Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Strapon. Kumpi valita?

(1/1)

Rope Bunny:
Pyydän apua.
Haluan löytää straponi vaginaaliseen ja suun peliraiskaus.

Neuvokaa minulle paras straponi.

Ehkä jollain on kokemusta..

1. Etsin straponi, joka pysyy tiukasti vyössä (jotta se ei roiku pelin aikana)
2. Onko parempi valita raiskaukseen straponi, tavallinen vai kaksinkertainen?
3.Onko parempi valita straponi vyöhön tai pikkuhousuihin/shortseihin?

Jos se ei ole sinulle vaikeaa, auta minua tekemään valinta

+ mahdollisuus muuttaa kokoa

Pupusaurus:
Toistaiseksi oma mielipiteeni on, että parhaat sträppärit ovat sellaisia, missä on kauttaaltaan säädettävät remmit, plussaa jos olisi ymmärretty että sräppäriä ei asenneta navan korkeudelle vaan alemmas ja, että navan tienoilla voisi olla ihan erillinen vyö tukemassa. Tämä riippunee käyttäjän anatomiasta ja preferensseistä, mutta itselle myös tärkeää, että kiinnityksessä mahdollisuus että voi käyttää läpivientinä eli joko on reikä koko sräppärin läpi tai sitten irrotettava "taustapaneeli". Housumallisia en ole paljolti päässyt koittamaan, mutta niissä arveluttaa mahd säädettävyyden puute, koska kalun mukanapysymisen kannalta on tärkeä saada remmit sopivan tiukalle. Tuplareikämalliset taas näkisin niin, että kivat jos kokee, että on tarvetta tuplapenetraatioon, muuten ei niin visuaalisesti usein miellytä. Näistä ei myöskään kokemusta.

Hallatar:
Pahoittelen, en osaa nimenomaisesti tuohon käyttöön ehdottaa mitään tiettyä, mutta kannattaa ehkä aluksi selata vähän tätä ketjua ainakin ideoiden pyörittelyyn. Vannon edelleenkin itse sen ko. ketjussa mainitun Aslan Minxin nimeen, kelpaa polkea ihan kunnollakin.

https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=4054.msg314406#msg314406

Rope Bunny:

--- Lainaus käyttäjältä: Ms Mstx - 30.07.2022, 15:11 ---Pahoittelen, en osaa nimenomaisesti tuohon käyttöön ehdottaa mitään tiettyä, mutta kannattaa ehkä aluksi selata vähän tätä ketjua ainakin ideoiden pyörittelyyn. Vannon edelleenkin itse sen ko. ketjussa mainitun Aslan Minxin nimeen, kelpaa polkea ihan kunnollakin.

https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=4054.msg314406#msg314406

--- Lainaus päättyy ---

Kiitoksi sinulle❤

Rope Bunny:

--- Lainaus käyttäjältä: Pupusaurus - 29.07.2022, 16:12 ---Toistaiseksi oma mielipiteeni on, että parhaat sträppärit ovat sellaisia, missä on kauttaaltaan säädettävät remmit, plussaa jos olisi ymmärretty että sräppäriä ei asenneta navan korkeudelle vaan alemmas ja, että navan tienoilla voisi olla ihan erillinen vyö tukemassa. Tämä riippunee käyttäjän anatomiasta ja preferensseistä, mutta itselle myös tärkeää, että kiinnityksessä mahdollisuus että voi käyttää läpivientinä eli joko on reikä koko sräppärin läpi tai sitten irrotettava "taustapaneeli". Housumallisia en ole paljolti päässyt koittamaan, mutta niissä arveluttaa mahd säädettävyyden puute, koska kalun mukanapysymisen kannalta on tärkeä saada remmit sopivan tiukalle. Tuplareikämalliset taas näkisin niin, että kivat jos kokee, että on tarvetta tuplapenetraatioon, muuten ei niin visuaalisesti usein miellytä. Näistä ei myöskään kokemusta.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos sinulle❤

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta