Kirjoittaja Aihe: Femdom Suomessa, onko sitä?  (Luettu 10898 kertaa)

Boredswitch

  • Vieras
Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #60 : 15.01.2023, 22:26 »
Helsinki

siveysvyöorjaj83

Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #61 : 30.01.2023, 16:00 »
Pipiriina onko sulla profiili XU:ssa?? Jos ei niin voin kutsua, niin saat muistaakseni 3kk ilmaista aikaa. Mutta kyllä siellä varmaan Baarin porukkaa on järkkäämässä, niin vois tännekin laittaa kutsun.

Olisiko lisätietoa tapahtumasta/ kokemuksia sieltä, minkälainen ilmapiiri ja meno  ? Me oltaisiin kiinnostuneita. 🤗

Laurentzia41

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 161
  • Switch BBW-seikkailijatar
  • Galleria
Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #62 : 30.01.2023, 17:05 »
Femdom workshop ja bileet ovat tosiaan xun jäsenille. Eli pitää olla voimassa oleva jäsenyys jotta pääsee lippuja ostamaan. Ja workshop oli loppuunmyyty mutta toki viime hetken huhuilua kannattaa tehdä jos lippupaketin ostanut domme ei paikalle pääsekään.

siveysvyöorjaj83

Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #63 : 30.01.2023, 17:41 »
Femdom workshop ja bileet ovat tosiaan xun jäsenille. Eli pitää olla voimassa oleva jäsenyys jotta pääsee lippuja ostamaan. Ja workshop oli loppuunmyyty mutta toki viime hetken huhuilua kannattaa tehdä jos lippupaketin ostanut domme ei paikalle pääsekään.

Kiitos tiedoista. Jäsenyys ei ole ongelma. Eli bileisiin mahtuisi vielä? Mitä siellä Works shopissa tapahtuu?  Onko "pareille" vain?

Laurentzia41

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 161
  • Switch BBW-seikkailijatar
  • Galleria
Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #64 : 30.01.2023, 17:50 »
Workshop on ainoastaan dommeille/switch naisille/transnaisille tarkoitettu. Keskusteluita, demoja, tehtäviä - näin kertoo sivusto. Bileisiin saa tulla halukkaat xun jäsenet mutta kunnioittaen Femdom teemaa siten
että illan aikana dominoivassa  roolissa naiset ja transnaiset.

siveysvyöorjaj83

Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #65 : 30.01.2023, 18:51 »
Ok. Eli bileisiin voisin minäkin osallistua orjan roolissa Valtiattareni seurassa jos ymmärsin oikein. Yksi tuttu on Xu n jäsen niin varmaan liitytään liitytään sinne sitten 🙃

Laurentzia41

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 161
  • Switch BBW-seikkailijatar
  • Galleria
Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #66 : 30.01.2023, 19:35 »
Bileisiin pääsee kuka vaan aiheesta kiinnostunut. On hyvä huomata että XUn kaikki tapahtumat eivät näy heti. Osa edellyttää että on aito tunnistukset ym., life style opas luettu jnejne.

siveysvyöorjaj83

Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #67 : 31.01.2023, 11:49 »
Kiitos infosta. Minkähänlainen paikka tuo Rotko on? Onko yksityinen klubi vai baari. Googlesta en äkkiseltään löytänyt tietoa.

Kiiviss

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Galleria
Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #68 : 31.01.2023, 12:53 »
Mua kiinnostaisi erityisesti tapahtumat joissa femdomista kiinnostuneet/kokeneet ihmiset jakaisivat aiheesta ajatuksia, kokemuksia ja vinkkejä. Enemmän siis keskustelumuotoinen kuin toteuttamiseen ja seuranhakuun tähtäävä tapahtuma kiinnostaisi. Tuntuu keskusteluja seuratessa siltä, että olisi enemmän sub-miehiä jotka kaipaisivat tapahtumia joissa dommet etsisivät heistä seuraa, ja domme-henkiset naiset taas etsisivät usein mieluummin seuraa muuten kuin bileissä.

Harmittavaa on myös oman mututuntuman mukaan se, että kaikenlaista domme-seuraa etsiviä subimiehiä on vain roppakaupalla enemmän kuin mitä dommeja löytyy, ja subimiesten ja dommejen toiveet femdomin toteutuksesta eroavat niin paljon, että näiden ryhmien vastapuolet päätyvät toteuttamaan tätä yhteistä toimintaa tämän takia harvemmin.

Oon itse monosuhteessa, jossa on jo paljon switch-puuhastelua, mutta mieluusti haluaisin useammin ja rajummin ottaa ohjia kuin mitä tähän mennessä on tullut otettua. Siksi seuranhaku ei omalla kohdalla ole ajankohtainen. Ennestään tuntemattomien subimiesten kanssa leikkiminen bileissä rajoittuisi todella vähäiseen toimintaan omalta osalta. Silti minulla olisi iso kiinnostus femdom-keskusteluiltaan. Mulle ei ole niin väliä olisiko illassa subeja ja dommeja, vai pelkästään dommeja. Jos Turussa järjestyisi femdom-bileet, niin olisin valmis ostamaan lipun, mutta toimisin tosiaan enemmän katselijan roolissa.

En siis oikein usko, että seuranhaku/leikkimis-bileiden harvassa oleva toteutus femdom-aiheella olisi kiinni naisten saamattomuudesta, ehkä tämänkaltaisiin bileisiin ei vain ole tarpeeksi monella dommella Suomessa kiinnostusta, että tälläisiä bileitä paljon järjestettäisiin. Eikä tämä kerro mielestäni siitä, että Suomessa ei oikein femdomia ole, jos sitä tykätään toteuttaa aika paljon bileiden sijaan omissa oloissa. Tältäkin foorumilta olen kokenut löytäneeni mukavasti keskustelua tästä aiheesta, mikä kertoo osaltaan sen olevan pinnalla. Nettikeskustelu ei kuitenkaan korvaa livekeskustelua, mitä haluaisin kuulla enemmän ja päästä osallistumaan.

siveysvyöorjaj83

Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #69 : 31.01.2023, 22:00 »
Mua kiinnostaisi erityisesti tapahtumat joissa femdomista kiinnostuneet/kokeneet ihmiset jakaisivat aiheesta ajatuksia, kokemuksia ja vinkkejä. Enemmän siis keskustelumuotoinen kuin toteuttamiseen ja seuranhakuun tähtäävä tapahtuma kiinnostaisi. Tuntuu keskusteluja seuratessa siltä, että olisi enemmän sub-miehiä jotka kaipaisivat tapahtumia joissa dommet etsisivät heistä seuraa, ja domme-henkiset naiset taas etsisivät usein mieluummin seuraa muuten kuin bileissä.

Harmittavaa on myös oman mututuntuman mukaan se, että kaikenlaista domme-seuraa etsiviä subimiehiä on vain roppakaupalla enemmän kuin mitä dommeja löytyy, ja subimiesten ja dommejen toiveet femdomin toteutuksesta eroavat niin paljon, että näiden ryhmien vastapuolet päätyvät toteuttamaan tätä yhteistä toimintaa tämän takia harvemmin.

Oon itse monosuhteessa, jossa on jo paljon switch-puuhastelua, mutta mieluusti haluaisin useammin ja rajummin ottaa ohjia kuin mitä tähän mennessä on tullut otettua. Siksi seuranhaku ei omalla kohdalla ole ajankohtainen. Ennestään tuntemattomien subimiesten kanssa leikkiminen bileissä rajoittuisi todella vähäiseen toimintaan omalta osalta. Silti minulla olisi iso kiinnostus femdom-keskusteluiltaan. Mulle ei ole niin väliä olisiko illassa subeja ja dommeja, vai pelkästään dommeja. Jos Turussa järjestyisi femdom-bileet, niin olisin valmis ostamaan lipun, mutta toimisin tosiaan enemmän katselijan roolissa.

En siis oikein usko, että seuranhaku/leikkimis-bileiden harvassa oleva toteutus femdom-aiheella olisi kiinni naisten saamattomuudesta, ehkä tämänkaltaisiin bileisiin ei vain ole tarpeeksi monella dommella Suomessa kiinnostusta, että tälläisiä bileitä paljon järjestettäisiin. Eikä tämä kerro mielestäni siitä, että Suomessa ei oikein femdomia ole, jos sitä tykätään toteuttaa aika paljon bileiden sijaan omissa oloissa. Tältäkin foorumilta olen kokenut löytäneeni mukavasti keskustelua tästä aiheesta, mikä kertoo osaltaan sen olevan pinnalla. Nettikeskustelu ei kuitenkaan korvaa livekeskustelua, mitä haluaisin kuulla enemmän ja päästä osallistumaan.


Minuakin kiinnostaisi juuri tuo keskusteleminen ja kokemuksien/ajatusten vaihto. 😊

pastel

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 13
  • Hauska täti matkalla torille
  • Galleria
Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #70 : 24.02.2023, 06:46 »
Mua kiinnostaisi erityisesti tapahtumat joissa femdomista kiinnostuneet/kokeneet ihmiset jakaisivat aiheesta ajatuksia, kokemuksia ja vinkkejä. Enemmän siis keskustelumuotoinen kuin toteuttamiseen ja seuranhakuun tähtäävä tapahtuma kiinnostaisi.

Mua kiinnostais tämmönen myös! Oon ollut yhdessä domme-miitissä (pääsispä uudelleen <3) ja silloin oli parin dommen matkassa myös subit. Se toi keskusteluun heti uuden ulottuvuuden ja oli tosi jees.

Laurentzia41

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 161
  • Switch BBW-seikkailijatar
  • Galleria
Vs: Femdom Suomessa, onko sitä?
« Vastaus #71 : 24.02.2023, 14:10 »
Ensimmäinen xun puitteissa toteutunut femdom tapahtuma oli todella hyvä ja jatkoa kuulemma seuraa. Keskustelut ja workshop oli todella hyvä, keskustelut antoisia ja vaikka oma seuranhaku ei vielä tuottanut tulosta, niin näitä lisää  :love: :love: :love: