Kirjoittaja Aihe: Polttotatuointeja / polttomerkintää / viiltotatuointeja  (Luettu 2928 kertaa)

polttotatuointi

Moro!

Tarjoan Kangasalla palveluna polttotatuointeja, polttomerkintää sekä viiltotatuointeja. Kaikki työt ovat mittatilaustöitä.

www.polttotatuointi.fi
riku@polttotatuointi.fi

Tuu käristettäväks ite tai tuo subis  8)

Melissax

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 255
  • Pirteä durasel pupu <3
  • Galleria
En löytänyt kuvagalleriaa? Oon varmaan vaan ihan häsä käyttämään sivua  ^-^

polttotatuointi

Moikka Melissax!

Et löytänytkään kuvagalleriaa koska sitä ei vielä ollut / ole.

Teen ensimmäisiä töitä veloituksetta pari kappaletta, saisi samalla kuvia sinne - ketä kiinnostaa - laittakaa viestiä.
Malliksi haluttuun en tarvi kuin vaikka sen perinteisin "tupakka-askin kylkeen piirretyn" mallin - teen loput työt.
Toki jos on heittää pdf tms muu, mukavempaa se on puuhastella.


Sivujen kuvagalleria on tosin nyt avattu ja se avaa ja kertoo hieman tästä sairaasta projektista taustaa... :)


Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Kiinnostava ajatus. Mua jäi kuitenkin mietityttämään että onko siis niin ettet ole aikaisemmin tehnyt tälläistä lainkaan?

Mua mietityttää myös materiaalin puhtaus, että mistä materiaalista polttorauta tehdään eli ettei siinä ole epäpuhtauksia jotka olisi haitallisia siinä isossa avohaavassa joka tästä syntyy.

Myös polttotauoinnin koko mietityttää. En ole terveydenhoitoalan ammattilainen, mutta ensiapukurssilla aikanaan opin että kämmentä suuremmat palovammat on syytä käyttää ensiavussa ja 20cmx20cm  on aikalailla isompi kuin kämmen.

polttotatuointi

Moikka Mia-Rouva! :)

Kiva kun kyselit! Kukaan ei ole seppä syntyessään (paitsi Seppä sukunimen omaavat), kyllä olen vasta harjoittelemassa tätä alaa.

Polttoraudat valmistetaan kertaalleen sulatetusta alumiinista tai messingistä, tämän jälkeen jyrsitään haluttu kuvio, materiaali on siis puhdasta valumetallia.

Kaikki laitteet ovat puhdistettuja ja kaikki kontaktipinnat kuumennetaan noin 500 celciuksen lämmössä.
Asiakkaan iholta ajellaan karvoitus pois sekä iho desinfioidaan ennen polttoa kyseiseltä kohdalta huolellisesti.

Juu tuo 20x20cm on iso, en kiellä. Sillä mainitsenkin sivuillani että riippuen poltettavan alueen koosta, joko kotiin saatettuna tai moikkaamaan Acutaan henkilökuntaa :)

polttotatuointi

Hei te kanssapervot jotka tykkää kivusta!  O0

Tulisitko koekaniiniksi polttotatuointiin?  ;)

Koekaniinille veloituksetta.  8)

Terv

Riku
riku@polttotatuointi.fi

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Ihanko oikeasti asiakkaasi pystyvät menemään sairaalahotelliin, jossa henkilökunta pitää huolta? Ja hieman epäilen, että Acutassa suhtaudutaan kovin myönteisesti siihen, että lähetät asiakkaasi sinne? Kyseessä on päivystys, joka on muutenkin täynnä ja resurssivajeen piinaama.

Laajoja palovammoja saaneet potilaat ja potilaat, joilla on palovammojen lisäksi muita vammoja, tulevat suoraan ambulanssin tuomana sairaalan päivystykseen
Lainaus on Taysin sivuilta.

Kyllä, en ymmärrä miten voit lähettää asiakkaitasi Acutaan. Polttomerkit tulisi tehdä niin pienissä osissa, ettei tarvetta päivystykseen siirtymiseen tule. IMHO.

polttotatuointi

Moikka Ms. M

Ja kiva kun herätit keskustelua aiheesta. Toki jos ajattelee asian noin että "siellä tuskin suhtaudutaan myönteisesti" homman sävy saa ihan väärän sävyn.
Tietääkseni Acuta hoitaa kaikkia jotka sinne menevät, heitä kuitenkaan tuomitsematta mistä syystä sisään kirjaudutaan.
Itse sanoisin että vastuuntunnollisempaa se on mennä Acutaan jos jokin menee pieleen tai haava tulehtuu, kuin jäädä ilman hoitoa.

Mutta mielipiteitä on monia. Ja kuten olen tässä jo kaikille sanonut, tämä on harjoittelua - vinkeistä otan opikseni. Joten kiitos Ms. M mielipiteestäsi ja ajatuksistasi :)

Sinna Janette

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 13
  • Orjanartuksi haluava "tyttö"
  • Galleria
Hei te kanssapervot jotka tykkää kivusta!  O0

Tulisitko koekaniiniksi polttotatuointiin?  ;)

Koekaniinille veloituksetta.  8)

Terv

Riku
riku@polttotatuointi.fi

mua voisi kiinnostaa olla koekaniinina...

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 717
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Miksi jonottaa päivystyksessä piripäiden seassa tuntikausia, kun voi varata ajan lekurille etukäteen? Mikä toi Acuta-fiksaatio on, eihän tää hoidon tarve tule yllätyksenä.

siveysvyöorjaj83

Minusta aloittaja on ilmoittanut reilusti ja rehellisesti mistä on kysymys , jokainen voi sitten itse miettiä haluaako vai ei. 👍 Eihän tuossa mitään laitonta tapahdu. Itsekkin miettinyt tuollaista hommata ja jossain vaiheessa etsinkin tekijää.

polttotatuointi

Hei hienoa että mun projekti herättää tuntemuksia! Teen siis jotain oikein :)

Sinna Janette, laitan YV.

Ja kaikki muut, tänks kommenteista ja mielipiteistä - keep 'em coming! :)