Kirjoittaja Aihe: Sähköstimuloinnista  (Luettu 4237 kertaa)

Wexu

Sähköstimuloinnista
« : 21.10.2022, 19:41 »
Liittyy tuolta artikkelit osiosta löytyvään juttuun eli
https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=1022.0

Aika vanha tuo artikkeli ja tietokin kuten linkit osin vanhoja. Esim. artikkelissa viitattua SmartStim sivustoa ei taida enää olla olemassa. Tuo vanha juttu oli kans etupäässä keskittyny kaupallisiin sähköbokseihin ja DIY vehkeet ohitettiin pienellä maininnalla. Kaupalliset vermeet on aika kalliita ja mitä oon juttuja muualta lueskellu niin eivät välttämättä toimi kauheen hyvin stereostimmauksessa vaikka laitteessa oliski audio inputti.

Siis kysymys kuuluu, että onko ihmiset rakennelleet itte noita sähköbokseja ja jos niin minkälaisilla ohjeilla ja onnistumisilla?

Olis täs yks tämmönen sivu miltä löytyy rakennusohjeet ihan suomeksi ja osalistauksetki:
http://estim-reviews.epizy.com/hardware.html

On tuolla sivustolla muutaki asiaan liittyvää tarinaa vähän samantapasta kuin oli tuossa alkuun laittamassani tän saitin artikkelissa.

Pip

Vs: Sähköstimuloinnista
« Vastaus #1 : 21.10.2022, 19:59 »
Itseasiassa just 10 min sit oli juttua ja mä haluaisin tietää, että minkä verran pistetään vastuksia sähkökärpäslätkään, ettei se polta ihoa karrelle?

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Sähköstimuloinnista
« Vastaus #2 : 21.10.2022, 20:06 »
E-stim Systemsin 2B power boxille suositus ja kun sen hankkii, kannattaa hommata se usb kaapeli siihen myös. Tuohon boxiin on tulossa kanssa softapäivityksiä ja sitten sitä pystyy myös ohjaan tietokoneella kyseisen kaapelin kautta ja puhelimella bluetooth boxin kautta tai sillä samaisella usb kaapelilla!

bondm74

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 161
  • Nick: Bondi
  • Galleria
Vs: Sähköstimuloinnista
« Vastaus #3 : 21.10.2022, 20:07 »
Sähkökärpäslätkästä olen tehnyt sähkökepin. Ihan vaan poistanut sen verkko-osan, laittanut varren tilalle ja sähkötöpselistä ottanut ne piikit elektrodeiksi.
Tehoa voi säädellä sillä kun painaa sitä nappia ja päästää irti niin varaus purkautuu. Esim. sekunnin kuluttua napin painamisesta tulee tietynlainen säpsy. 2 sekunnin päästä onkin paljon pienempi. Napin painaminen lataa kondensaattorin.
Elektrodit ovat n. 2cm päästä toisistaann niin virta menee lyhyen matkaa kehossa. Eli vaaraa siinä mielessä ei ole että menisi esimerkiksi sydämmen läpi.

Vastuksia en ole miettinyt. Enemminkin isompia kondensaattoreita että saisi vähän enemmän potkua.

Laitteista mulla on marketti tens, sitten Erostekin 312b jonka ostin 2004. Lisäksi neon wand.

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Sähköstimuloinnista
« Vastaus #4 : 21.10.2022, 20:10 »
Itseasiassa just 10 min sit oli juttua ja mä haluaisin tietää, että minkä verran pistetään vastuksia sähkökärpäslätkään, ettei se polta ihoa karrelle?

Kannattaa testata eri vastuksilla ja pitää muistaa, että vaikka ostanutkin 2 samanlaista lätkää, niin sama vastus ei ole välttämättä riittävä tai tekeekin siitä ihan miedon... noissa kun ainakin aikoinaan ollut ihan sekasikiäisiä kondensaattoreita...  mutta testaa 1K ohmia tai 10kOhmia... en muista enään mitä olen käyttänyt, sen verran aikaa kun noita modailin, ja silloin kanssa käytin erikokoisia vastuksia.

Pip

Vs: Sähköstimuloinnista
« Vastaus #5 : 21.10.2022, 20:55 »
Itseasiassa just 10 min sit oli juttua ja mä haluaisin tietää, että minkä verran pistetään vastuksia sähkökärpäslätkään, ettei se polta ihoa karrelle?

Kannattaa testata eri vastuksilla ja pitää muistaa, että vaikka ostanutkin 2 samanlaista lätkää, niin sama vastus ei ole välttämättä riittävä tai tekeekin siitä ihan miedon... noissa kun ainakin aikoinaan ollut ihan sekasikiäisiä kondensaattoreita...  mutta testaa 1K ohmia tai 10kOhmia... en muista enään mitä olen käyttänyt, sen verran aikaa kun noita modailin, ja silloin kanssa käytin erikokoisia vastuksia.
Iso kiitos tästä.

Wexu

Vs: Sähköstimuloinnista
« Vastaus #6 : 22.10.2022, 18:06 »
E-stim Systemsin 2B power boxille suositus...

OK, mutta en niinkään nyt tässä vaiheessa kiinnostunu itte noista kaupallisista vermeistä (enkä myöskään kärpäslätköhommeleista) kun jo entuudestaan kokemusta ET-312:sta. Nyt oli ajatus nimenomaan stereostimmauksesta ja noista itterakennetuista vimpaimista.