitille sisältöä ja puhuttavaa kyseisestä teema aiheesta. Teemamiitti voi olla vetäjänsä näköinen, se voi olla vaikka Q&A höpöttelyä tai muutaman aiheesta tietävän paneeli tms.

Miitin sisällön pohtimiseen ja muuhun saa myös jeesiä. Tämä itse esim. on tosi hyviä kysymään valmiita taustakysymyksiä, ehdottamaan näkökulmia ja keksimään mille tahansa teemalle tavan toteutua. (Saa nykiä hihasta, mut ei silleen että vaatteet putoo koska sit mä vaan kompastun niihin..)

Tää nappula tulee kaikkiin tiistai ja etenkin teemallisiin miitteihin (ellei ole kipeä), oppimaan uutta. Paitsi jos kielletään tulemasta, sitten mä istun vaikka oven takana mököttämässä.  :P

Eli, nyt saa huutaa hep jos joku teemoista tuntuu omalta ja siltä että sua kiinnostaa vetää se? Tämä hep, ei sido sua muuhun kuin sen yhden teeman vetämiseen eli vähintään siihen että tuut paikalle yhtenä tiistaina ja kerrot vaikka mikä siinä sun jutussa on parasta!  ^-^

UraniasMirror

  • Vieras
Vs: Tamperee teemamiitit etsivät vetäjiään
« Vastaus #6 : 12.09.2022, 13:24 »
Hep, alustavasti ilmoittautunut vetämään teemallisen miitin, aika on vielä avoinna.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Tamperee teemamiitit etsivät vetäjiään
« Vastaus #7 : 16.04.2023, 12:32 »
UP UP UP UP UP
Tiistaimiitti ja vähän tylsistynyt miittimaskotti kaipaavat kovasti taas teemoittavaa keskustelua!

Teemamiittiin tekijäksi?
  • Oletko aina halunnut puhua jostain sun omasta aiheesta tunnin, niin että kaikki kuulijat janoaa jatkuvasti lisää?
  • Omaatko vahvan opetuskinkin ja tahdot opastaa kaikille miten joku asia x tehdään just eikä melkein oikein?
  • Tahdotko jutella vertaisesti oman kinkin aiheista ja löytää samanmielistä porukkaa ympäriltäsi?
  • Haluatko vetää työpajan, lautapeli-illan tai vaikka kinkykirppiksen?

Teemallisten miittien tekijän/ alustajan/ vetäjän, ei tarvitse olla täysi ammattilainen. Rakkaus lajiin ja oman aiheen tietämys riittää! Miittimaskotti lupaa myös olla apuna ja tukena aiheen alustuksen pohdinnassa, aiheen keskustelun avaamisessa ja muissakin jutuissa jotka mietityttää!

Miten pääsen tekemään teemamiittiä?
  • Ota yhteys miittimaskottiin (allekirjoittanut) ja ilmoita kumman miittipaikan tilaan tahdot tuoda ideasi ja mikä tiistai?
  • Sovi miittimaskotin kanssa tarpeelliset valmistelut jos sellaisia on ja merkkaa päivä kalenteriin!
  • Saavu paikalle sovittuna päivänä, pidä miitti miittimaskotin kannustuksella ja pidä hauskaa!


~Nelli
Jolla on vähän ikävä opettavaisia hetkiä muiden intohimon aiheiden parissa..

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Vs: Tamperee teemamiitit etsivät vetäjiään
« Vastaus #8 : 28.07.2023, 13:41 »
Rsykkeen kyselyssä on tullut aika monta teema ehdotusta. Osa niistä tarvitsee myös vetäjän.

Listan päivitystä ja ehdotuksia... Uusia ja vanhoja teematoiveita, jotka kaipaavat tällä hetkellä alustajaa tai sanavalmista keskustelijaa. Olisitko se sinä?

  • sidonta ja keho-/sukupuolidysforia
  • kivun muodot
  • nepsyt ja bdsm
  • nuoret (esim alle 35v miitti)
  • International meet & mingle
  • kädentaito ja kuinka tehdä ja/tai korjata bilevaatteita tai välineitä jne.
  • yhteisöllisyys
  • femdom / femsub
  • brätit
  • köysiä / Semenawa
  • kinky speed date
  • antirasismi kinkyliikkeessä
  • DD/l, MD/l, Cg/l: Kaikki näkökulmat (Caregiver, Daddy, Mommy, Little)
  • Rajat
  • Kinkyys ja perhe-elämä

Puuttuuko listasta jotain mitä haluaisit ehdottomasti nähdä, kuulla ja kokea? Ehdota Rsykkeen omissa kanavissa tai vinkkaa miittimaskotille!
Tämän hetken tiistaimiitit pyörivät Arttelissa, joka toinen tiistai klo 18.30 alkaen. Tarpeen vaatiessa voimme koittaa järjestää muun toiveteemaan sopivan sijainnin.