Kirjoittaja Aihe: Kuinka biseksuaali olet?  (Luettu 46153 kertaa)

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #30 : 09.09.2012, 18:29 »
Vain ihmisellä ja hänen persoonallaan merkitystä, ei niinkään muilla "puitteilla", kaiketi siis ihan tarkkoja jos ollaan niin pan?

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #31 : 10.09.2012, 21:43 »
Hmm, mitenköhän sen ilmaisisi... Seksi miehen kanssa ei enimmäkseen kiinnosta, mutta arvostan myös mieskauneutta, olen pussaillut ja halaillut miehiä sekä alistanut heitä. :)) 75% bi?

lumottu

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #32 : 10.09.2012, 21:53 »
Vain ihmisellä ja hänen persoonallaan merkitystä, ei niinkään muilla "puitteilla", kaiketi siis ihan tarkkoja jos ollaan niin pan?

Kuin myös.

LaVida

Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #33 : 10.09.2012, 22:23 »
Kaikki naiset jotka ovat epävarmoja biseksuaalisuudestaan, ilmoittaudun vapaaehtoiseksi. Voitte tulla naisjoukolla mieluusti alistettavaksi minulle. Tiedän tiedän... Olen aivan liian kiltti, enkä vaadi edes maksua.

:D

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #34 : 10.09.2012, 23:56 »
Kaikki naiset jotka ovat epävarmoja biseksuaalisuudestaan, ilmoittaudun vapaaehtoiseksi. Voitte tulla naisjoukolla mieluusti alistettavaksi minulle. Tiedän tiedän... Olen aivan liian kiltti, enkä vaadi edes maksua.

:D

.... onneksi EN OLE epävarma biseksuaalisuudestani ;)

Ja itse asiaan. Naiset ovat hottiksia, naisista on kiva haaveilla ja fantasioida. Naisissa on enemmän katsottavaa. Naisten kanssa puuhastelu on kivaa (jos siihen liittyy kinky-kuvio), muutoin oon kai ihan normihetero. Kumppaniksi kelpaa vain mies. (Naiset ovat sairaan vaikeita kumppaneiksi...miestä on helpompi "tossuttaa" !! :D :D :D )

Hra K

Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #35 : 11.09.2012, 13:57 »
Itse en ole biseksuaali. Aikaisempaan keskusteluun viitaten, niin kaikilla ihmisillä on varmasti tietyt yksilölliset kriteerit kumppanin valintaan, oli sitten kyse seksiseurasta, ystävästä tai elämänkumppanista - se ei tee eroa hetero-, homo tai biseksuaalisuuksien välille. Seksuaalisuuden määritelmästä on viriämässä selvästi hauska keskustelu ja oma kantani on seuraava: se ihmisryhmä joka kiihoittaa, määrää seksuaalisen suuntatumisen. Rajatapauksista voidaan tietysti aina spekuloida mutta sukupuolijako on ihan kätevä karkeana jakajana. Minusta homomies voi ihan nyvin olla heteroavioliitossa ja rakastaa vaimoaan sekä lapsiaan vaikka naiset eivät häntä kiihota laintaan tai juuri lainkaan.

Sekä rakkauteen että sadismiin kuuluu paljon muutakin kuin seksuaalisuus.

 K

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1357
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #36 : 11.09.2012, 18:13 »
Olen pussaillut jne tyttöjen kanssa sen verran, että tiedän olevani hetero. En saa tyttöjen kanssa kiksejä, mutta miehet, myös naismoodissa... uujeah.  ;)

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #37 : 11.09.2012, 18:14 »
Seksuaalisuus on vaikea juttu, se voi vaihtua ja yhteiskunnan odotukset voi peittää sun omat tunteet. On aika yleistä, että joukon suurin homofobi on itse kaappihomo. Mutta mun mielestä on olemassa vain kaksi eri vaihtoehtoa, biseksuaali tai biseksuaali kieltäymyksessä  ;). Itse olen siis biseksuaali.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #38 : 11.09.2012, 18:41 »
Minkä ihmeen takia heteronainen haluaisi harrastaa seksiä toisen naisen kanssa? Onko nykyään taas muotia olla hetero bi-seksuaalin sijaan?  ???
http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/yleinen/heteronainen_oletko_harrastanut_seksia_naisen_kanssa?ref=lk_is_2

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #39 : 11.09.2012, 19:19 »
Jos cosmo sanoo niin, pakko. Kohta Helsinkiläiset pystyvät sitten kahtella pissikset jotka olevat kännissä pusailemassa perjantai illan lähijunissa. Ahhhh toi olisi niiiiin söpö (ja outo)

katti

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #40 : 12.09.2012, 01:50 »
... Kohta Helsinkiläiset pystyvät...

Tuskin helltsinkiläiset tai tsadilaiset pysty sen kummempaan kuin muutkaan. Olen asiaa katellu läheltä 24 vuotta. No joo, sori ot,mut oli niiiiin pakko  :D

Amynsomnia

Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #41 : 14.01.2013, 10:45 »
 Jos joskus tulisi vastaan kaikinpuolin kiinnostava ja ihana bi-nainen ja kemiat molemminpuolin leiskuisi, niin voisin löytää
 itseni suhteesta naisenkin kanssa. Never know. :D

Purppura

Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #42 : 14.01.2013, 11:01 »
Mietin myös tuota seurustelu/seksi erottelua.  En ole koskaan seurustellut miehen kanssa, enkä varmaan siihen kykensi. (olenko siis 100% hetero?) Toisaalta, mielelläni kokeilisin miehen alistamista (ja seksiä) jos tietyt reunaehdot täyttyisivät. (bi-curious?) Mene ja tiedä.

Fifi

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #43 : 14.01.2013, 11:07 »
Vaikka olen DCn kanssa ollut jo yli 10 vuotta, määritän itseni edelleen 100% biseksuaaliksi, joka elää heteroseksuaalisessa parisuhteessa.

Olen rakastunut, ihastunut, seurustellut, asunut jne sekä naisten että miesten kanssa. Jos juuri tällä hetkellä olisin parisuhdemuotoani vaihtamassa, tulisi kumppanini hyvin suurella todennäköisyydellä olemaan nainen. Minun on vaikea kuvitella tilannetta jossa joku mies voisi ottaa DCn paikan elämässäni tai tulla minulle yhtä tärkeäksi.

Valerie

  • Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #44 : 14.01.2013, 11:23 »
... määritän itseni edelleen 100% biseksuaaliksi, joka elää heteroseksuaalisessa parisuhteessa.
Olen rakastunut, ihastunut, seurustellut, asunut jne sekä naisten että miesten kanssa.

Amen to that, samat sanat :)