Kirjoittaja Aihe: Puhutteleva pikkuisuus  (Luettu 10787 kertaa)

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Puhutteleva pikkuisuus
« : 01.10.2022, 16:10 »
Ensin tässä söpöksi tarkoitetussa ketjussa: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=34625.0 pohdittiin ääneen hieman kärkkäästi pikkuisten omaa vanhemmuutta. Siitä se kaikki lähti. Sen minä vielä sulatin, sillä se kysymys oli suhteellisen normaali. Ihan keneltä tahansa kinkyltä voisi kysyä, oletko äiti tai iskä ja vaikuttaako se sinun kinkyyteen? Se ei haitannut.

Se mikä haittasi, oli yleistys ja niputus.
Vaikka pidän ehkä ajatuksena nippusiteistä ja yhdessä, isossa pikkuisten kasassa makaamisesta, niin en pidä siitä että pikkuisuus luokitellaan geneerisesti Punisherin sanoin: Kiukuttelevien tarhaikäiseksi identifioituvien kotiäitien jutuksi. Ei. Sitä minä en hyväksy. Ja by the way, Nelli ei ole äiti. Nelli on sinkku, rietas ja väsyneen onnellinen yli kolmekymppinen - joka aikoo olla ihan saatanan hyvä äiti sitten jos lapsia koskaan saa.

Pikkuisia on niin monta kuin on pikkuisen roolin tai luonteen omaavaa pientäkin. Meitä ei valmisteta tehtaassa, meillä ei kaikilla ole tikkarinmuotoista glitter leimaa perseessä. Me emme ole pehmoleluja. Me olemme ihmisiä vitt.. (Anteeksi että puhun välillä paljon paskaa ranskaa, mutta voimakkaat sanat kuuluvat voimakkaisiin lauseisiin.)

Ja tässä se, mikä alkoi mennä hermoon:
No kysytään nyt sitten ihan suoraan..

Miksi pikkuistelijat lähtökohtaisesti odottavat että ihan jokainen D tai M on lähtökohtaisesti kiinnostunut heidän ylitsepursuavasta  maailmasta johon on aivan liian usein ympätty mukaan myös muita elementtejä mukaanlukien brättäily?

Vai pitäiskö kysymystä vielä tarkentaa ja pinpointata ne  julkiset käyttäytymismallit jotka herättävät kummeksuntaa??

Noh:
Miksi kukaan meistä ikinä puhuu omasta kinkistään muille?
Miksi sukkafettari pukeutuu tennissukkiin töissä joka päivä?
Miksi sadisti nauraa vahingoniloisena kun kaveri lyö varpaansa pöytään?
Miksi domina tahtoo että joku kantaa hänen hanskikkaansa suussaan?
Anteeksi, kyselyikäni villiintyi. Suoristan rillit, hetki..

Pikkuiset eivät _odota_ mitään. Pikkuiset eivät lähtökohtaisesti lähde puhumaan ihmiselle ajatellen että "Hei sinä pervo ihminen, kiinnostu minun glitterpurkista ja anna mulle tikkari tai potkin sua munille, jotta saan piiskaa!"(Silti: Nyt jos joku hullu innostui munille potkimisesta niin pistä yksäriä. Mä haluan luultavasti purkaa tän idean johonkin). Ylitsepursuava mielikuvitus oman kinkin suhteen voi olla kenellä tahansa. Yhtä hyvin voisin itse kysyä että: "öö, miksi joku supermasokisti alistuva olettaa että mua kiinnostaa kuulla kuinka verille sen D tai M hakkaa sen viikonloppuna?". Vastaus on yhä silti sama. Ei oleta, hän vain luultavasti jakaa asiaa jossain sellaisessa paikassa, missä kuvittelee sellaisen jakamisen olevan turvallista ja hyväksyttävää. Minä satun vain istumaan samassa kahvipöydässä. Jos minua ei kiinnosta kuulla, minä voin vaihtaa pöytää siihen, jossa puhutaan kiilusilmä pehmojen silmien väristä. Toisaalta, kanssakinkynä minua saattaa kiinnostaa miksi kyseisen masokistin D tai M aikoo hänet hakata, mitä hän teki ansaitakseen tai saadakseen kyseisen session? Silloin minä istun kiltisti ja kuuntelen, kysyn asiallisesti. Enkä heittele tyhmiä kysymyksiä kuten: "Onko sinulla ongelmia kivun kanssa kun suhteesi siihen on noin väärä?" - sillä se ei ole minun paikkani kysyä moista.

Pitäisikö tarkentaa: julkiset käyttäytymismallit ja niiden kummeksunta. Kyllä piti! Kiitos siitä.

Tarkoitat siis kunkin yksilön omaa käytöstä, eli sitä livenä ja julkisesti ympäriinsä tössöttävää ihmistä. Siitäkään ei saisi yleistää. Pikkuisia on paljon heitäkin, joista et päällepäin tajua ollenkaan että ovat mitä ovat. Pikkuisia on myös heitä, jotka jäävät kotiin ja eivät uskalla olla omia itsejään edes siellä missä se olisi ok, koska pelkäävät. Pelkäävät juuri tämänkaltaisia yleistyksiä, sitä ettei pehmolelu kainalossa tapahtumaan meneminen ei ole jonkun mielestä ok - vaikka se pehmolelu olisi luvannut ettei satuta ketään. Se mitä me kukin ollaan julkisesti, arkisin ja iltaisin, yölläkin jopa - on meistä jokaisen oma asia. Se, mikä näkyy päällepäin ja ulospäin on usein vain ohut pintakalvo koko totuudesta. Jos Punisher olet törmännyt niihin 24/7/365 pikkuisiin jotka kiukuttelevat ja sanovat olevansa tarhaikäisiä niin herää kysymys: missä sä pyörit? Oletko tippunut johonkin kaninkoloon, jossa on jatkuvat pikkusreivit?

Minä esimerkiksi, olen ihan vaan minä.
Nelli on osa minua ja sen mukana kinky puoleni kehittyy jatkuvasti uusia ideoita saadessaan. Se jos käyttäydyn kiukuttelevan tarhakakaran tavoin, on usein muista ihmisistä saadun yllykkeen tuotos. Jos mua ei yllytetä niin en mä keksi mitään tyhmää. Mutta jos mulle sanotaan etten muka uskalla kiivetä autokatoksen katolle ja hyppiä siellä niinkuin kenguru niin voi hel.. Totta kai mä uskallan, koska oon 31 vuotias aikuinen nainen joka tietää kuinka paskasti siinä voi käydä, monellakin tavalla. (Oon mä mm. ollut yhden rakennuksen savupiipussa jumissa jo nuorempanakin, terveisiä kaikille palomiehille.) Se käytös, ne asiat - ne on osa minua eikä vain pikkuista roolin esittämistä tai pelleilyä. Tätä on tapahtunut siis jo vuodesta 1991 alkaen, mä en osaa lopettaa sitä vaikka haluaisin. (Olkoon sitten rauhoittavien diagnoosien puutetta tai mitä vaan - se ei loppuisi varmaan siltikään).

Jos joku sanoisi (kuten ehkä on parisataa kertaa per kuukausi sanonutkin) sille teinille kehityksensä kriisissä olevalle I:lle, että "Hei kuule, sun pitää lopettaa toi käytös ja kaikki se mistä pidät itsessäsi sit kun täytät 30 vuotta, koska sit oot aikuinen ja tää ei oo enää soveliasta kun sit se on liian likaista ja pervoa ja epäilyttävää.." niin voin taata että se I saatika tämä Nelli, eivät olisi enää tässä. Se nuori I olisi todennut ettei maapallolla ole itua olla olemassa jos sitä ei saa tallata omana itsenään ja pieni Nelli olisi jäänyt löytymättä sieltä jostain seksuaalisuuden ja kierouden peittolinnakkeesta.

Ps. Se myrkynvihreä ja kakaramainen kieltä näyttävä sokerihumala Nelli on itseasiassa sosiaalisesti aivan erilainen näyttäytyessään julkisesti kaikille tuntemattomille kuin sitten siinä kohtaa kun päästään omaan rauhaan ja olemaan oikeasti lähellä. Se pieni minä ei ole koskaan esiintynyt julkisesti missään, sillä se pieni on suojeltu ja salainen t. Nelli, Nelli Bond. ;)

Noniin, josko tämä nuotio tästä sitten palaa pikkuhiljaa ja saadaan hyvät grillibileet? Punisher mulla ei oo moccamasteria mut mulla on wilfa, joka on jonkun eurooppakahvipaahdon approved ainakin tarran mukaan. Keitän sillä kohta kahvit ja odotan mm. niitä sun nasujais -juttu avauksia, jotka ei mulle ihan avautunut vielä. Haluaisin myös kysyä kysymyksen mutta tajusin että säästän sen tuonne kysy truumastereilta ketjuun.

Toivottavasti tämä pikkuinen hiiltynyt kissanliha maistuu niille, jotka sitä kaipasi ja jos ei maistu niin ei kannata eksyä tälle takapihalle just nyt.
Hakisko joku lisää halkoja että varpaat lämpenis kunnolla?

~ Nelli the little bratty neko, who burnt gladly

Public display of affection
Feels like no one else in the room (but you)
We can get down like there's no one around
We'll keep on rockin', We'll keep on rockin'
Cameras are flashing while we're dirty dancing
They keep watchin', Keep watchin'
(Feels like the crowd is saying)
Gimme-gimme, gimme, gimme-gimme

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #1 : 02.10.2022, 18:42 »
Noniin, tästä lähtis taas.. Sori että kesti. Valmistautukaa pitkiin teksteihin.

Käyn tässä nyt muutama kommentti kerrallaan vastauksia läpi noihin “kysy pieniltä” -ketjun kommentteihin. Teen tämän TÄNNE ketjuun, jossa noista isommista asioista puhuminen on mulle ok. Tänne, missä nämä isot aiheet ja kahvin käry ei sotkeudu hattarakoneeseen. Tänne, missä mä jopa nautin siitä että mun varpaat palaa. Jos haluatte lisätä niitä halkoja nuotioon niin siitä vaan..

Lähdetään tästä:
Moniko näistä uhmaikäisenä esiintyvistä kiukuttelijoista =pikkuistelijoista on oikeassa elämässä äiti?
Lieneekö sillä väliä onko näillä kahdella asialla mitään tekemistä toistensa kanssa. Ensimmäinen edes etäisesti mielenkiintoinen kysymys tässä ketjussa.

Tuosta äiskä/iskä asiasta sanoinkin tarpeeksi jo aloituksessa mutta halusin vielä nostaa tämän sitä kysymystä kommentoineen kommentin esiin. Lieneekö sillä väliä, no niinpä. Mutta sitten tuo ketjun sisällön kommentointi. Miksi? Jos et pidä ketjua mielenkiintoisena ja sen sisältö ei kiinnosta sinua niin voit olla lukematta. En tiedä oletko tajunnut tätä aiemmin, mutta täälläkään foorumilla - kaikkea mikä osuu herneenä omaan nenään, ei tarvitse lukea. Tämä on aikuisten maailma ja aikuiset osaavat (toivottavasti) tehdä päätöksiä ajankäytöstään. “Kysy pieniltä” -ketjun on tarkoitus olla kevyt, rauhallinen ja pikkuinen. Ei niinkään illan kymppiuutisten tavalla mielenkiintoinen. Jos kaipaat niiden kymppiuutisten kaltaista keskustelua aiheesta, tuo se tähän ketjuun? Kiitos.

Sitten tämä:
Mikä ihme nyt on hyökkäävää tai kamalaa siinä, että on kiinnostunut siitä moniko pikkuinen on myös vanhempi? Ilmeisesti osuu arkaan paikkaan, mistä kukin voinee tehdä omat johtopäätöksensä.

Hyökkäävää ei ollut kiinnostus siitä, kuinka moni on äiskä tai iskä. Hyökkäävää oli se yleistävä asenne ja kärkäs sheimaamista muistuttava tapa puhua pikkuisista ja pikuistelusta. Minä en puhuisi ikimaailmassa esimerkiksi mastereista tai supermasokisteista samaan tapaan. Minä kunnioitan muita ihmisiä ja heidän vapauttaan olla sitä mitä ovat, ilman että mun täytyy tunkea nenäni kaikkialle ja kertoa kuinka mun mielestä kaikki nämä ja nuo on sellaisia ja tällaisia. (Etenkin, kun ja jos mun tietämys koko aiheeseen on yks kärpäsenkakka siinä meressä mitä kyseinen kink toisille on ja merkitsee.)

Lisäksi en ymmärtänyt lainkaan mitä arkaa paikkaa ja johtopäätöksiä tässä tarkoitettiin. Viittaako kommentti siihen, että äiskä/iskä ihmisille pikkuisuus on jotenkin arka asia? Hmm.. Noh, en mene väittämään vastaan: totta kai se voi olla arka asia. Ihan yhtälailla esimerkiksi masokistin kipuhakuisuus tai sadistin salainen kylmä luonne voi olla kipeitä asioita. Eihän tämä mitenkään ole yllätys että joskus jollekin jokin kink voi olla kipeä asia? Mutta ei silti saa myöskään yleistää. Se että MikkoMaija kokee jonkin asian kipeäksi, ei välttämättä ole sitä kaikille MikkoMaijan kanssa samaan kerhoon kuuluville.

En ymmärrä miksi niin monen muun kink ja bdsm aiheen parissa ymmärretään niiden monimuotoisuutta ja sitä että kukin aihe saattaa olla hyvinkin erilainen kokijastaan riippuen: “Kaikki masokistit ei ota persettä verille ja se on ok, Kaikki sadistit ei lyö pesäpallomailalla ja se on ok.”. Mutta sitten kun tullaan siihen pehmoiseen ja hellään Cg/l, Daddy-Mommy/little ym. dynamiikkaan niin yhtäkkiä saakin yleistää oikein olan takaa: “Kaikki pikkuiset ovat tarhaikäisiä äitejä jotka kiukuttelee takas”. Silleen, öö.. Mitä vitt..

No sitten tämä:
Itse pidä erittäin, jopa ratkaisevan tärkeänä, ettei seksuaalisen suojaikärajan ylittävien aikuisten konsensuaalisia leikkejä sotketa edes tässä yhteydessä pedofiliaan. On kuitenkin aivan ilmeistä, etteivät nämä kaksi asiaa kohtaa tässä toisiaan millään tasolla. Erilaiset seksuaaliset roolit ja asetelmat ovat, tai niiden pitäisi olla, ihan ok järkeville aikuisille.

Aihe on jossakin määrin tabu ja varmasti se joitakin vistottaa aika tavalla. Itse en täysin ymmärrä tätä dynamiikkaa ja/tai tarvetta sellaisen toteuttamiselle, omaten varmasti virheellisiä oletuksia ja asenteellisia ennakkoluuloja. Onneksi sillä ei ole paskankaan väliä.

Tämä on joillekin se maailman paras juttu ja kuumottavin leikkiasetelma. Hyvä niin. Ei kaikkea tarvitse ymmärtää, eipä edes tykätä, mutta se ei tarkoita etteikö voisi elää ja antaa toisten elää. Jokainen tavallaan.

JOO! Suojaikäraja. Konsensuaalisuus! Ne pitää olla ja niitä noudatetaan, piste.
Siitä olen samaa mieltä että alaikäisiä ei sotketa kinkyilyyn ja toteuttamaan asioita itselleen liian ajoissa. MUTTA, siitä olen eri mieltä ettei NUORTA (joka ymmärtää jo omasta ja muiden seksuaalisuudesta jotain) voisi valistaa ja opastaa asioissa joista hän on kiinnostunut. Tässä tosin on hyvin vahva vaara että nuori joutuu hyväksikäytetyksi - sitä ei saisi tapahtua. Joo jep, ai että jos se olisikin näin helppoa että yks pieni Nelli sanoo, että ei saisi ja sit kaikki on fine...

Pedofilia ja pikkuisuus:
Ikuisuusaihe jolle tekisi mieli perustaa vielä jopa kokonaan oma ketju. Hitto tästä vois melkein jopa pitää oman keskustelupaneelinsa. Mä en tosin jaksaisi sellaista pitää yksin. Tähän siis vain lyhyesti: Nämä eivät ole asioita jotka kuuluvat yhteen sillä oletusarvolla että “pikkuinen = pedofiliaa jossain muodossa”. Ei. Jos jonkun mielestä kuuluu ja joku sanoo että nämä ovat ja kulkee käsi kädessä niin mä suosittelen etsimään ammattilaisen, jonka kanssa keskustella. En hyväksy näiden suoraa yhdistämistä toisiinsa, vaikka tiedostan että toisessa piilee vaara toiseen. Sen enempää en tästä sano just nyt. Ehkä myöhemmin kun on oikeasti aikaa enemmän kuin yksi sunnuntai.

Se on hienoa että tuossa kommentissa myönnetään että itsellä saattaa olla aiheesta osin virheellisiä oletuksia ja ennakkoluuloja. Tämä nimittäin usein on hyvin vahvasti totta. Moni ei tiedä mitä pikkuisuus on ja sen tietämättömyyden määrä on huolestuttavaa. Yhteisöllisesti olis ihanaa jos pikkuisuudesta saataisiin jonkinlainen kattava ja laaja tietopaketti. Musta ois ihanaa omistaa vaikka elämäni aiheen tutkimiselle ja työlle sen eteen, mutta toistaiseks tästä haaveesta ei makseta mulle palkkaa. Luultavasti myös pitäis opiskella vielä lisää, mutta olen todennut: musta ei ole yliopistoon lähtijäksi. Vaikka rakastan tiedon imemistä ja kirjoittamista ja ties mitä, niin se raadollinen opiskelijan elämä veisi musta kaiken elämänilon.

Mutta siis ps. Jos haluat maksaa Nellille siitä että se kerää tietoa kuin Lönnrot konsanaan ja kirjoittaa sillä pohjalla suomenkielisen tietokirjan pikkuisuudesta, samalla opiskellen avoimina opintoina ihmisen psykologiaa, joka sekin liittyy aiheeseen omalta osaltaan paljon, niin antaa tulla. Maksakaa niin mä alan vaikka heti töihin! Pps. Avaan mielelläni jossain kohtaa sitä, miten psykologia ja pikkuisuus liittyy toisiinsa ja esim. sitä, miten se alaikäinenkin voi oikeasti mahtua pikkuisuuden katon alle täysin non-kinkynä ja non-seksuaalisena asiana. Mutta en tee sitä nyt tähän kohtaan.

Sen vaan sanon: jos kenelläkään on ennakkoluuloja tai väärinymmärrettyjä mielikuvia ihan mistään kinkistä, niin paras tapa päästä niistä eroon ja ymmärtää on jutella sille, jonka kink se on. Kysyminen (asiallinen sellainen, ilman sitä yleistämistä) on aina tervetullutta ainakin itselleni. Toivottavasti muillekin.

Tämä oli osa yksi.. lisää tulossa, mm. se nasujais -asia ja muut, jotka eilen yömyöhällä lupasin.
Toivottavasti tällä jo avasin edes jotain jollekin. Kysykää ja kommentoikaa jos kiinnostaa, ei oo pakko.

~ Nelli

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #2 : 02.10.2022, 19:06 »
Osa 2. Se sellainen: “voi vitt.. ihmiset”
Jos edellisissä tai seuraavissa kommenteissa tai teksteissä tulen loukkaamaan ketään niin tietäkää että se ei ole tarkoituksellista ja pyydän saman tien anteeksi jos puhun kenestäkään liian ilkeästi. Saatan käyttää lyhyesti voimasanoja, mutta kuten olen jo toisaalla todennut: se paska ranska kuuluu mielestäni asioihin joita täytyy painottaa vähän voimakkaammin.

Nyt mua rehellisesti pelottaa, millaiseen paskamyrskyyn pistän kauhani mutta mua ei oikeastaan kiinnosta edes se jos maine menisi. Mä en ole kinky enkä puhu näistä asioista maineeni vuoksi. Mä puhun niistä siksi koska ne on osa mua, ne on mulle tärkeitä ja haluan keskustella siitä mitä nää jutut itse kullekin merkitsee. Mä haluan kokea yhteisöllisyyttä joo, mutta jos yhteisö ei osaa hyväksyä erilaisuutta mielipiteissä ja näkemyksissä niin se ei sitten ole mun yhteisö. Tämä kissa voi mennä yksin ladon taakse ja nukkua heinäkasoissa keskenäänkin. Näillä eteenpäin..

Tästä:
Katri Valan puisto..

Siellä oli Nasujaiset ja tapahtui merkittäviä ylilyöntejä näiltä ns. pikkuistelijoilta..
Syksy oli se kun Mäkelänkatua rakennettiin..

Se että tätä tuputetaan aikuisten  iestän käskytyksellä nasujaisikäisille ei ole hyväksyttävää minkään mittapuun mukaan...

Katri Valan puisto: on paikka jonka ohi olen kävellyt elämäni aikana kaksi kertaa. Yhden kerran olin töissä ja toisen kerran olin vapaa-ajalla ystäväni kanssa menossa johonkin. Tämä siis ehkä selittää sen, miksi en ymmärtänyt yhtään jonkun yksittäisen paikan mainitsemista kommentissa.

Siellä oli nasujaiset..: Okei, nopealla tiedonhaulla löysin tietoa tapahtumasta, jollaisesta en ole ikinä ennen kuullut. Minun kotipaikkakunnalla, silloin kun olin teini, oli vain mokkerit tai mopot. Eli yläasteen ensimmäisen vuosiluokan opiskelijoiden systemaattista kiusaamista ennen koulun alkua. Lukiollakin toki oli joku oma juttunsa mutta siitä en koskaan pahemmin kuullut mitään.

Ensin mietin että onko tämä kommentti siis sitä mieltä, että tuo lukiolaisten ekan vuosiluokan yhteishenkeä nostattava tapahtuma ja vedetyt kinkyä toimintaa "muistuttavat" nöyryytykset ja muut ovat väärin, koska se näyttää pikkuisten toiminnalta ja on väärin yhdistää lukioikäiset ja kyseinen toiminta. En oikein saanut siis kiinni tästä heti ja mietin että joo okei, miten mikään opiskelijoiden tapahtuma ja pikkuiset oikeesti liittyy mitenkään yhteen? Sitten mietin myös sitä että itseasiassa oman siviili ammattini puolesta en itse hyväksyisi edes koko nasujaisia, sillä se on mielestäni vääränlaista vahvistavaa toimintaa nuorille, joiden kaverisuhteiden syntyminen ja muu on muutenkin tuossa iässä vaakalaudalla. Mutta sitten tajusin että eihän tässä nyt siitä voi olla kyse! Nuoret on nuoria ja tekee aina hölmöyksiä, ei kukaan siitä voi vetää hernettä nenään, etenkin kun muistaa varmasti itse millaista oma nuoruus on ollut.

Suurin osa tuosta kommentista oli itselleni siis hepreaa. En tiennyt mitä on rakennettu jossain Mäkelänkadulla, en ole helsingistä, enkä ole siellä käynyt viimeiseen neljään vuoteen paitsi kerran siviilissä töissä. Oli ja olen siis ehkä kädetön vastaamaan koko tähän kommenttiin oikein mitään kun en ymmärrä edes mistä on kyse. JA SIKSI, ihmettelen suuresti miksi koko tuo kommentti piti tuoda minun aloittamaani, koko nasujaisiin liittymättömään ja simppeliin kysymys ketjuun? Mitä viihdearvoa kyseisellä kommentilla oli ketjussa? En tiedä. Tästä tuli vähän siis sellainen “ei vittu ihmiset” -fiilis, kun mietin että mitä järkeä kommentissa oli.

Olin ja olen samaa mieltä tästä:
Mitäänhän kinkyä asiaa saati edes seksiä, ei saa tai ole ok tuputtaa alaikäisille. Ei ole ok tai mitenkään oikein pistää nuorta mieltä kokeilemaan asioita, joista se ei ensin itsekseen ota rauhassa selvää. Ei ole oikein, että aikuinen tarjoaa nuorelle keksipaketista keksiä, jos nuori ei tiedä mitä keksejä ne ovat. MUTTA: Olen sitä mieltä, että aikuinen (turvallinen sellainen, joka osaa olla käyttämättä nuorta hyväkseen) voi kuitenkin kertoa nuorelle että “Maailmassa kuule on tosi monenlaisia keksejä, minä itse syön dominoita ja oreoita. Voit kysyä oreoista jos ne kiinnostaa ja haluat tietää jotain. Suosittelen silti tutkimaan asiaa itseksesi, lue vaikka tämä kirja/ artikkeli/ kirjoitus..”. Aikuinen vaan ei saa missään nimessä houkutella alaikäistä jo heti syömään niitä keksejä. Vasta suojaikärajan ylittänyt ja omasta mielestäni vasta yli 20v on täysin oikeasti ehkä valmis maistamaan miltä ne kinkyt oreot ja dominot maistuu.

No sitten tuli tämä:
Kait noissa tapahtumissa viitataan johonkin kinky miittiin tai ulkotapahtumaan, joka on joko tarkoituksella tai epähuomiossa järjestetty niin, että samaan paikkaan, missä sitten lukion aloittava ikäluokka on ollut viettämässä nasujaisiaan. Puhutaan siis suojaikärajan molemmin puolin olevista nuorista. Mäkelänkadulla on yksi tietty klubi ja ilmeisesti samasta ajankohdasta kuin mihin sen rakentaminen sijoittuu, keskustellaan tässä.

Paikalla olleiden henkilöiden mukaan näille nuorille on jutusteltu mukavia ja ilmeisestikin joidenkin toimesta markkinoitu paikalle rakennettavaa klubia ja jonkun näköistä seuran hakua tässä on esiintynyt. Osan mielestä pikkustelua käytetty tässä myös niin, että Daddy olisi ohjeistanut omaa pikkustaan toimimaan "puhemiehenä" seuranhaussa näiltä oikeasti pikkutytöiltä. En ole itse ollut paikalla enkä tiedä kenen sanomiset tässä pitävät paikkaansa ja kenen ei. Todennäköisesti vähän kaikkien käsitys siitä, mitä oikeasti on tapahtunut, on muuttunut vuosien saatossa.

Tämä on tavallaan väärä ketju keskustella tästä, siitä olen samaa mieltä monen kanssa. Samaten itse en näe noin suoraa yhteyttä pedofilian kanssa itse pikkustelussa kuin mitä tässä tulkitaan ja osalla onkin ilmeisesti. Mutta ymmärrän myös tuohtumuksen, että pukeudutaan ja käyttäydytään ikään kuin oltaisiin samaa ryhmää näiden nuorten opiskelijoiden kanssa ja keskustellaan seksiseurasta. Varsinkin kun vastapuoli on jossakin määrin humalassa ja osa ensimmäisiä kertoja eläessään. Siinä on ristiriita. Omassa päässä hemmetin iso sellainen. Joku sanoi, että asiassa ei ole mitään pahaa jos lakia ei ole rikottu eikä ketään ole vastentahtoisesti seuraksi pyydetty tai saatu. Siitäkin olen eri mieltä. Minusta aikuisella on aikuisen vastuu ja vaikka suojaikäraja ylittyisi niin minusta sillä aikuisella on isompi vastuu vaikka lain mukaan ei olisikaan. Nuoren seksuaali-identiteetti vasta hakee itseään ja on hyvin herkkä ja tietyllä tavalla otollista maaperää kaikenlaisille väärinkäytölle. Tässä kaiketi osin syyllistetään pikkuisia siitä, että he ovat myös näitä nuoria lähestyneet ja jonkun tulkinnan mukaan houkutelleet sitten mukaan seuraksi. Sitä en tiedä onko seuraa saatu eikä se ole se pointti vaan se, että vaikka Daddy kuinka ohjeistaisi, niin se kinky pikkunen on myös pihjimmiltaan aikuinen ja hänellä siellä taustalla aikuisen kypsynyt ja kehittynyt ajatusmaailma, eikä hänkään voi omaa vastuuta paeta. Jos Daddy on läpimätä ja ohjeet todella tuon kaltaisia, on ikävä kyllä sen pikkuisen vastuu sanoa sille Daddylleen, että "en leiki sun kanssa".

Sellainen isompi keskustelun aihe ei minusta ole ovatko isot tai pikkuiset jotakin vaan se, että onko meillä kinkyinä joku kollektiivinen vastuu siitä, mitä eri tapahtumissa sallitaan tehtävän. Sallitaanko edellä mainitun kaltaista toimintaa, sallitaanko kesällä Vic:n ympärillä velloneen ketjun tapahtumien kaltaista toimintaa, sallitaanko ylipäätään vähintään moraalisesti väärin ja lain mukaan harmaalla alueella olevaa toimintaa. Kenen asia tähän olisi puuttua? Yhdistysten? Tapahtuman järjestäjien? Vai voisiko näissä olla sellaista entisajan "koko kylä kasvattaa" hengen mukaista kollektiivista vastuuta, jossa porukalla sanouduttaisiin irti väärinkäytöksistä?

Vittu KIITOS!
Tämä kommentti avasi viimein sen mun ekan “mitä vitt..” fiiliksen hämmennystä ja ymmärrän viimein mistä tuossa Katri Valan puisto -kommentissa puhutaan. Mutta, samantien ja heti perään tuli uusi “mitä vitt..” -fiilis.

Ensimmäisenä pari asiaa selväksi:
En ole lukenut kesällä foorumia, joten en tiedä mihin tämä: “Sallitaanko edellä mainitun kaltaista toimintaa, sallitaanko kesällä Vic:n ympärillä velloneen ketjun tapahtumien kaltaista toimintaa, sallitaanko ylipäätään vähintään moraalisesti väärin ja lain mukaan harmaalla alueella olevaa toimintaa.” viittaa ja ehkä hyvä niin. En tunne mainittua ihmistä, en tiedä koko asiasta oikeastaan mitään. En siis tarvitse sen kyseisen ketjun ja aiheen uudelleen vellomista tähän hetkeen. Joku voi yksärillä selittää tyhmälle blondille mistä oli kyse jos haluaa multa jonkinlaisen henk. koht. kommentin asiaan. Julkisesti minä en ole kukaan kommentoimaan sellaisia asioita, joista en tiedä. Tästä asiasta en siis puhu seuraavissa..

Ja sitten:
Joo, en mäkään hyväksy tuollaista toimintaa. Jos vaikkapa mun vetämässä tapahtumassa joku Daddy lähtee määräilemään pikkuistaan, että “Slurpsista, menepäs kuule pikkunen hakemaan tuolta teinilaumasta meille herkku lukiolainen” - niin voin sanoa että tämä pikkuinen muuttuu ihan tasan sekunnin nanomillimetrissä tädiksi, joka on jo soittamassa poliisille. Sori siitä, mut siis ei. Mitä vittua?

On eri asia olla limainen houkutteleva aikuinen, joka syyllistyy johonkin sellaiseen mikä ei oo ok, kuin esimerkiksi vaan jutustella julkisella paikalla uteliaille ja kertoa mistä on kyse. Se on ok informoida ohi menevää kysyjää ja kertoa että tälläisiä keksejä on olemassa ja tämä on minun juttu. Niitä keksejä ei tule tarjota sille ohikulkijalle. Siihen ohikulkijaan ei tulisi kiinnittää siis mitään huomiota, ellei se itse tule kysymään että “hei, miks teillä on oreioita ja dominoita ja miks sulla on pinkit sukat?” ja silloinkin vain vastataan tiedolla, ei houkuttelulla.

Julkisella paikalla järjestettävät pikkuisten tapahtumat on juuri tämän takia vähän haaatavia ja se on yksi niistä monista syistä miksi pienten tapahtumia on vaikea järjestää. On hankala pohtia miten pidetään tapahtumat turvallisena ja taataan että esim. joku pienten picnic ei heti altista muita sellaiselle kink toiminnalle, joka ei ole hyväksyttävää. Sehän ei vahingoita ketään jos minä menen pihalle keinumaan pehmolelun ja Ison kanssa. Se toki saa mun naapurit katselemaan uteliaina, että “sielläpä se naapurin yli 30:nen likka taas keinuu jonkun äijän kanssa ja laulaa leppäkertuista pihamaalla, mitähän ihmettä?”.

Mä en oikein tiedä miten julkisesti pikkuisena oloa ja muuta pitäis avata tai kommentoida. Se on sen verran iso aihe, että se kuuluisi siihen kirjaan, jonka voisin kirjoittaa jos ois sitä aikaa ja rahaa. Toisaalta ymmärrän täysin että jotkut närkästyy siitä, kun pikkuiset rohkeasti menee ja tekee jotain niinkin radikaalia kuin pitää picnicin tai menee retkelle Muumimuseoon. Kovin moni muu kinkypiiri ei voi näin tehdä. Tai voi, mutta siitä saattaa tulla isompi otsikko. Pikkuisuus näyttää söpöltä ja siltä että siitä ei ole mitään harmia kenellekään, siksi se on yleisesti muun maailman silmissä ehkä ok että ne pienet tyypit istuu jossain picnicillä. Auta armias jos jokin kovempi ja rajumpi kink ryhmä menisi ja pistäisi miitin pystyyn keskelle mitä tahansa puistoa. En toki sano etteikö voisi ja saisi, kyllä mä haluaisin esim. nähdä vaikkapa petplay porukan tai masokisti/sadisti porukan julkisen picnic miitin. Näitähän vaan maailma katsoisi valitettavasti jotenkin kieroon eikä ymmärtäisi ja sitten oltaisiin keskustelemassa siitä mikä on PirjoPertti Pelkkäävaniljaa ihmisen silmille ok nähdä, omaa koiraansa lenkittäessä.

Mutta siis: Mun mielestä kaikki on hyvin siinä kohtaa, kun nuoret saa olla niitä omia nuoria itsejään omassa tapahtumassaan ja pikkuiset voi olla itsejään omassaan, vaikka nämä olisi vierekkäin samassa puistossa. Kunhan, toisen tapahtuman osallistujat ei sotkeudu liiaksi sen toisen tapahtuman osallistujiin jne.

En pidä yleistyksistä, joissa tuollaisen yksittäisten ihmisten hyväksymättömän toiminnan kautta kaikki yhden kinkin ihmiset leimataan joksikin mitä he eivät ole. En pidä siitä että pikkuisuus, Isot ja meidän toiminta leimataan että se olisi seksin “alaikäisille tuputtamista”. Näitä me emme ole emmekä tee yhteisönä ja yleistettynä laumana. Se mitä yksi yksittäinen daddy ja tämän pikkuinen tekee on heidän asia ja heitä tulisi pitää vastuullisena toimistaan. Se että on ollut tapahtuma, jossa tuollainen toiminta on mahdollistunut, on aivan perseestä. Ei varmasti ole ollut sitä pikkuisten tapahtumaa järjestäneelle taholle helppoa käsitellä asiaa. (Ja taas: en tiedä koko tarinaa, en tiedä kuka, en ole helsingistä, en tunne kaikkia helsingin pieniä jne.). Uskon silti vahvasti omaan yhteisööni ja siihen oletukseen että tapahtuman tarkoitus EI tosiaan OLE OLLUT houkutella lukiolaisia alaikäisiä sille daddylle ruuaksi. Ja jos onkin ollut, niin sanon vaan että HYI vittu ja käyn oksentamassa jo kolmannen kahvikuppini pönttöön.
***

Tähän päättyy osa 2. Jonka toivon selventävän omia pikkuisuuden puolesta sotimisen halujani. Toivon että tämä myös selvensi nyt muutamia väärinkäsityksiä siitä, mitä MINÄ puolustan ja mitä en. Kello on jo yli seitsemän, minä istuin koneelle tänään klo 12. Olen istunut tässä baarin ja näiden kahden ketjun asioiden äärellä kohta melkein itselleni tavanomaisen kokonaisen työpäivän pituuden. Yhteisöllinen aktiivisuus on siitä tylsä juttu, että tästä ei saa muuta palkkaa kuin hyvän mielen ja ehkä vegenugetti nälän. Ihan pepusta. Saispa ees tikkaria tai tosi väkivaltaisen rutistushalin?

Nyt on aika sulkea nämä asiat mielestä pois hetkeksi ja keskittyä johonkin kevyempään. Ehkä käyn kurkkimassa kaappiin ja vielä kaupassa hakemassa eväitä, sillä olen huomenna menossa jännälle eväsretkelle. Toivottavasti retkiseuraltani saa isoja lämpöisiä halauksia, sillä olen niistä ihan vitusti puutteessa. Ja voisin vielä sanoa että vittuperkelehelevettisaatanakakkapyllytin, ihan vaan siksi koska pienethän ei saisi kiroilla ja mulla on nyt aika väsyneen kiukutteleva fiilis.

~ Nelli
...joka ei tiedä mitä eväitä otetaan eväsretkille.

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #3 : 02.10.2022, 23:45 »
Kiitos Nelli kun jaksat  :love: Toivottavasti sun kirjoituksista on jotain hyötyä.
Tässä on kyse ylipäätään siitä, kuinka toisten kinkkeihin suhtaudutaan. En haluais minäkään lukea yleistyksiä ja solvaamista. Itse tunnen saaneeni monisävyisempiä näkökulmia asioihin, kun oon lukenut täältä Baarista vanhojakin ketjuja erilaisista kinkeistä. En tajuais pikkuisuutta, ellen olis nimenomaan jossain vaiheessa lukenut täältä kaikkea löytämääni aiheesta, koska halusin tajuta. Toisten kinkkien ymmärtämisessä on korkeintaan se vaara, että löytää samaa kinkkiä itsestäänkin...

Mä jaksan jollain lailla edelleen innostua siitä, että tää Isot ja pikkuiset -juttu on jotain, mikä on ihan kokonaan tullut skeneen vasta sen jälkeen, kun mä lähdin tauolle. Huvittuneena muistelen ekoja "anteeks mikä" ja "mitä oikeesti" -reaktioitani, kun ekaa kertaa törmäsin ilmiöön (menin bileisiin, joissa oli pikkuisten huone).
Tsekkasin huvikseni joku aika sitten, milloin Baarissa on ekoja kertoja keskusteltu aiheesta, ja löysin vuonna 2011 alkaneen ketjun, joka alkoi tyyliin "ootteko kuulleet tämmöisestä DD/lg-jutusta, ulkomailla puhutaan tämmösestä".

Musta vaikuttaa, että ehkä Isot ja pikkuiset -ajatuksen myötä dominointiin ylipäätään on tullut mukaan huolenpidon mahdollisuus eri tavalla kuin ennen. Ei mistään jälkihoidostakaan puhuttu vuosituhannen alussa, saati siitä että dominoiva haluais kokonaisvaltaisemmin huolehtia toisesta, tai että huolenpito vois olla kinkyä. Kuitenkin tää ulottuvuus oli läsnä mun ekassa D/s-suhteessa. Ja se ois varmaan mennyt paremmin, jos sen ois voinut tunnistaa osaksi D/s-suhdetta, mutta ei sitä osannut silloin käsitteellistää sillä tavalla. Toivotan siis omasta puolestani tän kinkyyden osa-alueen oikein tervetulleeksi mukaan outouksien perheeseen. Mutta en sit tiedä, onko tää ilmiön suhteellinen uutuus se, mikä joissain aiheuttaa vastarintaa.

Pioni

Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #4 : 03.10.2022, 10:16 »
Juuri eilen näin tikotokin, jossa 29 vuotta täyttävä viettikin lapsenomaiset 9v juhlat. Siellä oli kaikkia herkkuja kuten lapsille on, pelasivat esim. aasin hännän kiinnittämistä, onkimistä yms. kaikki kolmekymppiset innoissaan. Sillä ei ollut mitään tekemistä ddlg:n kanssa, vaan ihan vaniljoita ovat ja kaikilla oli tosi kivaa. Mutta tuntuu, että jos me pikkuiset tehtäisi samanlaiset juhlat, niin heti satelisi kakkaa päälle täällä. Kaikille pikkuisuus ei ole edes mitenkään seksuaalista, vaan he taantuvat oikeasti pikkuisiksi. Suurimmalla osalla taasen näin ei ole, mutta pikkuisminä on vahva osa minuutta, joka kuitenkin pidetään tiukasti piilossa suurelta yleisöltä, sillä, kuten täälläkin on nyt huomattu, erilaisuutta ei hyväksytä. Ei varsinkaan, jos on kyse hattarasta ja pehmoleluista.
 

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #5 : 03.10.2022, 14:52 »
En nimittäin usko, että pikkuisiin kohdistetaan mitään vainotoimia vaikka tikkaria kuinka heiluteltaisiin vaikka keskellä toria hattarapilvessä.

No sitten et usko, mutta todennäköisesti et tiedä asiasta hevon vittua. Oliko muita hihasta repäistyjä uskomuksia joita halusit kanssamme jakaa, vai jatkatko tästä derailaamaan seuraavan ketjun koskemaan itseäsi?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #6 : 03.10.2022, 15:02 »
En nimittäin usko, että pikkuisiin kohdistetaan mitään vainotoimia vaikka tikkaria kuinka heiluteltaisiin vaikka keskellä toria hattarapilvessä.

No sitten et usko, mutta todennäköisesti et tiedä asiasta hevon vittua. Oliko muita hihasta repäistyjä uskomuksia joita halusit kanssamme jakaa, vai jatkatko tästä derailaamaan seuraavan ketjun koskemaan itseäsi?
Olen pelkkänä korvana. Kuulen mielelläni, jos moista paskaa pikkuisiin on kohdistettu pikkuisuuden vuoksi.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #7 : 03.10.2022, 15:20 »
Kiitos Nelli kun jaksat  :love: Toivottavasti sun kirjoituksista on jotain hyötyä.
...
Toivotan siis omasta puolestani tän kinkyyden osa-alueen oikein tervetulleeksi mukaan outouksien perheeseen. Mutta en sit tiedä, onko tää ilmiön suhteellinen uutuus se, mikä joissain aiheuttaa vastarintaa.

Kiitos :love: Mä jaksan vaikka hautaan asti ja vielä sieltäkin käsin..

Suhtautuminen yleisesti muiden kinkkeihin ja etenkin uusii sellaisiin on tosiaan yksi iso asia mikä tässä tuntuu olevan se perinpohjainen pulma. Vanhat ketjut on hyvä juttu, sillä tavalla varmasti useampi meistä on tottunut ottamaan itseä kiinnostavista tai jännistä aiheista selvää. Baarin hakuun voi kirjoitella vaikka mitä jänniä sanoja ja lukea ketjuja, voi stalkata tuttujen ja tuntemattomien kirjoituksia ja seurata sitä miten aihealueet, sekä ihmiset, kehittyy ja kasvaa. Pikkuisuuden käsite ja määritelmät on myös ajan myötä tarkentuneet, selventyneet ja muotoutuneet kantajansa näköisiksi. On ollut myös kiva huomata ettei termistä "pikkuinen" enää kauheasti väitellä että mitä se voi ja ei voi olla. Jokaisella pienellä on oma tyylinsä, tapansa ja persoonansa - se saa näkyä. Puhumattakaan siitä, että tuon yhden ison pöydän alle mahtuu ihan tosi monta erilaista tapaa toteuttaa pientä puolta ja roolia. Meitä on täällä pöytäliinan helman takana oikeasti tosi paljon.

Ketjujen lukeminen on ihanaa. Mäkin olen löytänyt jo ainakin kaksi ketjua täältä joista löysin itseni, vaikka en niitä olisi joku 5 vuotta sitten edes osannut kuvitellakaan. En ole vielä avannut suutani tosin kummassakaan, koska mietin sitä onko se hyväksyttävää mennä huutelemaan vanhoihin ketjuihin. Mutta tämähän se, joskus käy vaan niin että kuulee keskustelun tai vaikka vaan sanamääritelmän ja kiinnostuu siitä, sen jälkeen käykin hupsis ja löytää itsensä olemassa juuri sitä. Mä luulen että osittain joillain on pelko että noin käy, siis niillä joilla pikkuisuus menee herneenä nenään. Pelätään sitä että oma, vuosia rakennettu ja itsellekin tuttu imago alkaa lohkeilla ja sieltä alta paljastuu jotain pehmoista ja pörröistä. Ei toki välttämättä kaikki mutta itse olen mm. tavannut yhden kylmän sadistin, joka pelkäsi mua hirveästi kun herätinkin sieltä jään alta suuren hoivavietin. Hän haukkui mua kolme kuukautta, jonka jälkeen päädyttiin juomaan kahvia samaan pöytään sattumalta. Sen jälkeen hän tunnusti että haukut johtui pelosta. Sekin on ihan ok, on ihan fine jos pikkuset pelottaa, mut ei sitä pelkoa kait kannattais haukkua? 

Pikkuisuus on uusi asia joo, ainakin tämän foorumin keskusteluisssa. Mutta pikkuisuutta on ollut itseasiassa hyvin kauan jo olemassa. Tarkkoja alkuaikoja en osaa määritellä minäkään, ihmismielen kulttuuriset ilmiöt toki aina alkaa jostain. Mä esimerkiksi olen törmännyt elämäni ensimmäiseen "vaippajuttuun" joskus 15-vuotiaana, vaikken siitä toki silloin vielä mitään ymmärtänyt ja teininä se oli lähinnä se "outo juttu" jota jotkut tekee. Mutta sen ohella oon törmännyt Dd/lg määritelmään englanninkielisillä sivustoilla. Puhumattakaan historiatasolla siitä, että näin yleistäen: nuoret naiset ja valtaa pitävä mies - on aina ollut kuumaa fantasiakamaa jo silloin kun jollekin sedälle ja tädille syötettiin rypäleitä roomassa jne. En mene tässä sen kummemmin nyt historiankirjoihin, raamattuihin ja muihin mutta... Ja ihmisen psykologiassahan on myös tunnettu mm. ikäregressio vaikkapa kiintymyssuhdeterapian välineenä. Tämä esimerkiksi on se juttu mihin viittaan kun sanon, että pikkuisuutta on olemassa myös sellaisena alaikäystävällisenä, non-kinkynä ja non-seksuaalisena.

Mutta joo, kiitos että saadaan olla. Mä tässä tätä kirjoittaessa pohdin että onko mikään muu kink aiemmin saanut samanlaista kummastusta osakseen? Maailmalla varmasti on, etenkin kun siellä monet kinkit myös näkyy enemmän julkisesti.

~ Nelli

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #8 : 03.10.2022, 15:25 »
En nimittäin usko, että pikkuisiin kohdistetaan mitään vainotoimia vaikka tikkaria kuinka heiluteltaisiin vaikka keskellä toria hattarapilvessä.

No sitten et usko, mutta todennäköisesti et tiedä asiasta hevon vittua. Oliko muita hihasta repäistyjä uskomuksia joita halusit kanssamme jakaa, vai jatkatko tästä derailaamaan seuraavan ketjun koskemaan itseäsi?
Olen pelkkänä korvana. Kuulen mielelläni, jos moista paskaa pikkuisiin on kohdistettu pikkuisuuden vuoksi.

Noista mainitsemistasi esimerkiksi keskustelua siitä, pitäisikö pikkuiset* rajata kinky-yhteisön ulkopuolelle tai että onko kyseessä pedofilian muoto käydään jatkuvasti. Harvemmin toki päin naamaa tai omalla nimimerkillä, koska varmaan itsekin tiedetään että mitään järkiargumenttia ei ole antaa. Sen sijaan vaikkapa anonyymeilla alustoilla tai suljetuissa (tai sellaiseksi kuvitelluissa) ryhmissä tämä on hyvin usein sivuttu puheenaihe. Ylipäätään pikkuisten* olo yhteisössä haluttaisiin tehdä vähän epämukavaksi ja vähintään antaa rivien välissä ymmärtää, että ette täällä nyt oikein saisi olla vaikka sitä ei voi kieltääkään. Pikkuisia vähän haluttaisiin lyödä jollain, mutta sopivia aseita ei oikein ole. Siksi lyömäaseeksi kelpaavatkin esimerkiksi kaikki satunnaiset episodit Katri Valan puistossa viisi vuotta sitten, joista niistäkään ei oikein uskalleta puhua suoraan. Kaikista yhteisöistä joihin olen ikinä kuulunut, missään en ole nähnyt läheskään niin epäystävällistä kohtelua kuin kinkymaailmassa. Olen kuitenkin ajatellut, että tästä puhuminen varmaan leimattaisiin uhriutumiseksi, ja ilmeisesti olin taas kerran oikeassa.

Muista perseilyn muodoista sitten vaikkapa outtaaminen, outtaamisella kiristäminen, olemattomista rikoksista syyttäminen, tietojen levittely ja muuttaminen eri paikkakunnalta naapuriin varta vasten vainoamaan ovat sellaisia, joita olen henkilökohtaisesti vastaanottanut yhteisön sisältä.

*tässä käytän selkeyden vuoksi termiä pikkuiset, vaikka välillä puhutaankin esimerkiksi DD/lg:stä, ageplaysta, ABDL:stä tai jostain muusta. Todennäköisesti keskustelun kävijät eivät itsekään aina kovin tarkasti edes tiedä mitä tarkoittavat.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2022, 15:42 kirjoittanut Raduni »

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #9 : 03.10.2022, 15:37 »
Juuri eilen näin tikotokin, jossa 29 vuotta täyttävä viettikin lapsenomaiset 9v juhlat. Siellä oli kaikkia herkkuja kuten lapsille on, pelasivat esim. aasin hännän kiinnittämistä, onkimistä yms. kaikki kolmekymppiset innoissaan. Sillä ei ollut mitään tekemistä ddlg:n kanssa, vaan ihan vaniljoita ovat ja kaikilla oli tosi kivaa. Mutta tuntuu, että jos me pikkuiset tehtäisi samanlaiset juhlat, niin heti satelisi kakkaa päälle täällä. Kaikille pikkuisuus ei ole edes mitenkään seksuaalista, vaan he taantuvat oikeasti pikkuisiksi. Suurimmalla osalla taasen näin ei ole, mutta pikkuisminä on vahva osa minuutta, joka kuitenkin pidetään tiukasti piilossa suurelta yleisöltä, sillä, kuten täälläkin on nyt huomattu, erilaisuutta ei hyväksytä. Ei varsinkaan, jos on kyse hattarasta ja pehmoleluista.

Joo. Mä olen pitänyt lastensynttärit Raxissa. Tai oikeastaan mulle on pidetty lastensynttärit Raxissa. Ja aivan täysin sellaisten ihmisten toimesta, jotka eivät ole tienneet mun pikkuisuudesta mitään. Oli karkkipizzaa, jäätelöä strösseleillä ja vaikka mitä. Oli myös yksi jäätelö joka purskahti nauraessa nenästä ja ihania ystäviä joiden kanssa sai olla oma melkein mutta silti alle, kolmekymppinen itsensä ja salaa vähän pieni. Me ei saatu kakkaa päällemme. Kukaan ei katsonut oudosti hölmöjä aikuisia ihmisiä, joista yhdellä oli prinsessamekko, pahvikruunu ja jäätelö kädessä. :P

Jos mä olisin tehnyt tämän viime vuonna, pikkuisena. Vetänyt kolmekymppis -synttäribileet pystyyn johonkin ja julistanut että ne on pikkuisten bileet ja juhlitaan koska mä täytän kolme. Sitä olisi katsonut kieroon KAIKKI, etenkin täällä, koska tännehän mä sen bileilmon olisin tehnyt. Onneksi korona ja koulussa olo esti nämä kamalat bakkanaalit. Olis saattanut olla hauskaa vahingossa. Kinkyyden kun on mun mielikuvan mukaan monen mielestä oltava kovin vakavaa, kovaa ja pimeää. Synkkää ja nauramatonta. "Älä vittu hihitä kakara tai saat turpiis.."

Taas mainitsen sen ikäregression terapiamuotona, se on ihan oma lajinsa pikkuisuuden pöydän alla. Sekin saa onneksi olla siellä pöydän alla, tämä on iso pöytä ja meitä mahtuu tänne varmasti. Pöytäliinan takana on hyvä suoja ja piilo. Toisaalta mä toivoisin joskus, että me voitais kaikki vaan hyppiä pöydillä ja sotkea se pöytäliina sormiväreillä, kakulla ja vihreällä mehukatilla. Mutta sitä ei katsota hyvällä ja siksi mä ymmärrän sen vallan hyvin että moni ei uskalla olla esillä. On vaikea kurkistaa liinan takaa ulos maailmaan, jos se maailma vaan potkaisee nenään ja sanoo että painukaa takas piiloon. Se myös sattuu toisinaan ja jotkut ottaa osumia, joiden takia ei edes välttämättä uskalla jäädä sinne pöydän alle.  :'(

Kiitos Pioni mielipiteestä, se on tärkeä.
~ Nelli

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #10 : 03.10.2022, 15:52 »
Jokainen toki saa olla mitä vaan, kunhan lain puitteissa toimensa toteuttaa. Muita ei kuitenkaan sovi omiin touhuihin sekoittaa, vaikkapa brättäilemällä kaikille vastaantulijoille, ja vaatimalla niitten osallistumista omaan toimintaan.

IKRM

HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #11 : 03.10.2022, 17:01 »
En nimittäin usko, että pikkuisiin kohdistetaan mitään vainotoimia vaikka tikkaria kuinka heiluteltaisiin vaikka keskellä toria hattarapilvessä.

No sitten et usko, mutta todennäköisesti et tiedä asiasta hevon vittua. Oliko muita hihasta repäistyjä uskomuksia joita halusit kanssamme jakaa, vai jatkatko tästä derailaamaan seuraavan ketjun koskemaan itseäsi?
Olen pelkkänä korvana. Kuulen mielelläni, jos moista paskaa pikkuisiin on kohdistettu pikkuisuuden vuoksi.

Noista mainitsemistasi esimerkiksi keskustelua siitä, pitäisikö pikkuiset* rajata kinky-yhteisön ulkopuolelle tai että onko kyseessä pedofilian muoto käydään jatkuvasti. Harvemmin toki päin naamaa tai omalla nimimerkillä, koska varmaan itsekin tiedetään että mitään järkiargumenttia ei ole antaa. Sen sijaan vaikkapa anonyymeilla alustoilla tai suljetuissa (tai sellaiseksi kuvitelluissa) ryhmissä tämä on hyvin usein sivuttu puheenaihe. Ylipäätään pikkuisten* olo yhteisössä haluttaisiin tehdä vähän epämukavaksi ja vähintään antaa rivien välissä ymmärtää, että ette täällä nyt oikein saisi olla vaikka sitä ei voi kieltääkään. Pikkuisia vähän haluttaisiin lyödä jollain, mutta sopivia aseita ei oikein ole. Siksi lyömäaseeksi kelpaavatkin esimerkiksi kaikki satunnaiset episodit Katri Valan puistossa viisi vuotta sitten, joista niistäkään ei oikein uskalleta puhua suoraan. Kaikista yhteisöistä joihin olen ikinä kuulunut, missään en ole nähnyt läheskään niin epäystävällistä kohtelua kuin kinkymaailmassa. Olen kuitenkin ajatellut, että tästä puhuminen varmaan leimattaisiin uhriutumiseksi, ja ilmeisesti olin taas kerran oikeassa.

Muista perseilyn muodoista sitten vaikkapa outtaaminen, outtaamisella kiristäminen, olemattomista rikoksista syyttäminen, tietojen levittely ja muuttaminen eri paikkakunnalta naapuriin varta vasten vainoamaan ovat sellaisia, joita olen henkilökohtaisesti vastaanottanut yhteisön sisältä.

*tässä käytän selkeyden vuoksi termiä pikkuiset, vaikka välillä puhutaankin esimerkiksi DD/lg:stä, ageplaysta, ABDL:stä tai jostain muusta. Todennäköisesti keskustelun kävijät eivät itsekään aina kovin tarkasti edes tiedä mitä tarkoittavat.

Puhytteleva Daddyily ketju voisi auttaa tässä yhteydessä kun tuot omia kokemuksiasi esiin puhuttaessa pikkuisista. Hiukan erilaista keskustelua ja paskaa tulee vastaan Isolle kun pikkuiselle, tiedät sen kyllä, miksi sotket sen tähän yhtetyteen?

Esimerkin vuoksi käytän toista BDSM-skenen ikuisuuskiistakapulaa. CnC-suhdetta tarvitseva sub saa hiukan erilaista dissausta ja sheimausta niskaansa kun CNC-suhdetta hänen kanssaan toteuttava D.

Mikäli tarkoituksesi on käydä asiallista, ehkä jopa pikkuisten asemaa kohentavaa keskustelua älä tuo epämääräisesti mukaan, asiaan toki liittyviä mutta kuitenkin eri kulmasta ilmeneviä puolia tai kokemuksia.
Kissat koiria vaikka läheltä liippaakin.

Ja hei, usko tai älä, tiedän mistä puhut, mutta jos haluaisin sen tuoda tähän ketjuun esiin tekisin sen niin että on edes jossain määrin selvää että puhutaan nimenomaan pikkyisista,eikä joku Iso puolusta heitä kertoen omia kokemuksiaan,jotka poikkeaa huomattavasti heidän vastaavistaan. OLETTAEN siis että tosiaan identifioidut kuten annat ymmärtää.

-HPM

"Little child
Looking so pretty
Come out and play
I'll be your daddy"
-ei cmx

HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #12 : 03.10.2022, 17:19 »
Juuri eilen näin tikotokin, jossa 29 vuotta täyttävä viettikin lapsenomaiset 9v juhlat. Siellä oli kaikkia herkkuja kuten lapsille on, pelasivat esim. aasin hännän kiinnittämistä, onkimistä yms. kaikki kolmekymppiset innoissaan. Sillä ei ollut mitään tekemistä ddlg:n kanssa, vaan ihan vaniljoita ovat ja kaikilla oli tosi kivaa. Mutta tuntuu, että jos me pikkuiset tehtäisi samanlaiset juhlat, niin heti satelisi kakkaa päälle täällä. Kaikille pikkuisuus ei ole edes mitenkään seksuaalista, vaan he taantuvat oikeasti pikkuisiksi. Suurimmalla osalla taasen näin ei ole, mutta pikkuisminä on vahva osa minuutta, joka kuitenkin pidetään tiukasti piilossa suurelta yleisöltä, sillä, kuten täälläkin on nyt huomattu, erilaisuutta ei hyväksytä. Ei varsinkaan, jos on kyse hattarasta ja pehmoleluista.

Joo. Mä olen pitänyt lastensynttärit Raxissa. Tai oikeastaan mulle on pidetty lastensynttärit Raxissa. Ja aivan täysin sellaisten ihmisten toimesta, jotka eivät ole tienneet mun pikkuisuudesta mitään. Oli karkkipizzaa, jäätelöä strösseleillä ja vaikka mitä. Oli myös yksi jäätelö joka purskahti nauraessa nenästä ja ihania ystäviä joiden kanssa sai olla oma melkein mutta silti alle, kolmekymppinen itsensä ja salaa vähän pieni. Me ei saatu kakkaa päällemme. Kukaan ei katsonut oudosti hölmöjä aikuisia ihmisiä, joista yhdellä oli prinsessamekko, pahvikruunu ja jäätelö kädessä. :P

Jos mä olisin tehnyt tämän viime vuonna, pikkuisena. Vetänyt kolmekymppis -synttäribileet pystyyn johonkin ja julistanut että ne on pikkuisten bileet ja juhlitaan koska mä täytän kolme. Sitä olisi katsonut kieroon KAIKKI, etenkin täällä, koska tännehän mä sen bileilmon olisin tehnyt. Onneksi korona ja koulussa olo esti nämä kamalat bakkanaalit. Olis saattanut olla hauskaa vahingossa. Kinkyyden kun on mun mielikuvan mukaan monen mielestä oltava kovin vakavaa, kovaa ja pimeää. Synkkää ja nauramatonta. "Älä vittu hihitä kakara tai saat turpiis.."

Taas mainitsen sen ikäregression terapiamuotona, se on ihan oma lajinsa pikkuisuuden pöydän alla. Sekin saa onneksi olla siellä pöydän alla, tämä on iso pöytä ja meitä mahtuu tänne varmasti. Pöytäliinan takana on hyvä suoja ja piilo. Toisaalta mä toivoisin joskus, että me voitais kaikki vaan hyppiä pöydillä ja sotkea se pöytäliina sormiväreillä, kakulla ja vihreällä mehukatilla. Mutta sitä ei katsota hyvällä ja siksi mä ymmärrän sen vallan hyvin että moni ei uskalla olla esillä. On vaikea kurkistaa liinan takaa ulos maailmaan, jos se maailma vaan potkaisee nenään ja sanoo että painukaa takas piiloon. Se myös sattuu toisinaan ja jotkut ottaa osumia, joiden takia ei edes välttämättä uskalla jäädä sinne pöydän alle.  :'(

Kiitos Pioni mielipiteestä, se on tärkeä.
~ Nelli

En olisi katsonut kieroon synttäribileilmoasi   :'(

-HPM

"Painat, pusket, ponnistelet
Paremmaksi tehdäksesi
Väärin ymmärtää ne työsi
Nauraa sulle, irvistää

Ei oo pienempää"

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #13 : 03.10.2022, 17:21 »
Vai kuvitteletko, että heitä mustamaalataan selän takana järjestelmällisesti, kumppanien henkilötietoja urkitaan mustamaalaamista varten, levitetään valheita keksityistä rikoksista, tehtaillaan valheellisia rikosilmoituksia, kerätään addresseja pikkuisten karkoittamisesta scenestä, julistetaan pikkuisia yleisvaarallisiksi henkilöiksi seksuaali-identiteetin vuoksi, syytetään valheellisesti pedofiliasta vaikka kyse on roolileikeistä, väitetään pikkuisten myyvän heroiinihattaroita bileissä, kerrotaan pikkuisten tehtailleen seksuaalirikoksia paikkakunnilla joissa eivät ole koskaan käyneet, sabotoidaan aktiivisesti seuranhakuja varoittamalla vaarallisista tuttisuista, levitetään aktiivisesti ja järjestelmällisesti juoruja joissa pikkuiset yhdistetään natseihin sekä erilaisiin fobeihin, rikollisiin, myrkyllisyyteen, raiskauksiin jne., yhdistetään valheellisesti pikkuisia raiskauksiin joista väitetyt uhrit eivät ole koskaan kuulleetkaan, vainotaan pikkuisia nimettömistä sähköposteista vuosien ajan, vaaditaan perättömien tappouhkausväitteiden perusteella pikkuisille porttikieltoja tapahtumiin tai kohdistetaan poliisioperaatioita pikkuisten koteihin ja perheeseen koska ovat moisia tuttisuita?

Minä en kyllä usko, että tällaista paskaa kukaan lähtisi tekemään vain, koska pienet haluavat olla mitä ovat. Jos niin tapahtuisi, sellaiselle voisivat nauraa vain tekijät itse tai muuten vain mieleltään vinksahtaneet.

Sitä sanotaan että monia asioita on vaikea uskoa ennenkuin ne tapahtuu itselle, eikö? Tässä maailmassa elää paljon ihmisiä, jotka sanovat monestakin asiasta: "Uskon vasta kun todistetaan" tai "..kunnes toisin todistetaan". Ei kannattaisi kuitenkaan mennä tekemään olettamuksia asioista joista ei tiedä. Kyllä mä uskon että ketä tahansa kinkyä kohtaan voi kohdistua tuota kaikkea mitä luettelet, olipa sitten mitä tahansa kinkyä edustajistoa. Jos mä näen täällä tai muualla kinky yhteisöjen parissa ketjun, jossa joku sanoo että on epähyväksytty fiilis oman kinkin takia, niin en mä mene siihen kertomaan että en usko. Jos haluan pistää lusikkani soppaan niin menen kysymään miksi ja pohdin että voiko asialle tehdä jotain. Lopulta ne teot lähtee kuitenkin jokaisesta itsestään ja omasta toiminnasta. Sillähän kukin vetää itse puoleensa juuri sitä mitä tahtoo tilata?

En nimittäin usko, että pikkuisiin kohdistetaan mitään vainotoimia vaikka tikkaria kuinka heiluteltaisiin vaikka keskellä toria hattarapilvessä.

No sitten et usko, mutta todennäköisesti et tiedä asiasta hevon vittua. Oliko muita hihasta repäistyjä uskomuksia joita halusit kanssamme jakaa, vai jatkatko tästä derailaamaan seuraavan ketjun koskemaan itseäsi?

Olen pelkkänä korvana. Kuulen mielelläni, jos moista paskaa pikkuisiin on kohdistettu pikkuisuuden vuoksi.

Okei Snadi, täältä tulee, korva auki:
Kaikille muille TriggerWarning: Seuraa nyyhkistarina siitä, miten pikkuinen kinkyys ja elämä voidaan tuhota hyvin helposti pienillä teoilla. Jos et kykene käsittelemään tietoa enkeleiksi lähteneistä pienistä lepakoista niin en suosittele lukemaan seuraavaa. Itkuvaroitus, karu kohtalo -varoitus jne. En kuitenkaan kuvaile mitään tarkemmin ja pidän stoorin yleisesti k-16 materiaalina, huoli pois.

Mä olin täyttänyt 23 ja mulla oli ystävä, joka oli pieni lepakko. Se pieni lepakko oli 21 vuotias. Me ei tehty mitään pahaa, me leikittiin paikallisessa metsässä (en sano missä). Me leikittiin kotia, me leikittiin menninkäisiä. Me leikittiin keijukaisia ja mietittiin voidaanko olla apinoita jos kiivetään korkeimpaan puuhun. Me oltiin pikkuspäissään ja kikatettiin kun karkkipussi oli kaatunut repun pohjalle. Meillä oli kesäloma ja me käytiin rannalla uimassa. Me oltiin samaan aikaan toistemme Isoja, sisarukset tai veljekset, oltiin yhtä pikkuista sukupuoletonta infinity merkkiä. Käytiin kaupassa ja paistettiin lettuja. Käytiin nuotiopaikalla tikkupullalla. Mä sain silittää sen niskavilloja ja sanoa kiltiksi lepakoksi, se sai purra mua virnistäen ranteesta. Välillä sitä itketti metsänlaidalla ja mä otin syliin. Sanoin ettei oo mitään hätää koska sisko on aina tässä. ja välillä se komensi mua kun tukistin sitä liian kovaa ja sanoi että olin tuhma kissakakara tytöksi. Kaiken tän ihanan söpön kuplan ulkopuolella, meitä oli seurannut vierestä pari paikallista ihmistä. En halua puhua heistä pahaa, he oli vaan sellaisia ihmisiä, jotka oli ehkä jo unohtaneet miltä mielikuvitus tuntuu. Näistä ihmisistä toinen oli tuttu. Ihminen, joka jopa mielellään pani sitä lepakkoa ja makasi mun varpaiden alla kun niitä paleli, siis toinen kinky joka etsi itseään. Ikäjakauma meillä kaikilla oli 21-35 väliltä.

Nää kaksi ihmistä ottivat loppuvuoden agendakseen hankkia sille lepakolle potkut sen töistä missä se aloitti kesäloman jälkeen. Musta taas nää ihmiset levittivät juoruja ja varmistivat että en saanut töitä seuraavana kesänä. Parhaimpia paskafiiliksiä oli se, kun vuotta myöhemmin lepakon aivan eri paikkakunnalla sijaitsevan ammatillisen koulun opettaja oli ilmestynyt eräänä päivänä luokkaan: "Hei lepakko, voidaanko jutella hetki tuolla toisessa luokassa". Lepakko luuli että kyse on myöhästyneistä tehtäväpalautuksista - mutta ei. Opettaja oli kuullut että hän harrastaa "lapsenmielistä seksuaalisuutta" kuten ope sitä yritti kauniisti ja mitään ymmärtämättä kuvata. Opettaja halusi tietää, onko lepakon motiivit opiskelemaansa alaan oikeat. Okei, ihan fiksu kysymys tavallaan ja ymmärrettävää että opettaja haluaa varmistaa asiaa etenkin kun oli kuullut huolestuttavia huhuja. Lepakko, 22 vuotiaana nuorena, kinkyn itsensä parina viime vuonna löytäneenä, joutui selittämään opettajalleen mitä tarkoittaa kinky, bdsm, roolileikki, seksi ja seksuaalisuus identiteetissä jne. Ja opettaja kysyi töksäyttäen: "katsotko lapoa? Sillä meille on tullut ikävän ilkeä sähköposti.." - Lepakko ei ollut uskoa korviaan. Lepakko päätyi lopulta lopettamaan tuon koulunsa, koska stigma jäi ja kaiken muun "säätönsä" niskaan hengittämisen takia hänen oli vaikea keskittyä edes elämään, saati opiskeluun. Lepakko on jo tätä nykyä siirtynyt oikeisiin pilvilinnoihin. Lepakon elämä ei ihan mennyt niin kuin prinsessasadut ja moni asia painoi ihan liikaa sen siipiä. Mä antaisin mitä vaan jos voisin vielä kerran halata ja kertoa että sen pikkuseniso sisko on aina tässä...   

Tuon elämän tuhon siis teki osittain se yksi ihminen tuttavineen, johon me oltiin luotettu. Se toinen kinky, joka pani lepakkoa vielä ennen tuota kesää ja joka itsekin ymmärsi mitä tarkoittaa olla vähän outo ja sellainen mitä nimeltä mainitsematon paikkakunta kyläkeskittymineen ei ehkä katso hyvällä. Hän päätti vainota lepakkoa kaks ja puol vuotta, jonka jälkeen lepakko lopulta mm. haki lähestymiskieltoa, jota ei saanut ja nosti oikeusjutun yksityisyytensä loukkaamisesta kun "säätö" liimasi heidän viestejä lähikaupan seinään ym. Se oli paskamyrskyä se. Mulla oli kärsivän lepakko ystäväni ohella oma, silloin varsin vanilja parisuhde. Pelkäsin joka päivä sitä, että tänään mut on heitetty kumppanilleni kaapista, josta en vielä halua tulla esiin. Vaikka mitään pettämiseen liitettävää ei sinänsä tapahtunut mun ja lepakon välillä, niin ois se voinut kumppanille olla jännä kuulla kuinka sen tyttöystävä juoksee metsässä jonkun toisen kanssa tukistamassa ja puremassa sitä? Mutta sitä outtaamista ei onneksi tapahtunut, koska se lepakon "säätö" tai kaverinsa ei kumpikaan tuntenut mua tai mun kumppania niin hyvin. Kerran tämä lepakon "säätö" oli kuitenkin mm. soittanut musta poliisille, kun olin ollut ostamassa sukulaisen lapsen synttäreille kaikkea lastejuhla kamaa. Poliisi ajeli lopulta mun polkupyörän viereen ja kysyi kenen lapsille olen tekemässä kakkua ja tietävätkö lasten vanhemmat tästä? Vähän oli sellanen "voi vittu nyt taas ihmiset" -fiilis, kunnes kuulin myöhemmin kuka poliisisedille oli soittanut. Teki mieli hakata päätä seinään.

Kun muutamia vuosia myöhemmin kohtasin näistä kahdesta sen toisen tyypin, sen tuntemattomamman, kysyin häneltä ihan suoraan miksi he oli tehnyt noin. Hän kertoi esimerkiksi ettei hän silloin ymmärtänyt meidän kotileikkejä ja pikkuspäistä kikattamista, hän sanoi että sekin oli jo hänestä ällöä että yhdistimme tikkupullat ja seksuaalisen kinkyilyn keskenään eikä hän pystynyt syömään irtokarkkeja koska ne oksetti meidän pikkuisuuden takia. Hän sanoi myös että se lepakkoa pannut tyyppi oli kateellinen kun lepakko läheni mun kanssa. Lepakon "säätö" kuulemma koki kateellisuutta, inhoa ja vihaa meitä kahta kohtaan ja tämähän sitten oli tarpeeksi hyvä oikeutus levittää sitä kaikkea paskaa meidän päälle.

Että silleen. Kiva että olit korvana Snadi...
Tää on vaan yksi esimerkki siitä miten kinkyt ihmissuhteet ja pikkuisuus voi olla tarpeeksi iso taakka, jotta sen alla tuhoutuu elämä. Mä itse henkilökohtaisesti olen miettinyt tuon jälkeen monia vuosia uskallanko itse esim. opiskella asioita joita haluan, uskallanko hakea töihin, uskallanko mennä sillä paikkakunnalla tiettyihin paikkoihin, kun tiedän että kaikki tuntevat mut "Se likka joka haaveilee pikkulapsi-insestistä". (No siis ei. Me oltiin rooleissamme Iso ja pikkunen, kumpikaan ei haaveillut pikkulapsi-insestistä. Me vaan tykättiin ajatuksesta että meillä on joku samankaltainen, oman lauman omainen, jota voi kutsua tietynlaiseksi perheeksi, vaikkei sitä olla. Me oltiin molemmat nuoria aikuisia, jotka tykkäsi kokeilla kaikkea jännää ja etsi itseään karun maailman keskellä..).

Mut joo, mäpä meen nyt vaikka itkeen kahvinkeittimeen tai jotain?
Jos tää tarina pelästytti jonkun niin sit se pelästytti, ei haittaa. Näitä tulee ja menee..

~ Nelli

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Puhutteleva pikkuisuus
« Vastaus #14 : 03.10.2022, 17:22 »
OLETTAEN siis että tosiaan identifioidut kuten annat ymmärtää.
Puhun tässä pitkäaikaisena ageplay-yhteisön jäsenenä. En tiedä millä perusteella olet identiteettini olettanut.

Ps. Ihme kirjotuksia tyypiltä joka alottaa chatissä järjestelmällisen kiusaamisen aina kun sinne tulee uusia sisään. No kai sillä saa hyväksyntää joiltain.
?