Kirjoittaja Aihe: Kuinka biseksuaali olet?  (Luettu 46155 kertaa)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Kuinka biseksuaali olet?
« : 03.09.2012, 12:38 »
Tämä ketju on siis tarkoitettu vain biseksuaaleille. Heteroiden ei tarvitse tulla toitottamaan heterouttaan ja pullistelemaan että "tällä jätkällä on perseessä exit only". No, homoilla sama juttu. Osaatko arvioida kuinka suuri osa sinusta on homoa ja kuinka suuri heteroa? Onko sukupuolinen suuntautumisesi muuttunut vuosien varrella? Oletko ollut suhteessa kummankin sukupuolen edustajien kanssa ja kumpia suhteita on ollut enemmän? Onko seksi/seurustelu jotenkin erilaista sukupuolesta riippuen?

Tällä hetkellä sanoisin olevani 70% hetero ja 30% lesbo. Huomasin heti nuorena olevani kiinnostunut molemmista sukupuolista ja se kiinnostus on vaihdellut aina parisuhteen mukaan. Sinkkuna ollessa (sen lyhyen aikaa) olen yleensä kiinnostunut vain miehistä, mutta pitkässä parisuhteessa (miehen kanssa) alan yleensä jossain vaiheessa kaipaamaan naisia. En ole koskaan seurustellut naisen kanssa ja kunnon seksiäkin olen harrastanut vain kerran (sekin yhdenillanjuttu). Suudellut olen useamman kerran, mutta nekin on yleensä olleet kännisuuteluja. Sitähän harrastaa heterotytötkin.

Nykyisen suhteen aikana olin muutama vuosi sitten valtavan ihastunut minua nuorempaan työkaveriin/kaveriin ja päädyttiin usein suutelemaan kännissä. Mitään muuta ei koskaan tapahtunut ja kyseinen neitonen tuskin edes tiesi tunteistani. Enkä voinut käsittää miten niin kaunis ihminen oli kiinnostunut suutelemaan minua. Nyt olen taas hieman ihastunut erääseen naiseen, mutta tilanteen hallussapysymistä auttaa se että tämä asuu maapallon toisella puolella. Toisiin miehiin en ole pahemmin ihastunut ollessani suhteessa jonkun kanssa. Yksi riittää hyvin. (Jos nyt ei lasketa fetissiin liittyvää henkilöpalvontaa...)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #1 : 03.09.2012, 13:42 »
Hankala sanoa, kun en ole vielä päässyt toisen naisen kanssa mitään eroottisempaa tekemään (en ole edes pussannut toista naista). Yksityisviestikeskusteluita en oikein seksiksi laskisi ja olen kyllä ollut Bizarressa yhdessä alistumissessiossa jossa oli minun lisäkseni yksi toinen naispuolinen subi, mutta emme sekaantuneet toisiimme siinä sessiossa; meitä vain "kiusattiin" vuorotellen.

Uskoisin, että vasta sitten, kun olen todella harrastanut livenä seksiä tavalla tai toisella yhden (tai useamman) oman sukupuolen edustajan kanssa, voin arvoida kunnolla omaa biseksuaalisuuttaani. Olen lukenut niistä tapauksista, että joku on luullut olevansa biseksuaali, mutta sitten kun on harrastanut seksiä oman sukupuolensa kanssa, onkin iskenyt sellainen inhotus, ettei enää sen jälkeen ole oma sukupuoli kiinnostanutkaan... Toivottavasti joskus ennen kuolemaani saan tämänkin mysteerin selvitetyksi, että miten biseksuaali todella olen.

Fetissieni suhteen huomaan useimmiten olevani kiinnostunut enemmän tietyn tyylisistä naisista kuin miehistä. Emetofiliani suhteen olen lähes täysin lesbo.

FatBelly-Stefan

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #2 : 03.09.2012, 13:50 »
Sen verran olen itse bi-seksuaali että yhtä hyvin mies voisi hakata minua vatsaan, tai rusikoida sitä tylpähköllä esineellä (EI SILLÄ!) Nainen voisi silti olla mukana sessiossa ja rakastella miehen kanssa, kun itse makaan puolikuolleena lattialla enkä häiritse heitä...

Mutta ehkä Mies on tässä vain väline... joten 95 - 100% hetero...

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #3 : 03.09.2012, 14:12 »
Fetissieni suhteen huomaan useimmiten olevani kiinnostunut enemmän tietyn tyylisistä naisista kuin miehistä. Emetofiliani suhteen olen lähes täysin lesbo.

Minä taas olen natsifetissini suhteen 100% hetero. En muutenkaan osaisi kuvitella alistuvani naiselle vaan haluan olla naisen kanssa tasavertainen. Minua ei kiihota lainkaan naisten univormut (edes natsi- sellaiset) ja itsekin pukeudun vain miesten univormuihin. Naisen kanssa voisin kyllä kuvitella harrastavani verileikkejä (esim. painia niin että kumpikin on yltäpäältä veressä tai viillellä toisiamme), mutta pissaleikkejä voin kuvitella harrastavani vain miehen kanssa (saavana osapuolena).

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #4 : 03.09.2012, 14:19 »
Aika vaikea kyllä määritellä mitään prosenttia, oon ehkä fifty-sixty :D
seurustelusuhteita (vakavia) mulla ei ole juuri muutenkaan joten en ole koskaan naisen kanssa seurustellut, miehen kanssa kahdesti.
Joskus parikymppisenä mulla oli vaihe jolloin olin enimmäkseen vain naisten kanssa, nykyään paljon harvemmin. Toisaalta ihan viime aikoina on naiset taas houkuttanut enemmän kuin miehet. Mutta en osaa määritellä seksuaalisuuttani tai kiinnostustani sukupuolen mukaan, se riippuu aina ihmisestä joten tosiaan aika mahdootn pistää prosenttia kehiin.

Ainoa ero on että naiselle en ole koskaan alistunut, naisen kanssa olen yleensä tasaveroisempi, tai jopa dominoiva.

raafael

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #5 : 03.09.2012, 15:40 »
Olen enemmän naisiin päin. Miehen kanssa en ole koskaan seurustellut. Jotenkin tuntuu että miehissä kiinnostaa vain muna. Mutta eihän sitä tulevaisuudesta tiedä.

isabella

Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #6 : 03.09.2012, 17:21 »
Jonkinlaista vaihtelua tässä on ollut molempiin suuntiin vuosien varrella. Ehkä nykyisin sanoisin että olen 20 % hetero ja 80 % lesbo. Miehet eivät seksuaalisessa mielessä juurikaan kiinnosta ja ylipäätään miehessä viehättää yleensä enemmän pään sisältö kuin ulkokuori. Seksi uuden miehen kanssa ei yhtään innosta mutta miehiä(kin) on kiva alistaa ;)  Oman mieheni kanssa kyllä pannaan ilolla mutta ennemminkin siitä huolimatta kuin johtuen että tuo on mies :))  Naiset sen sijaan ovat kauniita ja seksikkäitä ja kaikin puolin kiinnostavia :P

Olen kuitenkin koko ajan enemmän sillä kannalla että minulle sukupuoli (kuten myös ulkonäkö, ikä ja erinäiset muut seikat) ovat varsin merkityksettömiä. Kuumia naisia on hauska kuolata, panna ja alistaa. Mutta melkein minkälainen ihminen vain saattaa olla mielestäni erittäin viehättävä ja haluttava jos vain kemiat kohtaavat.

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #7 : 03.09.2012, 17:31 »
Voisin sanoa 40 - 60. Naisten voittaessa.  :love:

katti

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #8 : 03.09.2012, 17:41 »
Teininä oli jotain kokeiluja tuttujen tyttöjen kanssa,mutta aikusella ikää asia on rajoittunut kepeään suukkoon suulle. Vaikea tuommoisia prosentteja myöskään laskeskella,varsinkin kun ei oikein tiedä. En usko,että alkaisi elää naisen kanssa ja alistuminen,siis ihan oikeasti,naiselle tuntuu aika epävarmalta. Piiskaa olen kokeiluluontoisesti saanut sekä naisilta että miehiltä ja myöskin, kuten isabellakin totesi, sukupuolella ei sinällään ole väliä. Olisiko se sitten yksi merkki bisuuntautuneisuudesta ainakin.
Pari päivää sitten huomasin itsessäni yllättättävän reaktion kun näin naisen kipsuttelevan hameessa ja korkokengissä, rinnat heiluen. Kaikkea sitä kokee kun vanhaksi elää ja ei elä piireissä jossa heterous ja seksi vain avioliitossa on hyväksyttävää.
Silti elelee kuin nunna konsanaan ellei runksimista lasketa villiksi sekstailuksi  :D

Amynsomnia

Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #9 : 03.09.2012, 19:39 »
Kyllä mä sanoisin olevani täydet sata rosenttia rinta rottingilla bi.  :))
Bi- puoleni on vaan vuosien varrella vahvistunut ja päässyt täyteen kukoistukseensa, mitä vanhemmaksi olen tullut. Naisen kanssa en ikinä (vielä) ole seurustelusuhteessa ollut mutta muunlaisissa kylläkin.
Mun mielestä seksi on erilaista miehen ja naisen kanssa. Ei niitä voi ihan täysin kyllä toisiinsa verratta.  :)

Kattinen

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #10 : 04.09.2012, 04:26 »
Tosi vaikea määrittää jotain lukuja. Seksi tosiaan on ihan eri asia naisen kuin miehen kanssa. Vakisuhteeni ovat enimmäkseen olleet miesten kanssa, ja joskus ajattelin sen olevan sosiaalisesti "helpompaa" niin. Mutta sitten kun kolahtaa niin sukupuolella ei ole väliä. Nyt kumppanini on mies (mistä iäkäs äitini tuntuu salaa olevan tyytyväinen  ;D), mutta olinpa suhteessa kumman tahansa kanssa, välillä herää kaipaus siitä toisenlaisesta vartalosta.

Ps. Naisen kanssa on helpompi majailla saman katon alla ;)

Fred_A_Stare

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #11 : 04.09.2012, 14:25 »
Kun katsoo noita vastauksia ja sitä kuinka monta miestä uskaltaa vastata tähän niin näkee äkkiä kuinka pahasti tuo mahdollisesti homoksi leimautuminen pelottaa muka vapautuneits kinkstereitäkin. Itse minua ei viehätä miehet ollenkaan, ainakaan perinteisen miehekkäät, mutta vapaasti myönnän nättien T-girl:ien olevan yhtä viehättäviä kuin nättien tyttöjen. Eikä minulla ole sille välttämättä mitään estoa ettenkö koittaisi sekä kinky- että sänkyhommia, koska näin Dom/toppina ei se ainakaan olisi fyysisesti suunnattoman paljon erilaista. Mutta kuinka bi-seksuaalisen se minusta tekee? Jotain 5-10 % ehkä.

wednesday

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #12 : 04.09.2012, 18:23 »
Koen itteni heteroksi, mutta voisin kuvitella harrastavani seksiä naisen kanssa. Naiset siis kiihottaa myös. Jos jotku prosenttiluvut keksin, niin sanoisin että oon 85% hetero ja 15% lesbo. En kuitenkaan oo koskaan ihastunut naiseen niinku miehiin, mutta en pidä tätäkään mahdottomana. Ehkä joskus.
Sekin on vähän ristiriitaista, että se pieni lesbo minussa on enemmän se butch ja dominoiva, kun taas heterominä olen pesunkestävä sub. Jos haluaisin toteuttaa tätä bi-vivahdetta tosielämässä, joutuisin järjestelemään tän osan psyykestäni vähänniinku uudelleen, koska ristiriita on jotenkin niin häiritsevä, mutta oon liian laiska moiseen.
En myöskään osaa kuvitella seurustelevani naisen kanssa, mutta luulenpa että tällainen ajattelu johtuu lähinnä kasvuympäristöstä ja paineista olla ''normaali''. En oo kyllä muutenkaan aikeissa vaihtaa seurustelukumppaniani uuteen, joten tätä vaihtoehtoa ei oikeastaan tarvitse edes hirveenä punnita ainakaan tässä elämänvaiheessa.

hippolyta

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #13 : 04.09.2012, 19:00 »
En osaa vastata mitään prosenttiosuuksia. Rakastuminen/ihastuminen/seksi ei itselläni ole tosiaan katsonut sukupuolta. Monet asiat ovat helpompia naisten kanssa kuin miesten ja päinvastoin. Suhteistani on kuitenkin n.80% ollut miesvoittoisia, mutta siltikään en ole yhtään mielestäni sen enempää miehiin päin kallellaan kuin naisiinkaan. Tuo suhdeprosenttini heijastaa lähinnä sitä, että olen naisten suhteen aika äärimmäisen kranttu.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #14 : 04.09.2012, 19:17 »
Oma bisseys vaatinee lisää testaamista, joskun olin sitä mieltä, että olen kovastikkin bi. Mutta näin "aikuisena" ruvennut miettimään, että onko se sittenkin enempi forced bi -jutut mitkä kiinnostaa toisessa sukupuolessa.