Kirjoittaja Aihe: Kysy pieniltä!  (Luettu 13984 kertaa)

Vimpula

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Property of Juutti ❤️
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #45 : 01.10.2022, 10:26 »
Kiitos Punisher, kun kysyit suoraan! On kovin vaikea lukea toisten ajatuksia  :)

Miksi pikkuistelijat lähtökohtaisesti odottavat että ihan jokainen D tai M on lähtökohtaisesti kiinnostunut heidän ylitsepursuavasta  maailmasta johon on aivan liian usein ympätty mukaan myös muita elementtejä mukaanlukien brättäily?

Mielenkiintoista. Mikä saa sinut olettamaan, että tämä olisi jokaisen pikkuistelijan lähtökohta? Olen pikkuistelija, mutta en minä ainakaan avaa tätä maailmaani kuin omalle Isolleni. En todellakaan ole herkkä ja haavoittuva kenen tahansa edessä. Pikkuistelija ei myöskään automaattisesti ole brättäilijä. Eli olet väärässä, pikkuistelijat eivät lähtökohtaisesti toimi olettamallasi tavalla.

Punisherille takaisin: mikä oikeuttaa sinut niputtamaan yhden ihmisryhmän itse tekemääsi, negatiiviseen lokeroon ja yleistämään sen koskemaan kaikkia ko. ihmisryhmän edustajia? Niin, ei mikään. Se on ainoastaan huonoa käytöstä. Sitä ei pidä hyväksyä, ei myöskään meidän pikkuisten. Me olemme ihan yhtä tärkeitä ihmisiä kuin ovat D:t, subit tai vaikka TrueMasterit. Myös meitä tulee kunnioittaa. Siksi sanon suoraan, että käytöksesi tässä ketjussa ei ole ok. Sitä ei tule hyväksyä.

Fiksu ihminen osaa mokattuaan pyytää anteeksi ja väistää takavasemmalle. Hyvää jatkoa, Punisher.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #46 : 01.10.2022, 12:22 »
Itse pidä erittäin, jopa ratkaisevan tärkeänä, ettei seksuaalisen suojaikärajan ylittävien aikuisten konsensuaalisia leikkejä sotketa edes tässä yhteydessä pedofiliaan. On kuitenkin aivan ilmeistä, etteivät nämä kaksi asiaa kohtaa tässä toisiaan millään tasolla. Erilaiset seksuaaliset roolit ja asetelmat ovat, tai niiden pitäisi olla, ihan ok järkeville aikuisille.

Aihe on jossakin määrin tabu ja varmasti se joitakin vistottaa aika tavalla. Itse en täysin ymmärrä tätä dynamiikkaa ja/tai tarvetta sellaisen toteuttamiselle, omaten varmasti virheellisiä oletuksia ja asenteellisia ennakkoluuloja. Onneksi sillä ei ole paskankaan väliä.

Tämä on joillekin se maailman paras juttu ja kuumottavin leikkiasetelma. Hyvä niin. Ei kaikkea tarvitse ymmärtää, eipä edes tykätä, mutta se ei tarkoita etteikö voisi elää ja antaa toisten elää. Jokainen tavallaan.

Vimpula

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Property of Juutti ❤️
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #47 : 01.10.2022, 15:48 »
Katri Valan puisto..

Siellä oli Nasujaiset ja tapahtui merkittäviä ylilyöntejä näiltä ns. pikkuistelijoilta..
Syksy oli se kun Mäkelänkatua rakennettiin..

Se että tätä tuputetaan aikuisten  iestän käskytyksellä nasujaisikäisille ei ole hyväksyttävää minkään mittapuun mukaan...

Nyt on Punisherilla niin vahva salaus viestinnässään päällä, ettei tästä ota tolkkua Pienikään. Jos sinua noin kovin on jäänyt jokin asia vaivaamaan, mikset käsittele sitä asianomaisten kanssa, vaan kohdistat pahan mielesi yleistäen koko ihmisryhmään? Toistan sanomaani, tämä ei ole ok. Saisit mennä nurkkaan häpeämään käytöstäsi.

Kaikille muille pienille haleja ja hattaraa, sekä ihanaa viikonloppua  :love:

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #48 : 01.10.2022, 15:52 »
No kysytään nyt sitten ihan suoraan..

Miksi pikkuistelijat lähtökohtaisesti odottavat että ihan jokainen D tai M on lähtökohtaisesti kiinnostunut heidän ylitsepursuavasta  maailmasta johon on aivan liian usein ympätty mukaan myös muita elementtejä mukaanlukien brättäily?


Ymmärrän tämän tällä tavalla. Vähän samaa kuin bräteillä, jotka brättäilevät kaikkien kanssa odottaen saavansa vastakaikua keneltä tahansa.
Pikkuiset saattavat tuoda esille pikkuisuuden höttöhattaraklitter-maailmaa myös niille ketkä eivät ole siihen orientoituneet eivätkä sitä halua.

Eli ns väkisin tyrkyttäminen siinä seurassa missä muut intressit.


Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #49 : 01.10.2022, 16:24 »
No kysytään nyt sitten ihan suoraan..

Miksi pikkuistelijat lähtökohtaisesti odottavat että ihan jokainen D tai M on lähtökohtaisesti kiinnostunut heidän ylitsepursuavasta  maailmasta johon on aivan liian usein ympätty mukaan myös muita elementtejä mukaanlukien brättäily?

Vai pitäiskö kysymystä vielä tarkentaa ja pinpointata ne  julkiset käyttäytymismallit jotka herättävät kummeksuntaa??

Round 1 - Let's go!
https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=34755.msg566793;topicseen#new

Oon valmis vastaamaan vielä laajemmin tuohon ilmoille heittämääsi "julkipikkuisuuteen" myöhemmin. Nyt just kuitenkin kaipaan kylmäksi jäähtynyttä kurpitsakeittoani, kahvijälkkäriä ja päiväunet vitt..

Kiitos ja anteeksi tämän ketjun laajenemisesta aiheisiin, joita siihen ei ollut tarkoitus tupsahtaa.
Alkuun sain tästä palautetta että se on ollut kaiken raskaan keskellä ihanan kevyt ja hattarainen. Kiitos siitä.
Sytytin tuon linkatun nuotion tarkoituksella - Siellä on tilaisuus grillata aihetta avoimesti, tervetuloa.

~ Nelli

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #50 : 01.10.2022, 16:47 »
No kysytään nyt sitten ihan suoraan..

Miksi pikkuistelijat lähtökohtaisesti odottavat että ihan jokainen D tai M on lähtökohtaisesti kiinnostunut heidän ylitsepursuavasta  maailmasta johon on aivan liian usein ympätty mukaan myös muita elementtejä mukaanlukien brättäily?


Ymmärrän tämän tällä tavalla. Vähän samaa kuin bräteillä, jotka brättäilevät kaikkien kanssa odottaen saavansa vastakaikua keneltä tahansa.
Pikkuiset saattavat tuoda esille pikkuisuuden höttöhattaraklitter-maailmaa myös niille ketkä eivät ole siihen orientoituneet eivätkä sitä halua.

Eli ns väkisin tyrkyttäminen siinä seurassa missä muut intressit.

Tällainen on kyllä ikävää. Itsekin muistan kun menin ensimmäiseen kinkymiittiini. Siellä oli jotain ihme D/s-väkeä, jotka olettivat että heidän löpinänsä piiskakahleköysi-50harmaansävystä kiinnostaisivat minua. 100% heistä on tällaisia, 24/7/365. Ihan kaikki. Siksi he ovat kaikki todella ikäviä ihmisiä. Voisi lisäksi kysyä, kuinka monella heistä on uimamaisterin paperit? Minulla on uimamaisterin paperit, joten ihan uimamaisterin auktoriteetilla heitä ja heidän touhujaan tässä vaan arvostelen.

lisäksi muistan toisenkin tapauksen.. malminkartanonhuipulla.. olympiastadionin remontin aikaan.. tapahtui ylilyönti.. en aio kirjoittaa siitä tämän enempää.. tietäjät tietää..

Rookie

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 471
  • Not all who wander are lost
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #51 : 01.10.2022, 19:53 »
Kummat on parempia, animaatiot vai piirretyt? Ja mitä niiden kanssa pitää olla tarjolla?
Limpparia vai kaakao kaikilla mausteilla?

miss.kitty.cat

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 53
  • kaikki on pinkkejä sisältä.
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #52 : 01.10.2022, 20:24 »
Onko vaaleanpunainen ja pinkki sama asia?

Eivät ole. Pinkki on suomeksi räväkkä sävy kun taas vaaleanpunainen on herkkä ja vaalea sävy. Kun taas englanniksi pink on vähän molempia. Minä rakastan vaaleanpunaista.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #53 : 01.10.2022, 23:35 »
Täysin asialliseen kysymykseeni ei aikanansa kyennyt vastaamaan silloinen ns. pikkuistelun liideri..

Tälläkään hetkellä en odota asiallista vastausta siihen ja varsinkaan muista kaupungeista käsin miksi tätä suunnataan alaikäisille tytöille....

Tuo haaveilu munille potkimisesta on pantu korvan taa Punisherin ystävien vinkistä..
Todella hyvä tietää ken sitä toivoo...

Punisher ei unohda....

Pliis! Suosittelen jatkamaan näitä kommentteja tuonne toiseen ketjuun. Vastaan sulle siellä mielelläni noihin kaikkiin kysymyksiin, kunhan vaan oma pääkoppani ehtii ensin ajatella ennen kuin kirjoitan. Et odota asiallista vastausta varsinkaan muista kaupungeista? Joo, okei, voin tulla Helsinkiin? Vaan vastaamaan sulle kasvotustenkin jopa, heti kun omat aikataulut sallii ja jos se mun sijaintini nyt on vastauksen kannalta oleellinen. Siihen asti saat tyytyä tuohon puhuttelevan pikkuisuuden nuotioon, jonka sytyin ja lämmitellä sen etäisessä loimussa.

"Miksi tätä suunnataan alaikäisille tytöille...." ??? Mitä niin? En vieläkään oikein ymmärrä, mutta se johtuu tällä hetkellä kellonajasta. Kyllä minä tajuan mitä tarkoitat ja ymmärrän mistä ilmiöstä puhut, olisi tuohon yks vastauskin mielessä, mutta just nyt en jaksa muotoilla sitä nätisti. Palataan asiaan aamulla.

Haaveilu potkimisesta. Niin siis minä en haaveillut mitään, ilmoitin vain huumorilla että jos kukaan tekstin lukeva asiasta innostuu niin tuolla hetkelllä idean saatuani saattaisin jopa harkita toteutusta halukkaalle kohteelle. Tosin, mä en ole niin sadisti että se olisi oikeasti kivuliasta. Luultavasti tekisin sen mahtipontisesti pienellä 36-37 koon jalalla, villasukissa ja tikkari suussa. Valittaisin ja kysyisin että miks vain mun varpaisiin sattui. Se ei siis sinänsä ollut mikään vihjaus kohdistuen sinuun tai kenellekään suorasti - se oli vain toteamus niille, jotka lukivat tekstin ja näkivät lauseen munien potkimisesta.

Et tunnu unohtavan, vaikka tästäkin ketjusta olen pyytänyt jo useamman kerran siirtymään tuonne toiseen. En viitsi vaivata ylläpitoa näin vähäpätöisellä asialla, mutta toivoisin että tämä tietty keskustelu keskustelijoineen siirtyy sinne. Mä vastaan sulle sen puolella aamulla paremmin. Kerron sulle asioita pikkuisuudesta, ihmisen seksuaalisuudesta, nuoruudesta ja siitä - miten yleistävät oletukset ja nuorten kulttuurin ilmiöt ovat menneet sulla päässä sekaisin. Toivon että odotat innolla, sillä mä ainakin odotan. Mä mm. opiskelin sitä nuoruuttakin kolme vuotta, osittain just näiden vastausten takia.  >:D
***

Te jotka yhä jaksatte lukea: Pistäkää vaikka aamulla kahvinkeitin ja popparit valmiiksi. Mulla ei oo muutakaan elämää näköjään nyt viikonloppuna, niin voin käyttää aikani tähän foorumiväittelyyn, jota jo niin moni muukin ketju on saanut osakseen aiemmin. :))

Kaikille pikkuisille jotka ei tätä ketjua enää jaksa lukea:
Oon pahoillani että pikkuisuuden läsnäolo kääntyy täällä yhä lähes aina tällaiseksi olemassaolon taisteluksi. Se ei ole kivaa, mä tiedän. Mutta mennään eteenpäin vaan, niin kuin Tuttiritari Rosinantella konsanaan. Ehkä vielä joku päivä meillä on yhtä hyväksytty ja ylpeä imperiumi niin kuin muilla bdsm ja kinky alalajeilla. Sitä päivää odotellessa.  O:-)

~ Väsy Nelli

belladonna

Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #54 : 01.10.2022, 23:39 »
Itse pidä erittäin, jopa ratkaisevan tärkeänä, ettei seksuaalisen suojaikärajan ylittävien aikuisten konsensuaalisia leikkejä sotketa edes tässä yhteydessä pedofiliaan. On kuitenkin aivan ilmeistä, etteivät nämä kaksi asiaa kohtaa tässä toisiaan millään tasolla. Erilaiset seksuaaliset roolit ja asetelmat ovat, tai niiden pitäisi olla, ihan ok järkeville aikuisille.

Aihe on jossakin määrin tabu ja varmasti se joitakin vistottaa aika tavalla. Itse en täysin ymmärrä tätä dynamiikkaa ja/tai tarvetta sellaisen toteuttamiselle, omaten varmasti virheellisiä oletuksia ja asenteellisia ennakkoluuloja. Onneksi sillä ei ole paskankaan väliä.

Tämä on joillekin se maailman paras juttu ja kuumottavin leikkiasetelma. Hyvä niin. Ei kaikkea tarvitse ymmärtää, eipä edes tykätä, mutta se ei tarkoita etteikö voisi elää ja antaa toisten elää. Jokainen tavallaan.

 :love:

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #55 : 02.10.2022, 00:36 »
Kysymys pieneltä toisille: onko teillä isosisko (isoveli) moodia, joka saattaa käynnistyä pienempien pienten seurassa?

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #56 : 02.10.2022, 03:02 »
Kysymys pieneltä toisille: onko teillä isosisko (isoveli) moodia, joka saattaa käynnistyä pienempien pienten seurassa?

Jossain määrin, joo. Toisaalta mulla on myös noin muuten huolehtiva puoli, joka käskee ihmisten laittaa pipon päähän siellä on kylmä, varoa liukkaissa portaissa ja laittaa viestin kun on päässyt kotiin epämääräisiltä alueilta myöhään illalla.

Vimpula

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Property of Juutti ❤️
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #57 : 02.10.2022, 07:38 »
Mielestäni ylläpidon olisi jo aika puuttua Punisherin touhuihin. Hän on ketjussa, johon ei selvästi kuulu, toteuttamassa agendaansa, mikä ei muille aukea (tuskin koskaan aukeaakaan). Häntä on pyydetty poistumaan ketjusta, silti hän jankkaa. Tällaista kinksheimaamista ei soisi alustalla tapahtuvan.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #58 : 02.10.2022, 09:58 »
Kait noissa tapahtumissa viitataan johonkin kinky miittiin tai ulkotapahtumaan, joka on joko tarkoituksella tai epähuomiossa järjestetty niin, että samaan paikkaan, missä sitten lukion aloittava ikäluokka on ollut viettämässä nasujaisiaan. Puhutaan siis suojaikärajan molemmin puolin olevista nuorista. Mäkelänkadulla on yksi tietty klubi ja ilmeisesti samasta ajankohdasta kuin mihin sen rakentaminen sijoittuu, keskustellaan tässä.

Paikalla olleiden henkilöiden mukaan näille nuorille on jutusteltu mukavia ja ilmeisestikin joidenkin toimesta markkinoitu paikalle rakennettavaa klubia ja jonkun näköistä seuran hakua tässä on esiintynyt. Osan mielestä pikkustelua käytetty tässä myös niin, että Daddy olisi ohjeistanut omaa pikkustaan toimimaan "puhemiehenä" seuranhaussa näiltä oikeasti pikkutytöiltä. En ole itse ollut paikalla enkä tiedä kenen sanomiset tässä pitävät paikkaansa ja kenen ei. Todennäköisesti vähän kaikkien käsitys siitä, mitä oikeasti on tapahtunut, on muuttunut vuosien saatossa.

Tämä on tavallaan väärä ketju keskustella tästä, siitä olen samaa mieltä monen kanssa. Samaten itse en näe noin suoraa yhteyttä pedofilian kanssa itse pikkustelussa kuin mitä tässä tulkitaan ja osalla onkin ilmeisesti. Mutta ymmärrän myös tuohtumuksen, että pukeudutaan ja käyttäydytään ikään kuin oltaisiin samaa ryhmää näiden nuorten opiskelijoiden kanssa ja keskustellaan seksiseurasta. Varsinkin kun vastapuoli on jossakin määrin humalassa ja osa ensimmäisiä kertoja eläessään. Siinä on ristiriita. Omassa päässä hemmetin iso sellainen. Joku sanoi, että asiassa ei ole mitään pahaa jos lakia ei ole rikottu eikä ketään ole vastentahtoisesti seuraksi pyydetty tai saatu. Siitäkin olen eri mieltä. Minusta aikuisella on aikuisen vastuu ja vaikka suojaikäraja ylittyisi niin minusta sillä aikuisella on isompi vastuu vaikka lain mukaan ei olisikaan. Nuoren seksuaali-identiteetti vasta hakee itseään ja on hyvin herkkä ja tietyllä tavalla otollista maaperää kaikenlaisille väärinkäytölle. Tässä kaiketi osin syyllistetään pikkuisia siitä, että he ovat myös näitä nuoria lähestyneet ja jonkun tulkinnan mukaan houkutelleet sitten mukaan seuraksi. Sitä en tiedä onko seuraa saatu eikä se ole se pointti vaan se, että vaikka Daddy kuinka ohjeistaisi, niin se kinky pikkunen on myös pihjimmiltaan aikuinen ja hänellä siellä taustalla aikuisen kypsynyt ja kehittynyt ajatusmaailma, eikä hänkään voi omaa vastuuta paeta. Jos Daddy on läpimätä ja ohjeet todella tuon kaltaisia, on ikävä kyllä sen pikkuisen vastuu sanoa sille Daddylleen, että "en leiki sun kanssa".

Sellainen isompi keskustelun aihe ei minusta ole ovatko isot tai pikkuiset jotakin vaan se, että onko meillä kinkyinä joku kollektiivinen vastuu siitä, mitä eri tapahtumissa sallitaan tehtävän. Sallitaanko edellä mainitun kaltaista toimintaa, sallitaanko kesällä Vic:n ympärillä velloneen ketjun tapahtumien kaltaista toimintaa, sallitaanko ylipäätään vähintään moraalisesti väärin ja lain mukaan harmaalla alueella olevaa toimintaa. Kenen asia tähän olisi puuttua? Yhdistysten? Tapahtuman järjestäjien? Vai voisiko näissä olla sellaista entisajan "koko kylä kasvattaa" hengen mukaista kollektiivista vastuuta, jossa porukalla sanouduttaisiin irti väärinkäytöksistä?





Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysy pieniltä!
« Vastaus #59 : 02.10.2022, 11:56 »
...
« Viimeksi muokattu: 02.10.2022, 13:13 kirjoittanut Lady Whip »