Kirjoittaja Aihe: Rsyke Fetish Club: Pikkujoulu 10.12.2022 klo 20-02 | @ mixei, Tampere  (Luettu 13718 kertaa)

GooGoo

  • Vieras
Kiitos kekkereistä!!

Puuha-Pete

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 98
  • Vielä mahtuu kokemuksia elämään 😉
  • Galleria
    • Xu Puuha-pete2
Kiitokset järjestäjille ja juhlakansalle   :))

Oli mahtava ilta nähdä vanhoja tuttuja ja tutustua muutamiin uusiinkin  :)

Gardener

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 17
  • Piiskaa sisällä ja puutarhassa
  • Galleria
Kiitokset järjestäjille ja pikkujouluväelle, oli parhaat pikkujoulut miesmuistiin. Kiitos ystävälle punaisineen pakaroineen :love: ja katsojille, oli mahtavaa päästä stagelle fiilistelemään.

Sibmit

  • Vieras
Kiitos omastakin puolestani järjestäjille, mahtavalle pikkujouluporukalle , ja ystävälleni parhaasta(/parhaista) pikkujoululahjasta(/-lahjoista). Pepulle lämmikettä talvikeleihin :love:

Orvokki

 Heips. Kiitos, oli kivaa ja kiitos heille keiden kroppaa saatiin lainata  :love: .

harbard

  • Vieras
Kiitos myös puolestani kivoista pikkujouluista. Oli mukava saada joillekin nimimerkeille myös kasvot. Erityiskiitos upeille seuralaisille ja läsnäoloa kainalossa halunneelle :love:

Tito

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 49
  • Moi oon Tito :3
  • Galleria
Ai että kuin oli kivaaa! Eräs tosi ihana hakkas muo niin että kävin itkemään 💜 tuli tarpeeseen.

Fetishpari

Oli kivaa pitkästä aikaa olla Tampereella bileissä. Kiitos kaikille ja oli mukavaa tutustua uusiin ihmisiin.

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Anteeks mutta miten kukaan ei oo vielä kiittänyt IHANISTA PIKKUJOUTARJOILUISTA??! Erityisen kiitollinen olin niistä  :love: Mutta myös muusta purtavasta, ihmisistä, pyllyistä ja tanssiseurasta  :love:

esme.

Kiitos ihanista pikkujouluista järjestäjille&juhlakansalle , olihan kivaa! Sähkö&köydet ❤️
Erityiskiitos orvokille&lihakonvehdille hyvänä pidosta ❤️

Luottopakki

  • Rsyke
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 17
  • Explorer
  • Galleria
Kiitos pikkujouluista! Oli hauskaa törmätä tuttuihin ja vaihtaa ajatuksia enemmän kuin miiteissä on ehtinyt.

Lilja

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 22
  • To love is to be vulnerable
  • Galleria
Oli tunnelmallinen ilta! Punaiseksi lyöty pylly vielä jälkihehkuu lämpöä talvipäivään, ja hymyilyttää, kun mieleen palaa katseet, kosketukset ja kuuma tanssilattia. Kiitos järjestäjät, yhteisö ja te minusta huolta pitäneet :love:

Yamini

Kiitos Orvokki ja Lihakonvehti upeasta hyvänäpitelystä  :love:
 Kiitos järjestäjille ja henkilökunnalle, oli kivat bileet ja sain mukavasti jälkihoitoakin  :-*

Lihakonvehti

Kiitos bileistä ja kiitos seurasta, oli ihanaa <3

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Pienten huone oli taas yhtä sotkua ja ihan oikeesti ens kerralla joku muukin saa tulla mun kanssa sotkemaan sen heti alkuun, jotta joku aikuinen uskoo että mä en aina sotke sitä yksin siihen kuntoon? Ihan oikeesti, meitä oli siellä monta ja mä en aina yksin sotke kaikee!  O:-) Sanoo se "kiltti tyttö", joka eilen ehkä totesi ettei vieläkään ole löytynyt ketään komentamaan ja jonka sisäinen pieni brat asenne ihan vähän nauroi ilkikurisesti kuullessaan lauseet: "Ihan sallittua riehua jos ei oo ketään kuka käskee!" ja "Ei ole mun vastuulla..". >:D

Pienten tonttuarvonta jäi myös tapahtumatta unohtuessaan, koska kaikki pienet tontut livahteli sieltä talvisen kylmästä huoneesta kokoajan tropiikin puolelle.. Noinkohan tonttuarvonnan vois pitää vielä joulun jälkeen? (Pohdinnassa ehkä pienten oma miitti?)

Oli kivaa vaikka tänään väsytti ja huomennakin on jo maanantai!  :o

~Nelli
Joka istui kahdesti jäähyllä, söi liikaa tikkareita ja piparia, sai haleja ja kissasti paijausta.. Ihan hyvät pikkujoulut siis! :love: