Kirjoittaja Aihe: Hyvä peppuliukkari panokoneelle  (Luettu 1634 kertaa)

Skippy

Hyvä peppuliukkari panokoneelle
« : 08.07.2022, 23:34 »
Tästä nyt varmaan löytyy jo vino pino keskusteluja mutta aikani selailtua en löytänyt mitään sen kummempaa joten päätin postata tämän...
Ostin juuri panokoneen, joka muuten on aivan mahtava, ja mietin mikä olisi hyvä liukkari peppuhommiin. Koitin easy glide analia, vaikka tuo on vähän paksumpaa ja pysyvämpää niin silti tuntuu että kuivuu melko nopeasti... Mitä te muut käytätte silikonisten dildojen/lelujen kanssa? Vai olenko vain liian herkkä tuon koneen tahdin suhteen?

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Hyvä peppuliukkari panokoneelle
« Vastaus #1 : 09.07.2022, 00:02 »
En ole kokeillut panokonetta anaaliin, mutta parasta peppuliukkaria mielestäni on kookosrasva.

Skippy

Vs: Hyvä peppuliukkari panokoneelle
« Vastaus #2 : 09.07.2022, 00:07 »
Tuota olen kyllä miettinyt mutta... Mitenkäs tuo kookosöljy reagoi silikonisten lelujen kanssa? Ymmärtääkseni silikoniset ei tykkää toisista silikonisista tai öljypohjaisista.. onko kookos tai ylipäänsä kasvispohjaiset öljyt eri asia?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Hyvä peppuliukkari panokoneelle
« Vastaus #3 : 09.07.2022, 04:14 »
Minä käytän Criscoa ja sisäänmenevien lelujen päälle kondomi.
Kookosöljyssä huonointa on sen tuoksu. Crisco on hajusteeton ja pito on hyvä.

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Hyvä peppuliukkari panokoneelle
« Vastaus #4 : 09.07.2022, 07:27 »
Tuota olen kyllä miettinyt mutta... Mitenkäs tuo kookosöljy reagoi silikonisten lelujen kanssa? Ymmärtääkseni silikoniset ei tykkää toisista silikonisista tai öljypohjaisista.. onko kookos tai ylipäänsä kasvispohjaiset öljyt eri asia?
Jos kyseessä on hyvälaatuinen silikoni, ei pitäisi reagoida mitenkään. Jos kyseessä on huonolaatuinen silikoni tai muu heikkolaatuinen materiaali, sitä ei kannata työntää ruumiinaukkoihin. Kondomi päälle on joka tapauksessa hyvä idea.

Esim. täällä aiheesta: https://dangerouslilly.com/2014/06/coconut-oil-lube/

Skippy

Vs: Hyvä peppuliukkari panokoneelle
« Vastaus #5 : 09.07.2022, 13:48 »
Täytynee koittaa tuota kookosöljyä sitten. Kiitos vinkeistä :)

Raudi

  • Vieras
Vs: Hyvä peppuliukkari panokoneelle
« Vastaus #6 : 09.07.2022, 15:21 »
J-lube tai Crisco!
« Viimeksi muokattu: 09.07.2022, 15:44 kirjoittanut Raudi »

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Hyvä peppuliukkari panokoneelle
« Vastaus #7 : 09.07.2022, 15:40 »
J-lube tau Crisco!

J-lubea kokeiltu. Sen koostumus oli liian venyvää ja siksi luovuin sen käytöstä. Oli ei-mukavia tilanteita kun kurkottelin j-lubea puolen metrin päässä olevasta purkista, se venyi ja venyi. Vei fiilikset kun halusin keskittyä tekemään sitä mitä tein ja huomioni vei kuitenkin lube joka tahmeana venyvänä sotki kaikkea muuta mutta ei sitä minne sen piti mennä.

Raudi

  • Vieras
Vs: Hyvä peppuliukkari panokoneelle
« Vastaus #8 : 09.07.2022, 15:45 »
Itse en ole J-lubea kokeillut,mutta videoiden peristellä se on kyllä tahmea....Crisco...ja paljon astianpesuainettä jälkikäteen

onez

Vs: Hyvä peppuliukkari panokoneelle
« Vastaus #9 : 09.07.2022, 19:52 »
J-lube on kyl vähän ärsyttävä sen venymisen kanssa, sotkee kaikki paikat helposti. Itse yleensä sekoitan siihen jotain voidetta.

Crisco on hyvä mutta ei sovi lateksien/kumin kanssa koska öljypohjainen. Muuten käyttäisin sitä aina, tosi kiva tuntuma.