Baarin kannatusmaksut
Kysyn teiltä baarilaiset: onko vanhusten palvelut ja asiat huonolla mallilla? Olen ymmärtänyt, että on. Olen päättänyt äänestää seuraavissa vaaleissa puoluetta joka ajaa vanhusten asioita parempaan suuntaan. Muut asiat ja teemat ovat toisarvoisia. Mikäköhän tällainen puolue ja ehdokas olisi? Tietääkö kukaan? Luulisi vanhusten palveluiden olevan tärkeää kaikille puolueille, mutta ei kai sitten ole jos tilanne ei ole hyvä kuten olen ymmärtänyt.
Lainaus käyttäjältä: Violation - 13.12.2022, 23:39Kysyn teiltä baarilaiset: onko vanhusten palvelut ja asiat huonolla mallilla? Olen ymmärtänyt, että on. Olen päättänyt äänestää seuraavissa vaaleissa puoluetta joka ajaa vanhusten asioita parempaan suuntaan. Muut asiat ja teemat ovat toisarvoisia. Mikäköhän tällainen puolue ja ehdokas olisi? Tietääkö kukaan? Luulisi vanhusten palveluiden olevan tärkeää kaikille puolueille, mutta ei kai sitten ole jos tilanne ei ole hyvä kuten olen ymmärtänyt.Sanotaan näin, että älä tuossa tapauksessa äänestä ainakaan kokkareita, persuja tai ruotsalaisia. Noi on leikkaamassa kaikkialta, eikä ainakaan ole parantamassa vanhusten oloja.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 13.12.2022, 23:58Lainaus käyttäjältä: Violation - 13.12.2022, 23:39Kysyn teiltä baarilaiset: onko vanhusten palvelut ja asiat huonolla mallilla? Olen ymmärtänyt, että on. Olen päättänyt äänestää seuraavissa vaaleissa puoluetta joka ajaa vanhusten asioita parempaan suuntaan. Muut asiat ja teemat ovat toisarvoisia. Mikäköhän tällainen puolue ja ehdokas olisi? Tietääkö kukaan? Luulisi vanhusten palveluiden olevan tärkeää kaikille puolueille, mutta ei kai sitten ole jos tilanne ei ole hyvä kuten olen ymmärtänyt.Sanotaan näin, että älä tuossa tapauksessa äänestä ainakaan kokkareita, persuja tai ruotsalaisia. Noi on leikkaamassa kaikkialta, eikä ainakaan ole parantamassa vanhusten oloja.Itse omalla päättelykyvylläni mietin, että ei ainakaan kannata äänestää SDPtä, sillä he ovat vastuussa nyt ja tilanne on nyt käsittääkseni huono. Noh… vaikeaksi menee taas äänestäminen niin kuin aina.
Itse omalla päättelykyvylläni mietin, että ei ainakaan kannata äänestää SDPtä, sillä he ovat vastuussa nyt ja tilanne on nyt käsittääkseni huono. Noh… vaikeaksi menee taas äänestäminen niin kuin aina.
Hoitohenkilökunta alipalkattuja ja lähtee muihin hommiin, eipä suostunut nykyhallitus, Sdp, vasemmisto, vihreät, keskusta korottaan palkkoja ja nyt huutaa hoitajapulasta
Lainaus käyttäjältä: Metsänpeikko - 14.12.2022, 08:09Hoitohenkilökunta alipalkattuja ja lähtee muihin hommiin, eipä suostunut nykyhallitus, Sdp, vasemmisto, vihreät, keskusta korottaan palkkoja ja nyt huutaa hoitajapulastaIlman kepua olisivat korottaneet palkkoja. Ongelmana on se, että suomessa ei voi olla puhdasta vasemmistohallitusta. Aina pitää päästä joku oikeistopuolue mukaan sotkemaan.