Kirjoittaja Aihe: Jyväskylän baarimiitti to 29.12. klo 18 - Musta Kynnys  (Luettu 1143 kertaa)

Ihan_vaan_Markku

Torstaina 29.12. klo 18 alkaen kinkymiitti Jyväskylässä, ravintola Mustassa Kynnyksessä.

Ryhmitymme sisäänkäynnistä vasemmalle aivan perällä takapöydissä. Pöydällä on pehmoleluja tunnistamisen helpottamiseksi (mm. Miittihippo, sekä jo vanha tuttavuutemme Loch Nessin hirviö).

Tilaisuus on rento ja vapaamuotoinen sekä avoin kaikille kiinnostuneille. Paikalle voit tulla sellaisena kuin olet. Osallistujan ei tarvitse olla minkään yhdistyksen/sivuston jäsen eikä pukukoodia ole. Ravintola saattaa tosin vaatia säädyllistä pukeutumista.

Tervetuloa!

Pip

Olen tuolloin paikkakunnalla ja mietin osallistumista, eli lähdenkö kotiin ennen miittiä, vai sen jälkeen.

Pip

Olen tuolloin paikkakunnalla ja mietin osallistumista, eli lähdenkö kotiin ennen miittiä, vai sen jälkeen.
Tää päätettiin mun puolestani, eli tuun sulostuttamaan teitä seurallani.

Köysimestari

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 159
  • Sitoo ja piiskaa.
  • Galleria
    • Taidetta
Olen tuolloin paikkakunnalla ja mietin osallistumista, eli lähdenkö kotiin ennen miittiä, vai sen jälkeen.
Tää päätettiin mun puolestani, eli tuun sulostuttamaan teitä seurallani.

Mahtavaa!

Pip

Oli niin mukava miitti, että jouduin toteamaan "vittu, viis minuuttia!!!" ja lähdin juoksemaan (mikä lähinnä näyttää köpöttelyltä näilla nilkoilla), Ehdin onneksi kotiintuovaan dösään, koska rovaniemeltä tuleva dösä oli myöhässä. Muuten en olis ehtinyt.

Gardener

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 17
  • Piiskaa sisällä ja puutarhassa
  • Galleria
Oli niin mukava miitti, että jouduin toteamaan "vittu, viis minuuttia!!!" ja lähdin juoksemaan (mikä lähinnä näyttää köpöttelyltä näilla nilkoilla), Ehdin onneksi kotiintuovaan dösään, koska rovaniemeltä tuleva dösä oli myöhässä. Muuten en olis ehtinyt.

Nopeat liikkeet ovat näyttäviä vai miten se oli ;D. Oli taas jälleen kerran kiva miitti, kiitos järjestäjille.