Kirjoittaja Aihe: Rsyke Teematiistai: Keskustelua Pikkuisuudesta | TRE: Artteli 11.10 klo 18.30  (Luettu 1684 kertaa)

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 496
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Rsyke ry presents: KESKUSTELUMIITTI PIKKUISUUDESTA

Tampereen Tiistaimiitit ovat Rsyke ry:n virallisia miittejä. Jokaisena tiistaina - ainakin toistaiseksi - on mahdollista miitata muita kinkyjä joko Arttelissa tai Mallas²:ssa. Seuraavanakin tiistaina on teema! Tällä kertaa keskustellaan pikkuisuudesta.
Tervetuloa keskustelemaan aiheesta ja pikkustelemaan - tai vaikka vain olemaan! Kunnioitathan kuitenkin teemaa ja annat tilaa keskusteluaiheelle.

Artteli
Mustalahdenkatu 22
18.30 alkaen

Osallistuminen ei edellytä yhdistyksen jäsenyyttä vaan kaikki ovat tervetulleita - myös muiden paikkakuntien vierailijat, omaa kinkyyttään pohtivat, asiaan tutustumassa olevat ja vanhat konkarit!

Jännittääkö silti vielä? Liity yhdistyksen telegramiin tai discordiin ja juttele etukäteen ihmisten kanssa!
Voit myös ottaa yhteyttä miitti isäntä Tumppi94, laita instagramissa viestiä tai lähestyä sähköpostilla. Järkätään niin, ettei tarvii uskaltaa yksin!

Tulevia teemamiittejä;
18.10. alle 35-vuotiaiden miitti / Tito Siirtyy! Uusi päivämäärä kerrotaan myöhemmin.

Miittien etiketti
1. Emme hyväksy minkäänlaista kiusaamista, syrjintää tai häirintää iän, sukupuolen, syntyperän, etnisen taustan, sukupuoli-identiteetin, sukupuolen ilmaisun, kinky-suuntautumisen, kinkkien, terveydentilan, poliittisen/uskonnollisen/kulttuurisen taustan, kansalaisuuden, elämänkatsomuksen, vammaisuuden, kielen, perhe- tai suhdemuodon, sosiaalisen tai taloudellisen aseman tahi yhtään minkään muunkaan tekijän takia.
2. Muita ei kuvata.
3. Kenenkään henkilötietoja ei paljasteta.
4. Ketään ei kosketa ilman että kysyt ensin luvan.

Sääntöjenvastaisesta käytöksestä pyydämme kertomaan mahdollisimman matalalla kynnyksellä miitin vetäjälle! Epäasiallinen käytös voi johtaa esimerkiksi tapahtumasta poistamiseen tai porttikieltoon Rsyke ry:n tapahtumiin.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2022, 15:46 kirjoittanut Rsyke ry »

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 496
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Miitin paikka vaihtui päällekkäisen opiskelijatapahtuman takia!

MURU

 :love: olemmeko arttelissa.

tumppi94

  • Vieras
Kyllä olemme Arttelissa.

Niin ja ei tarvitse olla pikkuinen tai iso että voi tulla miittiin. Tässä miitissä keskustellaan siittä mitä pikkuisuus on ainakin yhdelle pikkuiselle. Tänne kannattaa tulla syventämään vähän omaa ymmärrästä siittä mitä ne mystiset pikkuiset oikein on.

Olisi kiva saada joskus myös vastaava miitti isoista vastaa ei ole tainnut olla en ainakaan itse muista sellaista.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Mä toivon ja haaveilen että tänne pääsee ja ehtii muitakin pieniä, jotta meillä voi olla edes jotain näkökulmien keskustelua ja jotta aihe uppoais muidenkin päähän paremmin. Sitähän sanotaan että pikkuisuus tiivistyy joukossa ja sitten se on helpompi niellä. Siis sen pikkuisen Joukon on.. Hyi teitä - mitä te ajattelitte?! Lupaan mahdollisesti karkkia ja puuhaa pikkuisille, jotka uskaltaa paikalle.  O:-)

Kuten jo mainittu: ei tarvii olla pikkunen, eikä edes välttämättä kiinnostunut aiheesta. ;D Mä oon ovela saamaan sen kiinnostuksen aikaan vaikka tyhjästä.

Tämä on myös hyvä hetki pohtia aiheen ohella seuraavia pienten leikkitreffejä ja mahdollisesti myös isojen miittejä?  :o

~ Nelli
Joka lähtee vielä muutamaksi tunniksi larppaamaan aikuista..

Ynspi

TÄÄLTÄÄÄ TULLAAAAAAAAAN

vähänmyöhässävarmaan

MUTTA TÄÄLTÄ TULLAAAAAAAANNNH

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Antakaa pliis pienen syödä banaani tai kaks rauhassa kun pääsen perille. Mä en saanu tänään kerhossa välipalaa ku ne unohti että oon töissä siellä..  :'( Nälkäkiukku onneks voi mennä ohi myös karkeilla..  ::) :P

Ynspi

Hei kiitti tyypit kivasta hetkestä! Harmitti lähtä aikaseen just kun alkoi keskustelut menee tosi mielenkiintosiksi mut tällä kertaa tän pienen täytyi lähtä aikasin kun nukkumaanmenoaika on ihan just. Jos kiinnostaa enempi tutustuu tai jotaa (mikä sen ihanan caregiverin nicki oli voiko se laittaa mulle viestiä haluun tutustua siihen) niin kaikki saa tosi kovaa laittaa viestii ja kaikkee ja sillee. Okei hyvää yötä kiitti moippu!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Kiitos omastakin puolesta miitistä :love: Kiitos kun sain selittää asiat niinkun Nelli neljä vee selittää  O:-) ja kiitos muut kun toitte esiin omia kokemuksia omasta pikkuisen roolista! Oli ihan parasta!

Sellainen ahaa elämys tuli että pienten (vähän ehkä isojenkin) miittejä pitäis pitää kyllä enemmän? Kiinnostusta aiheeseen ym. meillä tuntuu olevan niin monelta näkökulmalta että ei tollanen yks pieni parituntinen riitä mihinkään. Tampereen pikkuisten oma miittiketju löytyy miittilistalta erikseen, sinne vois alkaa huutelemaan ja ideoimaan ajatuksia siitä - millaista toimintaa ja miittejä halutaan. (Mä haluaisin myös että ois joku isot&pienet miitti, jossa ois turvallista tutustua toisiin, vaikka sitten lättyyn vetävän Nellin valvovan silmän alla kun mä voin lätyttää sit kaikki idiootit ja purra niitä nilkasta.)

Mullekin saa laittaa viestiä. Mainitsenpa tässä myös Pikkuneuvolan (blogi: voi löytää googlettamalla), joka myös odottaa sisällöllistä aktivoitumista.

~ Nelli
..Jolla on nälkä koska kaksi muussattua banaania ei riitä

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Mulle tuli mieleen, että tarttis varmaan yhtä lailla miitin isoista... Ne on kuitenkin meidän vastapari.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Toivon tälle jatkoa! Erityisesti eri suhdedynamiikat, joissa kumpikin osapuoli voi kertoa miten juuri heillä ilmenee
💕🤭🍭