Kirjoittaja Aihe: Sub, sinulla on oikeus rajoihisi  (Luettu 7380 kertaa)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Sub, sinulla on oikeus rajoihisi
« Vastaus #30 : 30.07.2022, 14:56 »
Olis tervettä kääntää tätäkin asetelmaa välillä niin että Domin  rajat "kiduttaa/kohdella  subiaan ylittyvät ennemmin kuin subin rajat..! -Ei se läheskään aina mene niin että Dom käyttäisi valtaa väärin - on paljon tilanteita  ja ds- suhteitakin joissa subi toivoisi huomattavasti rajumpia otteita kuin mihin Dom kykenee !!

Tämä totta. Hyvä havainto.
Onko se henkistä väkivaltaa jos s painostaa D:tä rajumpiin tekoihin ja ylittämään omat D:n rajat?

tässä vaiheessa miettisin miten tilanteeseen on päädytty. koska pieni keskustelu tämmöisen


Siis kyse ei ole henkilökohtaisesta asiasta.
Otin esimerkin tuntemieni tapausten johdosta.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Sub, sinulla on oikeus rajoihisi
« Vastaus #31 : 30.07.2022, 19:26 »
Ole hyvä ja kirjoita kolumni tuosta asetelmasta? Tämä kolumni käsitteli subin rajoja, mutta yhtä tärkeä näkökulma on D:n rajat ja siitä olisi hirvittävän mieluisaa lukea jonkun kirjoittamana. Stereotypiat ovat vahingollisia, enkä toivo ketään Domia leimattavan syyttä sadistiseksi kusipääksi. Enkä lukenut sellaista leimaa tästä kyseisestä kolumnista.

Olisi tosiaan hienoa kuulla myös dominoivien ja sadistien näkökulmaa, joten toivotaan että joku innostuisi kirjoittamaan! Ehdottomasti myös switch voi varmasti tällaisesta näkökulmasta kirjoittaa, siitä itseasiassa voisi saada todella kiehtovaa, reflektoivaa tekstiä.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Sub, sinulla on oikeus rajoihisi
« Vastaus #32 : 30.07.2022, 23:15 »
Olis tervettä kääntää tätäkin asetelmaa välillä niin että Domin  rajat "kiduttaa/kohdella  subiaan ylittyvät ennemmin kuin subin rajat..! -Ei se läheskään aina mene niin että Dom käyttäisi valtaa väärin - on paljon tilanteita  ja ds- suhteitakin joissa subi toivoisi huomattavasti rajumpia otteita kuin mihin Dom kykenee !! Risoo pirusti moinen stereotypia joissa Dom leimataan ja maalitetaan "sadistiseksi kusipääksi" :/
Ole hyvä ja kirjoita kolumni tuosta asetelmasta? Tämä kolumni käsitteli subin rajoja, mutta yhtä tärkeä näkökulma on D:n rajat ja siitä olisi hirvittävän mieluisaa lukea jonkun kirjoittamana. Stereotypiat ovat vahingollisia, enkä toivo ketään Domia leimattavan syyttä sadistiseksi kusipääksi. Enkä lukenut sellaista leimaa tästä kyseisestä kolumnista.

Tää o helppo, siihen mitää kolumnia tarvita :

"Anna pusu!"  ;D

T. Sadistinen kusipää

Lumikello

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Someday but not today/ I will take the easy way
  • Galleria
Vs: Sub, sinulla on oikeus rajoihisi
« Vastaus #33 : 31.07.2022, 02:02 »
 ^Heh, nyt piti käydä uudelleen lukemassa, että tajusin että "sadistinen kusipää" oli joku negatiivinen ilmaisu. Ihan kelpo hellittelynimikin se :)

Mutta asiaan, ite oon usein kysynyt dominoivalta osapuolelta hänen rajojaan (omat rajat ja mieltymykset kerron ihan kysymättä, koska turha keskuttelua pitkittää, jos ei matchaa). Esim. "Onko sulla jotain sellaisia rajoja, jotka mun ois hyvä tietää?" on musta yksi hyvä tapa kysyä. Jos suhde sattuu syventymään, voi sitten pidemmältikin keskustella.

Rajojen venymisestä: mun rajat ainakin venyy kuin huomaamatta sellaisen taianomaisen asian kuin luottamus kautta. Eikä se ole vain luottamus D:hen vaan myös luottamus omaan itseen, omaan kehoon ja mieleen, ja omaan kykyyn sanoa turvasana syvimmässäkin subspacessa.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2022, 02:17 kirjoittanut Lumikello »

nette

Vs: Sub, sinulla on oikeus rajoihisi
« Vastaus #34 : 05.08.2022, 20:39 »
Omalla kohdalla alkaa panikointi ku yrittää edes joku yrittää pakottaa tai tapahtuu vahingossa sellaista jossa en koskaan ole ollut.tuttujen seurassa voinen turvallisesti kokeilla omia rajojani ja niiden venyttämistä vaikka mielenkiintoa olisi paljonkin , mutta se paniikkikohtaus ei ole mukava. Ja tietyt asiat ennenkuin pystyy luottamaan toiseen 100 prosenttisesti niin ei vaan innosta.ylilyöntejä on tapahtunut ja niitä yritetään väistellä tokikaan mulla ei tämän hetken kavereista ole kokemusta mutta silloin joskus kun olin aktiivinen ja olin sisällä sienessä ja arvostan tuota aikaa ihan hemmetisti. Yks ylilyönti tuli kohdalleni ja se ilmeni paniikkikohtauksena sen jälkeen. Eli kuten muut ovat sanoneet omien rajojen säätäminen on tärkeää ja ylipäätään yrittää saada tietoon omat rajansa ja joskus ei vaan pysty olemaan toisen kanssa joka ei kunnioita näitä ja yritäpä sitten vielä muistaa omat rajasi. Kiinnostaa ei kiinnosta lappu on kans kiva täytellä sillä voi päästä eteenpäin ja mielenkiinnon kohteet ja kokeilunhaluisuuskin voi olla myöhemmin tiedossa ja ps .tää teksti on puhelimella ja näen vain puolet tekstistä enkä pysty enään korjaamaan:( .

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Sub, sinulla on oikeus rajoihisi
« Vastaus #35 : 07.08.2022, 21:37 »
Räikein rajan ylitys kohdalleni osui ensimmäisessä vakavassa D/s suhteessa. Kipusession jälkeen, kun olin toipumassa, d tulee ja lyö avarilla poskelle. Siinä rikottiin kaksi rajaa. Minua ei lyödä avarilla poskelle ja minua ei session päätyttyä enää kosketa muuten kuin hellästi. D oli tietoinen kummastakin rajasta.

Tuon kokemuksen jälkeen olen pitänyt hyvin tiukkaa seulaa dominoivien suhteen. Kipusessioita harrastan enää yhden Ihanan Naisen kanssa (naiset kun osaa satuttaa minua paremmin kuin miehet).