Kirjoittaja Aihe: Rsyke ry: Teematiistaimiitti: Toiminnan esittely | TRE 9.8. Artteli 18.30  (Luettu 1786 kertaa)

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Teematiistai: Toiminnan esittely

Mitä yhdistys tekee? Miten se toimii? Miten pääsen mukaan?

On aika tehdä yhdistyksen toimintaa näkyvämmäksi ja helposti lähestyttävämmäksi. Joten mikä olisikaan parempi tapa, kuin tavallisessa tiistaimiitissä hieman kertoa siitä kaikesta! Kysymyksille jää myös varmasti hyvin aikaa. Omille ideoillekin on varmasti tilaa ja voihan täältä löytää parin, jonka kanssa lähteä järjestämään erityisen toivottuja toimintamuotoja: pienryhmämiittejä, fetissibileitä tai mitä ikinä toivotkaan.

Toimintaa saapuu esittelemään ainakin seuraavat henkilöt ja toimintamuodot:
Lita, K-teatteri
Dakini, Nahkanartut
Rovis, Staff ryhmä
Tumppi94, tiistaimiitit ja teematiistait
Paikalla tavattavissa hallituksen puheenjohjtaja IlonaSinulle ja muita hallituksen jäseniä.

Tervetuloa Artteliin, Mustalahdenkatu 22 !

Tito

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 49
  • Moi oon Tito :3
  • Galleria
Mie en valitettavasti töiden takia pääse paikalle, joten kannan pienen korren kekoon kertomalla mitä mä teen!

Oon siis Rsykkeen tiedottaja. Kerron kotisivujen päivittäjälle milloin kotisivuille pitää lisätä jotakin (hallituskin tekee tätä). Sitten mä ylläpidän meidän instagramia, eli teen sinne lähes kaikki mainokset ja tekstit niiden oheen. Jotkut tapahtumat kuten pride viikon jutut ja Fetish Clubit pääsee instaan niin, että tapahtumavastaava laittaa mulle kuvat ja tekstit ja mä postaan ne. Instagramista kaikki menee automaattisesti facebookkiin. Fetlifen tiedotus on toistaiseksi toisella ihmisellä.

Sitten laitan tänne baariin ilmoitukset tiistaimiiteistä tai teematiistai jutuista. Jos tapahtumien vastaavat niin toivoo nii laitan myös tapahtumista, bileistä jne. ilmoituksia.

Tulevaisuudessa mun on tarkotus hoitaa tiedotus kaikkialla eli: kotisivut, instagram, bdsm-baari, facebook ja fetlife.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Tää tulis uudelleen aktivoituvana pienten puolena kuunteleen ja kysyyn kaikilta että mitä me pienet (ehkä vähän isotkin) tahotaan ja tarjolla ois pienten/ vähän pettinenkin kamojen siivoustalkoo suunnittelua!  :)) (Eli miitti jossa lauma eläimiä ja pienet yhteistuumin sotkee tavarat ympäriinsä vielä varaamatonta tilaa ja sit kaikki D handlerit ja isot siivoo sotkut, koska silleenhän se menee?!O:-)

Edustelen samalla Pikkuneuvola blogia. :love:
(Tätä saa myös nykiä hihasta vaikka yksärillä!)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Jospa sitä raahautuisi paikalle. Päivittyisi omat tiedot ja vois miettiä jotain. Vaikka sellasta touhua missä sattuu ja tapahtuu. Ja varsinkin sattuu.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 717
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Onko Rsykkeellä suunnitteilla palata juurilleen, järjestämään hauskoja pileitä? Vai jatkuuko linja poliittisena lentopalloseurana?

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Onko Rsykkeellä suunnitteilla palata juurilleen, järjestämään hauskoja pileitä? Vai jatkuuko linja poliittisena lentopalloseurana?

Kiitos kun kysyit, en ehkä nyt kuitenkaan ymmärtänyt kysymystäsi oikealla tavalla, mutta tule huomenna paikan päälle niin saat vastauksia ja ehkä haluat myös kertoa mitä itse olisit halukas tekemään yhdistyksen hyväksi (pakollista se ei tietenkään ole ja pelkkä osallistuminenkin on jo hieno asia) Yhdistys on juuri niin monimuotoinen kuin sen toimintaan osallistuvat ihmiset ovat ja samalla tavalla myös yhdistyksen tapahtumat ovat osallistujiensa näköisiä  :)

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 717
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Tämä vastasi aika selkeästi kysymykseeni, kiitos.

Digitalis

Onko Rsykkeellä suunnitteilla palata juurilleen, järjestämään hauskoja pileitä? Vai jatkuuko linja poliittisena lentopalloseurana?

Tampereen lentopallo on sitoutumaton eikä siten Rsykeen alainen.
Jatkakaa.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Mulle jäi viikonlopusta sellainen kuva, et kaikki on nyt jäsenten käsissä. Rsykkeestä tulee just sellanen kuin jäsenkunta haluaa sen olevan.


LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Pakkaan ristipistokamat mukaan ja ilmaannun paikalle.

Digitalis

Tulen ehkä käymään :)

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Miitti on kaikille avoin  :)

Eli sinun ei tarvitse olla Rsykkeen jäsen voidaksesi osallistua vaan kaikki ovat tervetulleita.

Thralli

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 35
  • "The whole world is about three drinks behind."
  • Galleria
Tulen käymään.  :D

Susipentu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 67
  • Mowgliette
  • Galleria

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Pitkääkö raahata neulapakki matkaan?