Kirjoittaja Aihe: Miten lähteä tutkimaan omaa kinkiyttään kun kumppani on vanilja?  (Luettu 8350 kertaa)

OrjatarNana

  • Porttikiellossa
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 1
  • Galleria
Moi! Itsekkin aika aloittelija vasta ja ymmärrän jännityksen :) Aloitan Villissä Kartanossa orjattarena. Siellä on kinkybileitä ja yksityisiä sessioita. Ainakin tiedän että tuolla on hyvä meininki. Jos oot koskaan tulossa esim bileisiin niin ilmota mulle, voin tulla kaveriksi!

Kommunikaatio on avain kaikkeen  :love:

Ziri

Juuri katsoin sähköpostiluonnosta minkä olen kirjoittanut puolisolleni aheesta, siitä on nyt 4 vuotta enkä ole painanut lähetä nappia vielä. Tuntuu että aina on jotain, "ei nyt viitti sen murheita kasvattaa kun tuli vastoinkäymisiä". Omat sitten alkaa kertymään. Välillä tulee olo että nyt vain pitää tehdä jotain ns. peruuttamatonta joka saa sitten vyöryn liikkeelle.

Hentin

Hei,

Täälä täysin sama tilanne ja olen pohtinut vaihtoehtoja. Ei pitkän parisuhteen pitäisi kariutua sellaisesta, mutta suurin kynnys on se kertomisen uskallus.

Bestus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 42
  • Muumi(o)pappa
  • Galleria
Onhan se yhden sortin uskollisuutta sekin että jakaa murheensa puolison kanssa. Minä ainakin löysin tällaisia asioita päästäni niin kerroin. Ei se siitä pahana ollut mutta jostain syystä se jokin jota ehkä kuvittelen havittelevani, niin a) en voisi tehdä puolison kanssa ja b) ei kiinnosta puolisoa.
Toisaalta sitten puoliso oli sitä mieltä että toisen pitäis saada toteuttaa itseään, ainakin jonkin verran. Vähän vaikea sitä sopivaa tapaa on löytää.   

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Puhuminen asiasta kannattaa, voi ottaa aikaa että uskaltaa.
Kannattaako kärvistellä väkisin jos mieli haikailee muuta?
Toisaalta rakkaus murtaa muureja.
Ole avoin ja sinut itsesi kanssa. Tee omat päätöksesi.

Minen kadu mitään mitä olen tehnyt, vaan mitä olen jättänyt tekemättä.