Kirjoittaja Aihe: Domme-vertaistukea? :)  (Luettu 9568 kertaa)

Adeline

  • Vieras
Domme-vertaistukea? :)
« : 28.10.2022, 13:38 »
Moi baarin ihanat dommet!

Uusi täällä enkä tunne ketään dommea oikeassa maailmassa. Olisi mahtavaa vaihtaa lyhyestikin ajatuksia esim. seuran hakemista täällä tahi muualla ja skenestä ylipäänsä. Kaikki neuvot ja vinkit kelpaisi ja olisin niistä kiitollinen!  O:-)

Jos vaikka aloitetaan sillä, että olisiko kenelläkään vinkkejä miten löytää joku ihana submies ketä deittailla? :)

belladonna

Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #1 : 28.10.2022, 13:59 »

Jos vaikka aloitetaan sillä, että olisiko kenelläkään vinkkejä miten löytää joku ihana submies ketä deittailla? :)

ˆTämän luulisi lähtökohtaisesti olevan suhteellisen helppoa, koska esimerkiksi itselleni tulee säännöllisin väliajoin subimiehiltä täällä Baarissa yhteydenottoja inboksiin vaikka en edes mitenkään aktiivisesti ole hakenut seuraa missään vaiheessa. Väitän, että jos laitat tänne Baariin ja/tai esimerkiksi Fetlifeen ilmoituksen, jossa haet subimiestä, niin tarjokkaita on ihan varmasti jonoksi asti. Se, löytyykö juuri sulle sopivaa tyyppiä, riippunee mieltymyksistäsi, kriteereistäsi jne.

Toinen tapa sitten tietysti on hakeutua paikallisen kinky-yhdistyksen miitteihin ja tapahtumiin, tutustua ihmisiin sitä kautta ja katsoa tulisiko joku sopiva vastaan.

Adeline

  • Vieras
Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #2 : 28.10.2022, 14:14 »
Juu, näinpä tässä on käynyt eli viestejä näköjään tulee.

Jos siis haluaisin selvitellä, että natsaako jonkun kanssa, niin viestittelyä vaan ahkerasti ennen ku uskaltaa potentiaalisesti jonkun tavata?

Helpompaa olis kyllä livenä tavata ja jokainen omilla kasvoilla, mutta nämä on toki tällasia juttuja mitä ihmiset ei halua välttämättä tinderissä profiilissa määritellä :)

Pip

Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #3 : 28.10.2022, 14:32 »
Juu, näinpä tässä on käynyt eli viestejä näköjään tulee.

Jos siis haluaisin selvitellä, että natsaako jonkun kanssa, niin viestittelyä vaan ahkerasti ennen ku uskaltaa potentiaalisesti jonkun tavata?

Helpompaa olis kyllä livenä tavata ja jokainen omilla kasvoilla, mutta nämä on toki tällasia juttuja mitä ihmiset ei halua välttämättä tinderissä profiilissa määritellä :)
Mä toimin niin, että tapaan ensin livenä lyhyenkin viestienvaihdon jälkeen, koska vain siten näkee toimiiko ne kuuluisat kemiat. Tällä vähennetään kuukausien jaarittelut erinäisillä viestimillä.

SwitchBaker

Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #4 : 28.10.2022, 14:57 »
Meillä täällä etelässä on ollut monia ihania dommetapaamisia. On mahtavaa päästä vaihtamaan ajatuksia, kokemuksia ja fiiliksiä samanhenkisten kanssa.
Mikäli Oulusta ei vastaavaa löydy, niin meille useimmille voi ihan rohkeasti laittaa viestiä. Mä ainakin mielelläni vaihdan ajatuksia 😊

Adeline

  • Vieras
Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #5 : 28.10.2022, 14:59 »
Kuulostaa kivalta! Ja olen mukana kyllä jos Oulussakin sellainen tulee vastaan :)

MissHugofvck

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • Ryöväriruhtinatar
  • Galleria
Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #6 : 28.10.2022, 17:24 »
Vedän mielelläni parin viikon päästä Oulussa Domme-miitin! Jos kiinnostuneita löytyy  :love:

belladonna

Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #7 : 28.10.2022, 19:37 »
Vedän mielelläni parin viikon päästä Oulussa Domme-miitin! Jos kiinnostuneita löytyy  :love:

Milloin? Mä voisin tulla ja tuoda  yhden tai parikin kaveria mukana.

Adeline

  • Vieras
Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #8 : 28.10.2022, 19:47 »
Kuulostaa siltä, että Oulun Dommejen miitti olisi paikallaan!  :) :love:

Floora

Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #9 : 28.10.2022, 23:40 »
Moikka!

Vastaan tänne tällei puolikkaalla vertaistuella (olen itse switcahtava henkilö. Tietynlaisille naisille Domme, yleensä kuitenkin sub.) Toivottavasti ei haittaa! Olen oman kokemuksen kautta todennut, että jos paikkakunnalla on aktiivinen skene, niin siellä ihmisiin tutustuminen on helpointa ja turvallisinta. Skenessä aktiivisesti olevien ihmisten rehellisyydestä ja kokemuksesta voi olla varmempi, kuin nollaprofiilin omaavien henkilöiden esimerkiksi täällä baarissa. Skenen ihmiset on hyvä tuki ja turva, keiltä voi kysyä neuvoa ja kysymyksiä, varsinkin jos et ole aikaisemmin Dominointia hirveästi tehnyt! Skenen ihmiset on kanssa ihmisinä tosi ihania ihmisiä - juuri viime tiistain miitissä mulle tarjottiin autoon renkaiden vaihtoapua.

Esimerkiksi täällä Tampereella on kanssa sitomismiittejä, missä voi turvallisesti harjoitella sitomista. Olet tietenkin siellä Oulussa, en tiedä minkalainen skene siellä on.

Kannattaa myös miettiä sitä, että vaikka kiva submies löytyisikin kauempaa, niin onko kannattavaa reissata niin pitkiä matkoja. Tämä riippuu täysin henkilökohtaisista valinnoista, mutta opin itse kantapään kautta, että helpointa sanoa suoraan, että asuat liian kaukana yms ennenkuin tunteita syntyy. (Jos syntyy.) Komppaan sitä, että tapaaminen nopeasti kasvotusten on paras tapa tietää kemioista. Kahvilla esimerkiksi.


Dommeista on huutava pula ja viestejä todennäköisesti tulet saamaan paljon. Vaarallisia subeja on olemassa, eikä asiasta mielestäni puhuta riittävästi. Uutena Dommena kannattaa pitää huolta turvallisuudesta hyvin. Jotkut saattavat sanoa vaikka mitä, jotta miellyttäisivät sinua ja pääsisivät huomioosi.

Toivottavasti ei tosiaan haittaa, että sanoin tähän väliin! En kuulu tähän "Domme" -määritelmään tosiaan täysin, vaikk kokemusta dominoinnista on.
« Viimeksi muokattu: 29.10.2022, 00:02 kirjoittanut Floralfantasy »

belladonna

Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #10 : 29.10.2022, 09:23 »
Välihuomiona: Oulussa on hyvin aktiivinen köysiskene. Rope Art Oulun ilmaiset köysi-illat Tukikohdalla joka tiistai klo 18:15-21. Opetusta klo 20 asti, jonka jälkeen voi jäädä treenailemaan itsenäisesti. Kerran kuussa jamit, jolloin ei opetusta. Köysiä voi yleensä lainata ainakin aloittelijoiden illoissa.

Ensi tiistaina onkin sopivasti aloittelijoiden ilta eli sinnepä mukaan matalalla kynnyksellä. Allekirjoittanut löytyy paikalta, saa tulla moikkaamaan.  :love:

Adeline

  • Vieras
Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #11 : 29.10.2022, 11:22 »
Mielellään tutustun skenen ihmisiin ja ihanaa että täällä tulikin jo kutsu mukaan :) :love:

Ja Floralfantasy, kiitos vinkeistä!

Kun ei ole yhtä paljon voimaa kuin itseä paljon isokokoisemmassa miehessä, on pakostakin mietittävä turvallisuutta. Näinhän se vain menee missä vain tilanteessa.

Muhun vetoaa se, että on kiinnostunut minussa myös muustakin kuin dommeilusta ja että on aito ja rehellinen. Mulla ei ole myöskään mihinkään kiire tai pakottavaa tarvetta löytää yhtään mitään. Eiköhän tällä karsiudu itselle epäsopivat viestittelyt pois :)

Dean

Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #12 : 29.10.2022, 12:15 »
Jos tosiaan etsii kumppania itselleen, niin silloin pitää kaiken muunkin olla kohdallaan. Ulkonäkö, luonne, älykkyys, kiinnostuksen kohteet jne. Ihan kuin vaniljaisemmassakin seurustelussa. Rakastuminen ja rakkaus on tärkeää, mutta se ei välttämättä syty itsestään. Kun on katsonut ensitreffit alttarilla ohjelmaa, väkisinkin tulee mieleen, että nyt ovat nuoret miehet hakoteillä. Odotetaan jotain ihmeellistä vetovoimaa? Jumaliste sitä vetovoimaa kyllä alkaa löytymään, kun lopettaa vessassa runkkaamisen, ja työntää kyrpänsä siihen morsiameensa. Sitä varten pippeli on olemassa, ja sitä varten morsiamella on pillu. Muitakin reikiä voi toki kummankin niin halutessa käyttää.

Tämän lisäksi D-ihmisenä voin todeta, että kun pääsee tyydyttämään sadistisia himojaan myötämielisen kumppaninsa kanssa, häneen voi rakastua ihan oikeasti. Niin minulle on käynyt. Menestystä subin etsintään!

Adeline

  • Vieras
Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #13 : 29.10.2022, 13:39 »
Olisipa kivaa kirjaimellisesti metsästää ihana subi itselle  8)

Jep, monen asian pitää kolahtaa, ja nyt vaan oma 100% dealbreakerini on se, että toista kiinnostaa pelkkä vanilja.

Muuten en oo ehkä samoilla linjoilla. Jos ei oo vetovoimaa, niin ei oo vetovoimaa ja leikit jää välistä. Rakkautta tai romanttisia fiiliksiä ei tarvita, mut ehdottomasti muutakin kuin myötämielisyys.

Laurentzia41

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 161
  • Switch BBW-seikkailijatar
  • Galleria
Vs: Domme-vertaistukea? :)
« Vastaus #14 : 29.10.2022, 14:51 »
Mielenkiintoista keskustelua switchinä seurata 😄