Kirjoittaja Aihe: TRE Painimiitti, ma 7.11. Klo 17, Ratinan stadionin tilat  (Luettu 3821 kertaa)

Oldschoolgirl

  • Vieras
Kiitoksia järjestäjälle! Oli kivaa!  >:D :love:

RsT

Kiitos minunkin puolestani ja pahoittelut härövarustukseni aiheuttamasta pahennuksesta miitin alussa.. Toivottavasti näissä merkeissä ensi kerta tulee ja silloin ei arkiset aktiviteetit ole harrastamisen esteenä  ;D

Ginner

Kiitos kaikille, erityisesti järjestäjille. Oli varsin kivat möyhyt!

LowLita

Kiitos aivan mielettömästi kaikille. Oli niin hauskaa olla retuutettavana! Meikä on vähän mustelmilla. :love:  :))
Väkeä oli ihanan paljon, selkeästi painille oli kysyntää.
Seuraava miittihän on jo tulevana sunnuntaina ja ollaan Nääshallin budosalissa. Teen erillisen kalenteripostauksen siitä.
Jos jollakin on taitoa ja intoa vetää jotain alkulämmittelyä painimiiteissä niin ehdottomasti sopii, mulle voi laittaa viestiä asiasta. :)
 :love:

Ynspi

Kiitti kovasti miitistä, tää tuli tarpeeseen. Harmi kun oma happi oli vähän heikossa suurimman osan miitistä mut ees vähän kerkesin puruleluksi ottautua \o/

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 309
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Oi hyvänen aika, kun voikin nainen tuntea olevansa elossa! Kiitos kaikille ja erityisesti painikavereille hyvistä väännöistä! Seuraavalla kerralla lisää.

LowLita

Kenen hampaanjäljet mun äässissä?  >:D

Ynspi

Kenen hampaanjäljet mun äässissä?  >:D

En paljasta, sitä oli viihdyttävää katsoa!

Ynspi

Mun jälkifetissi on ollut aivan liekeissä tänä aamuna. Mut voidaanko alkaa jatkossa pitää jotain vapaaehtoista yhteistä lämmittelyä alussa? Mä oon siis aivan romuna.  ;D

LowLita

Joo! Se olikin mielessä ja työn alla.
Mulla on kyllä snadi aavistus että kuka se mahtoikaan purra perseeseen, mutta voi kyllä olla periaatteessa kuka vaan.  :))

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
En tunnusta mitään puremishommia. Ollenkaan.

bondm74

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 161
  • Nick: Bondi
  • Galleria
Oli kyllä tosi kivaa. Ja ihan uusi aluevaltaus itselleni.
Harmi kun tänä vuonna en enää pääse paikalle.


LowLita

En tunnusta mitään puremishommia. Ollenkaan.

No kyllä sinäkin kuitenkin oot oman osas mun mustelmista saanut aikaan  :))

töppönen

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 41
  • Hibernating
  • Galleria
Mun jälkifetissi on ollut aivan liekeissä tänä aamuna. Mut voidaanko alkaa jatkossa pitää jotain vapaaehtoista yhteistä lämmittelyä alussa? Mä oon siis aivan romuna.  ;D

Sama. Joka paikka jumissa ja selän tilalla rautakanki

douchmond

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 70
  • Galleria
Oispa Turussakin tämmöisiä. Oon vähän kateellinen.