Kirjoittaja Aihe: TRE Painimiitti, ma 7.11. Klo 17, Ratinan stadionin tilat  (Luettu 3711 kertaa)

LowLita

Miitataan Painin/Primal Playn merkeissä ensi maanantaina 7.11. Klo 17-19.
Paikkana on Ratinan stadionin sisäliikuntatilat ja sali 4.
Ottakaa mukaan pari-kolme euroa osallistumismaksua jos suinkin budjetti sallii.

Päälle kevyt ja mukava liikuntavarustus. Salissa olemme avojaloin tai sukkasillaan.
Jätetään korut pois (kaulaketjut, sormukset, roikkuvat korvakorut yms.) ja kiinnittäkää huomiota mm. kynsien pituuteen.
Jos tykkäät raapia tai muuten vain haluat säilyttää kyntesi, pidä huolta että mahdollinen painikaveri on siitä tietoinen ja suostuvainen.
Samoin myös kaikessa muussa toiminnassa.
Painin säännöt sopivat painijat keskenään sellaisiksi kuin haluavat, mihin antavat suostumuksen ja mihin eivät. Käytössä on luonnollisesti turvasanat ja tap out.
Leikkiessä ei sovi suuttua tai provosoitua, eikä kantaa kaunaa. Mitä leikin sisällä tapahtuu, se jätetään painimatolle (ellei sitä sitten halua viedä myöhemmin privaatisti esim. makkarin puolelle. Siihen en toki puutu. But you get the point. :D).
Kuka tahansa voi pyytää ketä tahansa painimaan ja jokaisella on oikeus kieltäytyä ilman selityksiä.

Jos mahdollista, ilmoittakaa osallistumisenne mahdollisimman pian.
Ilmoittautujista voi vaikka löytyä sopiva leikkikaveri jonka kanssa voi alustavasti keskustella tulevasta leikistä ja yhteisistä säännöistä.

Laitan alle vielä linkin koskien aihetta, ja suosittelen lämpimästi sen katsomista ennen painimiseen osallistumista.
https://youtu.be/UMNbjtdzUyw

HUOM! Paikalle voi tulla myös vain katselemaan, muuten vain miittaamaan tai vaikka sitomaan, sillä tilaa riittää muuhunkin toimintaan.

Miitti on Rsyke ry:n mahdollistama.

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 310
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Jes! Huippua, että tällainen saatiin järjestymään pitkästä aikaa! Ilmaannun paikalle, saa tulla haastamaan.  >:D

leatherpants

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 59
  • Nautiskelu... Mmmmm.
  • Galleria
Huh, pikkasenko olis cool moinen. Sattuispa tällainen joskus vaikka duunireissupäivälle tms  >:D

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Tulen paikalle jos olen yhtään älyissäni ensimmäisen harkkapäivän jälkeen  ;D

bondm74

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 160
  • Nick: Bondi
  • Galleria
80% varmuudella myös paikalla. Ja aivan innoissani uudesta jutusta.

LowLita

Jes! Huippua, että tällainen saatiin järjestymään pitkästä aikaa! Ilmaannun paikalle, saa tulla haastamaan.  >:D

Jeee! Nähdään silloin!  :love:

80% varmuudella myös paikalla. Ja aivan innoissani uudesta jutusta.

Ihana kuulla! Sama täällä! :)

LowLita

Tulen paikalle jos olen yhtään älyissäni ensimmäisen harkkapäivän jälkeen  ;D

 :love:

Ynspi

Mukana!  :love:

LowLita


hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Saavun, mikäli jotain poikkeuksellista ei tapahdu. Pitäkää joku kiva muistotilaisuus jos mua ei näy.

alice

Ollaan Ginnerin kanssa tulossa  :love:

LowLita

Saavun, mikäli jotain poikkeuksellista ei tapahdu. Pitäkää joku kiva muistotilaisuus jos mua ei näy.

 ^-^ :love:

LowLita

Ollaan Ginnerin kanssa tulossa  :love:

 :love:

Lihakonvehti

Mää kans tuun! :)

GooGoo

  • Vieras
Mä oon mukana.