Kirjoittaja Aihe: Rsyke Fetish Club: Pikkujoulu 10.12.2022 klo 20-02 | @ mixei, Tampere  (Luettu 13732 kertaa)

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Kiitos tekijöille ja kävijöille  :love:

MURU

 :love:mää niin vietin kivat pikkujoulut ikinä hassua todeta vain yleisellä tasolla taas jäi muru alakynteen jotta olisi ollut sopivan rohkea ehkä seuraavalla kerralla sitten... Kumma kun jäi kummittelee sellainen tietty katse... Ja... Jne.... Tulee niitä seuraavakin karkeloita. Ehhehhee......

Ridik

Anteeks mutta miten kukaan ei oo vielä kiittänyt IHANISTA PIKKUJOUTARJOILUISTA??! Erityisen kiitollinen olin niistä  :love: Mutta myös muusta purtavasta, ihmisistä, pyllyistä ja tanssiseurasta  :love:

Jee, pikkupurtavat nähty ja huomioitu, kiitos Greta 🤩
Se oli muuten extempore yllätys Mixein taholta.

BlackWings

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 133
  • Galleria
Kiitos munkin puolesta kivasta illasta, etenkin niille ketä antoivat minun lämmittää ja punoittaa poskia ja kiusotella jälkiä niin että säpsähtää 😈.

Erityisen iso kiitos sinulle tuntemattomalle joka työnsit yhden halukkaan keskustelemaan poskien punoituksesta minun kanssa (se tonttulakkinen) 🤭.

Seuraavia kohtaamisia Tampereen suunnalta odotellessa taas kerran... 🥺

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 574
  • tyttö.
  • Galleria
Vitsit kuinka ihana ilta olikaan ystävien kanssa ja tanssilattia tihkui hikeä ja kauniita vartaloita. Kiitos järjestelyistä, eka kerta mixeissä :) hehkun tästä illasta vielä pitkään.  :love: