Kirjoittaja Aihe: Naisen (tai miehen) omistaminen  (Luettu 1540 kertaa)

Pip

Naisen (tai miehen) omistaminen
« : 22.11.2022, 00:57 »
Mulle esitettiin kinkkinen kysymys, että miten mä osoitan naiselleni, että se on mun omaisuuttani. Panta nyt tietysti on itsensäselittävä, mutta kun en mä kaikkia naisiani oo pysyvästi pannoittanut. Toinen fyysinen esimerkki on, että avaan sille oven ja ohikävellessään läpsäytän sitä perseelle muistutukseksi. Muita ihan fyysisiä osoituksia ei nyt heti tuu mieleen, koska enemmänkin se on varmaan se perusluottamus toisella, etten mä oo siitä luopumassa. Tää vaatii vielä paljon miettimistä.

harbard

  • Vieras
Vs: Naisen (tai miehen) omistaminen
« Vastaus #1 : 22.11.2022, 03:46 »
Jos mennään niistä käytännön fyysisistä eleistä ja merkeistä edemmäs - kun annat hänelle vapauden ja hän palaa silti luoksesi, onko parempaa tapaa, myös sillä toisella, osoittaa olevansa omistussuhteessa. Ole siis sen toisen arvoinen, kuuntelemalla ja tekemällä asioita sen eteen, että olet aina se syy palata.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Naisen (tai miehen) omistaminen
« Vastaus #2 : 22.11.2022, 04:03 »
Jos mennään niistä käytännön fyysisistä eleistä ja merkeistä edemmäs - kun annat hänelle vapauden ja hän palaa silti luoksesi, onko parempaa tapaa, myös sillä toisella, osoittaa olevansa omistussuhteessa. Ole siis sen toisen arvoinen, kuuntelemalla ja tekemällä asioita sen eteen, että olet aina se syy palata.

Hyvä vastaus.

Pip

Vs: Naisen (tai miehen) omistaminen
« Vastaus #3 : 22.11.2022, 05:04 »
Jos mennään niistä käytännön fyysisistä eleistä ja merkeistä edemmäs - kun annat hänelle vapauden ja hän palaa silti luoksesi, onko parempaa tapaa, myös sillä toisella, osoittaa olevansa omistussuhteessa. Ole siis sen toisen arvoinen, kuuntelemalla ja tekemällä asioita sen eteen, että olet aina se syy palata.
Tää lähinnä liittyy täysin tohon nonverbaaliseen vastaukseen.

Anni submit

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 21
  • submit The Original
  • Galleria
Vs: Naisen (tai miehen) omistaminen
« Vastaus #4 : 22.11.2022, 21:09 »
Eiks voi vain sanoa että oot mun. Tai oon sun.

balthazar

  • Vieras
Vs: Naisen (tai miehen) omistaminen
« Vastaus #5 : 22.11.2022, 21:43 »
Jotkut todella perverssit kuulemma käyttää vasemmassa nimettömässä jonkinlaisia sormuksia tai merkkejä kuten tatuointeja ;D