Kirjoittaja Aihe: TRE Painimiitin suunnittelua  (Luettu 2200 kertaa)

LowLita

Vs: TRE Painimiitin suunnittelua
« Vastaus #15 : 04.11.2022, 12:47 »
Maanantain painimiitistä tehty erillinen kalenterijulkaisu.  ^-^

LowLita

Vs: TRE Painimiitin suunnittelua
« Vastaus #16 : 09.11.2022, 07:40 »
Hei!
Suunnitellaan vähän lisää.
Tulevat vuorot on nyt su 13.11. ja su 20.11.
Nyt saisi esittää toiveita päivistä viikolle 47, eli 21.-27.11. Mahdollisia päiviä ma, pe, la ja su, muiden miittien päällekkäisyyksien välttämiseksi. Ja koska su 20.11. on jo painit, voi tuo maanantai olla vähän turhan äkkiä ja jengi ei ole ehtinyt palautumaan.
Mutta ehdotelkaa jos on toiveita, muussa tapauksessa päätän summanmutikassa ja mielivaltaisesti.

-Lita

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: TRE Painimiitin suunnittelua
« Vastaus #17 : 09.11.2022, 08:09 »
Mää ehdottaisin, että pidetään hetki jotain vakiovuoroa (sunnuntai vois olla hyvä) ja katsotaan, miten homma rullaa. Kaikille sopivaa ei koskaan löydy, mutta järjestäninenkin on helpompaa kun ajankohta ei poukkoile viikosta toiseen.

LowLita

Vs: TRE Painimiitin suunnittelua
« Vastaus #18 : 09.11.2022, 08:46 »
Itse tarvin välillä duunista sunnuntaipalkan niin mulle ei joka sunnuntai käy. Mutta ei sillee huono idea kunhan on joku toinen sitten paikalla ottamassa jonkunnäköisen vuorovastuun silloin kun en itse pääse. Ei se varmasti ongelma ole.

-L

Aristotle

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 5
  • Galleria
Vs: TRE Painimiitin suunnittelua
« Vastaus #19 : 09.11.2022, 09:03 »
Jooh, vähän turha näihinkin on näköjään tulla, vaikka joskus aiemmin oli ihan OK kokemus kun löytyikin painitoveria. Eikä edes kuin sikäli kiinnostusta herätä että se sisältää paljon fyysistä kontaktia. Vähän kaikki BDSM-jutut tuntuvat sellaisilta että ei sitten kuitenkaan oikein.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: TRE Painimiitin suunnittelua
« Vastaus #20 : 09.11.2022, 09:28 »
Itse tarvin välillä duunista sunnuntaipalkan niin mulle ei joka sunnuntai käy. Mutta ei sillee huono idea kunhan on joku toinen sitten paikalla ottamassa jonkunnäköisen vuorovastuun silloin kun en itse pääse. Ei se varmasti ongelma ole.

-L

Ja jos ei löydy järkkääjää niin jättää sen sunnuntain väliin. Voin itse tuurata kun aikatauluihin vaan sopii, ja uskon etten ole ainoa.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 689
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: TRE Painimiitin suunnittelua
« Vastaus #21 : 09.11.2022, 17:43 »
Painikaa viikolla 47 viikonloppuna esim su? Tulisin mielelläni vierailevaksi tähdeksi jos sellainen on ok ja oon ton vkl Tampereella...